OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Rubínová lampa 24. kapitola

Rubínová lampa 24. kapitolaVýprava do Egypta má kousek cesty za sebou a čeká je první zastávka v oáze, jak to bude probíhat, co se Rose naučí a co uvidí?

 

Rubínová lampa 23. kapitola

Rubínová lampa 23. kapitolaDámy se vracejí z tržiště a Rose je nespokojená. Co provede s Aladdinem, když ho nikdo nechce? A máme tu další hádku s Jafarem, nechte se překvapit o čem.

 

Vampire pet 18. kapitola

Vampire pet 18. kapitolaDnes náš čeká dámská jízda a nakupování, ale i při tom se dá dozvědět hodně věcí.

 

Rubínová lampa 22. kapitola

Rubínová lampa 22. kapitolaTak kdo je ten stín, který Rose hlídá? Je na čase tuto záhadu prozkoumat!

 

Vampire pet 17. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Vampire pet 17. kapitolaDnes půjde Chestr orodovat za Daisy k Alricovi, jak to dopadne? Poperou se, bude remíza? Shodnou se, nebo se zabijí navzájem? Jak už název kapitolky napovídá, půjde o splnění druhé části dohody, tedy té Daisyny. Jak si svou odměnu Chestr vybere, se nechte překvapit. Pozor, kapitola obsahuje erotické scény!

 

Rubínová lampa 21. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Rubínová lampa 21. kapitolaCo se stane v Jafarově koupelně? No, bude to dech beroucí. Více raději prozrazovat nebudu.

 

Vampire pet 16. kapitola

Vampire pet 16. kapitolaDlouho očekávaná návštěva je tady, co se při ní všechno přihodí?

 

Rubínová lampa 20. kapitola

Rubínová lampa 20. kapitolaNadchází den Rosina bičování, jak to bude probíhat a jak to dopadne? Zachrání ji někdo?

 

Rubínová lampa 18. kapitola

Rubínová lampa 18. kapitolaRose se chystá domů. Povede se jí tam dostat, nebo bude opravdu zbičována a svému osudu neuteče?

 

Rubínová lampa 17. kapitola

Rubínová lampa 17. kapitolaDnes nás čeká zajímavý závěr. Rose si myslela, že urážka u prince Ramsese II. jí jen tak projde, ale spravedlnost není slepá, jak si s tím naše hrdinka poradí?

Novinka

Shirayoka's diaries - 1. Prolog

Shirayoka's diaries - 1. PrologFanFiction anime Vampire Knight. Ve stručném prologu si Shirayoka koupí deník a vydá studovat do své rodné země. Ale na akademii se děje něco divného...

Novinka

Reborn fairy - Prolog

Reborn fairy - Prolog Jedná se o FanFiction anime Fairy Tail. Stručný prolog je začátkem příběhu adoptované Yukari, která se po smrtelné nehodě probere v jiném světě s úplnou ztrátou paměti. Ukáže se, že do onoho světa plného magie patří odjakživa.

 

Rubínová lampa 16. kapitola

Rubínová lampa 16. kapitolaJak už název kapitoly napovídá, bude toho hodně a Jafar nebude vědět, co dřív, aby po Rose žehlil všechny maléry. Ale zpátky na začátek. Jak dopadne Aladdinovo slyšení? A co se stane při druhé audienci a koho se bude týkat?

Dokončeno

Cože?! - Kapitola 18. + 19.

Cože?! - Kapitola 18. + 19.Všechno se stalo tak rychle...

 

Cože?! - Kapitola 17.

Cože?! - Kapitola 17.... a tak se Vendy do akce vydala sama... Jak to asi dopadlo?

« Předchozí  1 ... 11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!