OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



Novinka

Vzpomínky zármutku...

Vzpomínky zármutku...Nějak jsem měla slabou chvilku a sepsala jsem několik slov, co ani nedávají smysl... možná... Vzpomínala jsem na blízkou osobu a nějak tohle mě napadlo.

Novinka

Čočky

Pokaždé, když si rozkliknu nějakou povídku, je o některém ze tří témat - rozchod, láska nebo Harry Potter. Napsala jsem tedy básničku o něčem úplně jiném, o čočkách.

Novinka

Umírám pomalu ve školní lavici

Umírám pomalu ve školní laviciBásnička o tom, jak dokáže být škola úmorná.

Novinka

Vím, že to chceš!

Vím, že to chceš!Po dlouhé době jsem změnila téma. Tématem této básničky je konečně láska. :)

Novinka

Modrá pavučina

Modrá pavučinaJsem jen malou naivní muškou, která podlehla kouzlu pavučin...

Novinka

Dospělá

Jsi už dospělá...

Novinka

Tak našli jsme své nebe

Tak našli jsme své nebeDva andělé, kteří padli, dva andělé, kteří se našli.

Novinka

Přátelství

PřátelstvíJedna básnička o přátelství

Novinka

Mrtvá múza

Mrtvá múzaDvě básničky na obdobné téma. Prostě ztráta a takové ty věci...

Ronnie

Novinka

Zbytočné slová

S jeho odchodom stratila nádej, svetlo a aj samú seba... Dúfam, že sa bude páčiť. :) -Liv.

Novinka

V černé růži

V černé růžiSnažila jsem se napsat něco jemného, tak snad se mi to povedlo. :)
Básnička V černé růži.
Enjoy it!

Novinka

Konec času

Konec časuNa stěně v kuchyni nám visí bicí hodiny na klíček. „Když se hodiny natočí, musí vydržet jít nějakou dobu. Pokud se zastaví o poznání dříve, znamená to, že někdo blízký zemře."

Novinka

Pozdrav z klece

Pozdrav z kleceUž je to týden a den. A díky tomu nejsem ve své kůži. Trpím a ještě dlouho budu. LL

Novinka

Jiná tě už má...

Jiná tě už má...Pořád stejné téma... Rozchod...

Novinka

Poslouchej

PoslouchejZjednodušeně o jednom příběhu.

« Předchozí  1 ... 17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27 ... 104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!