OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

Sourozenci

SourozenciElizabeth se po pěti letech vrací domů, aby čelila démonů minulosti.

Přináším vám svou první jednorázovku, doufám, že se vám bude líbit.

 

Konec či začátek...

Konec či začátek...Autorkou je Luki.

 

Aklachim a já

Aklachim a jáAutorkou je MisaBells.

 

Naposledy

NaposledyAutorkou je popelka612.

 

Nebojte sa bolesti...

Nebojte sa bolesti...Autorkou je BlackRosexq.

 

Když ty tak i já.

O dívce a chlapci, jen taková krátká povídka, aby všichni viděli, co dovede láska a oddanost. Tohle není vymyšlené, je to o mé kámošce a kámošovi. Kdo by mohl vytvořit vydejko napište.

 

Divná? Ne

Divná? NeAutorkou je AgátaEritra.

 

Stuha života

Stuha životaAutorkou je Markétka.

 

Tóny věčnosti

Tóny věčnostiAutorkou je Anna43474.
Toto je povídka, zakládající se na skutečných událostech, která nemá téměř co do činění s knižními postavami ze Stmívání. Když píšu téměř, myslím tím, že se tam můžou objevit, ale skutečně jen jako knižní postavy, ne fyzické osoby. Budu tento příběh vyprávět přesně tak, jak jsem ho slyšela, ale neslibuju, že to bude úplně přesné. Hlavní postavu, pokud se to tak dá nazvat, osobně znám, nebo jsem aspoň znala předtím, než musela odejít. Naposledy jsme se viděli, když mi vyprávěla tento příběh. Na konci si dovolím vlastní malou poznámku, pokud vám to nevadí, abych vysvětlila události, které následovali potom. Pro začátek také napíšu něco od sebe, abych vysvělila situaci.

 

Ísť vpred!

Ísť vpred!Ja moc jednorázovky nepíšem, ale keďže je dnes skutočne nálada pod psa... niečo som vypotila, hádam sa to bude ľúbiť... je to vlastne zmýšľanie nad "psím" životom, tak príjemné čítanie:)

 

Damn glow

Damn glowTaková kratší povídka, která mě napadla zničehonic. Nechci tu říkat o čem je, protože to by potom nebylo překvápko! Určitě znáte ty chvíle, kdy jste zamyšlení najednou si sednete, že něco napíšete a najednou vznikne něco úplně jiného, než jste plánovali. To se mi právě stalo. Enjoy it and comment us, please!

 

Smell of the Forest

Smell of the ForestHodně krátká jednorázovka, ale měla jsem vztek. Vedlejší poznatky, které se dočtete v povídce, neřešte. Je to můj příběh, který mám v hlavě, který má tento konec a potřebovala jsem ho zvěčnit. A dnešní nálada mi pomohla. Mimochodem, ta holka není normální, takže různé zvláštnosti jsou záměrné.

 

Rozhodni se

Rozhodni seAutorkou je Anika.

 

Temnota přicházejícího dne

Temnota přicházejícího dne Autorkou je Lareth.

 

Ice heart

Ice heartTohle se stane, když si představíte, co se stane s člověkem, který se utopí... Upozorňuji, že je hodně morbidní, ale je přesně taková, jak si to já představuji, ale věřte mi, že soudním lékařem býti nechci a nebudu říkat proč :-D. Mé malé tajemství. Četl někdo z vás Terezu Raquinovou? To je teprve super dílo! Úžasný syrový naturalizmus od báječného spisovatele Emila Zoly. Přesně podle mého gusta. No, tak snad vás moc neznechutím, přeji příjemné počtení a ani nemusím říkat, že mě potěší jakékoliv komentáře :-D.

« Předchozí  1 ... 61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!