OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



Novinka

It is the end

It is the endJe konec...

Novinka

Krátké rozjímání

Krátké rozjímáníMé krátké rozjímání, když sedím na lavičce venku se spoustou volného času před sebou. Zamyslíte se také někdy nad svými pocity?

Novinka

Nenávidím tě, ale miluju tě

Nenávidím tě, ale miluju těPřemýšlela jsem dlouho, co sem vlastně napsat, aby to dávalo nějaký smysl. Protože už jen básnička může být pro hodně lidí nepochopitelná svým způsobem. A tak jen bych tomu dala úvod, že lásku každý vnímá jinak, ale především je to o lidech samotných, jací jsou uvnitř. A pokud jsou někteří z vás hodně citliví, ale také mají výkyvy nálad, které se odrážejí na vašem chování, uvažování a postojích, tak určitě porozumíte, o čem toto přesně je. Neboť i když milujeme, máme občas chvíle, kdy nenávidíme.

Novinka

Cesta životem

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Cesta životemZamysleli jste se někdy nad životem? Nad tím, jaký je tento svět pokrytecký? Svět, kde peníze mají větší hodnotu než pravda a láska ztratila hodnotu úplně? Je to jen na nás, jaký si náš život uděláme a jestli svět změní náš život, nebo náš život změní svět…

Novinka

O psaní

O psaní Jednoduchá, ale přesto je.

Novinka

Morior

MoriorUmírající… Tentokráte opravdu „básnička“ psaná ze smutku. Nic pozitivního v ní nehledejte, je plná žalu a bolesti. To byly totiž emoce, které mi včerejší noci nedaly spát a donutily mě dříve, než ulehnu, sepsat toto…

Novinka

Napořád

NapořádJak je lehké ztratit se tiše v davu. Dera

Novinka

Úvaha pohádkou

Úvaha pohádkouKraťounká básnička o... O čem vlastně je?
Na co si v ní člověk hraje?
To nejde takhle říct,
Stačí si jen toto přečíst...

Novinka

Vzpomínáš (Umíráš)?

Ohlédnutí za mou zmírající láskou.

Novinka

Otěže

OtěžeNení těžký zhasnout, je těžký znovu uvidět.

Novinka

Dvě ženy, kouzlem opředeny

Dvě ženy, kouzlem opředenyPo dlouhé době ahoj! Tímto vstávám opět z hrobu a zapracuji na svých restech (UZ, Defekt a další). A jen pro začátek... Báseň, která se vztahuje k obrázku a barvitě líčí kouzlo, které v sobě skrývá. Myslím, že obrázek je dostatečně zajímavý a tak mě při pohledu na něj začala objímat múza. :o)

Novinka

Tady i tam

Někteří z nás chtějí žít ve snu, jiní touží nesnít a někteří... někteří touží být tady i tam.

Novinka

Fénix

FénixFénix, vznešený vták a jediný na celom svete. Keď sa blíži jeho smrť, vznieti sa, aby sa znovu narodil zo svojho popola.

Novinka

Z rozprávky do rozprávky

Z rozprávky do rozprávky Básnička o rozprávkach. Je to trocha divná básnička, ale tak... snáď sa bude aspoň trochu páčiť.

Rozpačitý

Novinka

Alena

AlenaZpívá si a v očích má touhu silnější než cokoli, co jsem kdy viděla.

« Předchozí  1 ... 14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24 ... 104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!