OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



Novinka

Poslední svého rodu

Poslední svého roduTmavé vlasy, skryté v šátku, zhrublým hlasem volá matku. Umírá.

Novinka

Červnový sníh

Červnový sníhTuhle báseň jsem napsala, když jsem se dozvěděla, že můj kamarád z dětství zemřel. Potřebovala jsem to ze sebe všechno dostat a tohle z toho vzniklo. Doufám, že se vám bude dílo líbit.

Novinka

Písek na jejích rtech

Když ji miluješ, není co řešit...

Novinka

Egocentrická dokonalost

Egocentrická dokonalostKdyž se spojí ty nejhorší vlastnosti s těmi ještě horšími, co z toho vznikne? Dokonalost.

Novinka

Nebeské ohňostroje

Nebeské ohňostrojeObčas si neuvědomujeme, že nám bylo poskytnuto něco vzácného, dokud to neztratíme.

Novinka

Fears

FearsCo je to vlastně strach?

Novinka

Nôž na žily, úsmev na tvári

Nôž na žily, úsmev na tváriAhojky. :) Moje básnické ja sa prihlásilo k životu v tej najhoršej chvíli, a tak som plná depresie vzala pero do ruky. Ľudia veria, že pre tých, ktorí sa rozhodnú vziať si život, sa brána do neba zatvorí. No čo ak to nie je tak? Bude duša trpiaceho dieťaťa odvrhnutá od nebeského šťastia?

Novinka

Zakázala jsem si tě milovat

Zakázala jsem si tě milovatNěkdy se bojíme se znovu zamilovat. Ale jaké to je, když si srdce někoho vybere a my nemůžeme jinak, protože přitažlivost je silnější než náš rozum?

Novinka

Nesmím, ale miluji ji!

Nesmím, ale miluji ji!Miluji ji. Miluji holku! Kamarádku! Říkala jsem si klid, Johnny, to tě přejde, máš jen poblázněné hormony, nic víc, tam ten vztah s tou jednou holkou nebyl ani vztah. A ty nejsi bisexuál, nejsi, nemůžeš být! Ano, takhle jsem se uklidňovala dva měsíce, ale teď mi dochází, že to není nějaké to chvilkové pobláznění... Je mi ze sebe nechutně, budu blít. Kolik lidí zklamu? A proč vlastně já? Nechci taková být, nesmím taková být. Já a bisexuál? Nikdy! Nehodlám se s tím smířit!!

Novinka

Vrána

VránaVíte, jaké to je, když jste někde na ulici a lidi si na vás ukazují prstem? Cizí kluk za vámi dojde s tím, jestli byste se s ním nevyspaly, a chce vědět, jestli jste lepší než vaše "drahá" sestřička. „Hele, to je sestra ty děvky.“ Víte, jaké je to mít stejné příjmení s někým, kdo ve svých šestnácti ze sebe dělá lehkou děvu. Lidé se na vás pohoršeně dívají. Myslí si, že jste to samé, co ona. A vy si v duchu říkáte, že to není možný. Toto si sakra nemůžou myslet, vždyť mi ještě ani patnáct nebylo! Jenže v dnešní době se skoro všichni spoléhají na to, co slyší od jiných lidí, než od těch, které zná dost dlouhou dobu...

Novinka

Za zrcadlem

Za zrcadlemMůj nový svět, má snová víra. Mé vnímání světa. Můj sen a realita.
Myšlenky v hlavě dostaly se mi na "papír". Je tomu asi dva měsíce, co jsem to postovala na svém blogu, asi nastal čas to hodit i sem :)
Eris

Novinka

Death report

Death reportSebevrah (nebo snad ne?) se pokouší najít smrt - ale co když si na poslední chvíli uvědomí, že by se chtěl vrátit? Někdy je prostě trochu moc pozdě na krok zpět. Hodně pozdě.
Člověk musí párkrát umřít, než se naučí doopravdy žít. - Charles Bukowski

Novinka

V rozporu

V rozporu Ani ne nápad, pouhá nálada.

Novinka

Keď príde tma

Keď príde tmaBáseň o vlkoch...

Novinka

Kdo já jsem?

Kdo já jsem?Poslední dobou se v sobě vůbec nevyznám. Poslední dobou mi dochází, že já ani nevím, kdo já jsem.

« Předchozí  1 ... 12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22 ... 104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!