OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



Novinka

Ačkoli už to víme

Ačkoli už to vímeJe krásná a svůdná, proto ji zpět pouštíme, snad ani bez ní žít už neumíme ....

Novinka

Nejde vrátit se zpátky

Kde je pomyslná hranice mezi dítětem a dospělým? Kdy budeme se cítit dostatečně zodpovědní stát na svých nohách ?

Novinka

Možná jednou

Další díl povídky je momentálně rozepsaný, tak přidávám alespoň jednu z mých novějších básní. Byl někdy váš život příliš nudný? Tak začněte konečně žít a kašlete na stereotypy.

Novinka

Zrození veršů

Zrození veršůLehké přiblížení tomu, jak vlastně probíhá cesta básníka předtím, než vypustí své dílo do světa.

Novinka

(Ne)šťasne až do smrti

(Ne)šťasne až do smrtiRozprávka trochu inak ;-)

Novinka

Blázon

Moje prvé publikované „dielo“. Báseň je o mojom pohľade na svet – jeho horšej stránke.

Novinka

Unknown

Neznáme pocity.

Novinka

Osud vojákův

Osud vojákůvJen mrtví viděli konec války; jen mrtví vědí, co to znamená žít. - Platón

 

Války růží

Války růžíMolotov, chlapec, déšť... A trochu té války.

Novinka

Poker, kariéra a zamilované strachy

Strach z budúcnosti je najhorší strach... Hlavne ak musíte odísť, a to rozbíja váš vzťah.

Novinka

Cesta bez lesku

Cesta bez leskuBásnička o procitnutí z iluzí a lží, ve kterých jsme žili.

Novinka

Sieťka z pavučín

Sieťka z pavučínTypická zamilovaná báseň...

Novinka

Free and disharmony

Rozpoltenosť nikdy neprinesie nič dobré a už vôbec nie, keď ich chceš násilne spojiť. Veci sú potom iba nezmyselné polovice vedľa seba, ktoré ani len nepoľutuješ.

Novinka

Létat

Létat"Luciáši, napiš mi zas nějakou krvavou básničku." "Tak mi napiš druhou sloku."

Novinka

Kapky příběhu deště

Kapky příběhu deště

Čtyři krásní snílci, čtyři roztodivné příběhy a jedna obrovská touha si zatančit v dešti...

Přeji příjemné počtení. :)

Kaisa

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19 ... 104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!