OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

Mrtvé město

Mrtvé městoElizabeth Smithová je (ne)typická dívka ze snobské čtvrti města. Po hádce se svojí matkou, uteče z domu, jenže narazí na několik pochybných lidí... Kdo je James, a co se to děje ve čtvrti největší chudiny přezdívané jako Mrtvé město?
Abych přiznala barvu, hodně dlouho jsem se rozmýšlela, jestli sem tuto povídku dám, protože tak jaksi na ni nemám úplný podíl. Byla to hromadná slohovka, kterou jsme psaly v šesti lidech ve škole ještě minulý školní rok. Přece jenom, zřejmě mám alespoň trochu autorských práv na tuhle povídku, a proto ji tu nakonec máte. Mě ovšem nepište žádné chvály, jelikož já se na ni téměř nepodílela (v té době bylo pro mě psaní jakýchkoliv slohovek největší vopruz - doby se mění, bohudík :D).
Dle mého mínění je tato povídka přímo bombastická, holky to napsaly úžasně :) Je to ten typ, co ve vás něco zanechá, takový zvláštní pocit... Alespoň u mě to tak bylo. Tak šup to přečíst a hlavně komentovat :) Díky, Janna (& spol. :D)

 

Pravá láska žije jen jednou

Pravá láska žije jen jednouTohle je psaný v roce 2007 o prázdninách. Nic moc na to nemělo vliv, prostě jsem něco cítila uvnitř sebe a potřebovalo to ven. Mě osobně se to docela líbí, ale já jsem saďour, takže:D Pokud se nebude líbit, tak alespon komentujte, prosím:D

 

Vzpomínky

VzpomínkyU mého... zamyšlení, In the night, jsem se zmínila, že také povídky mám dvě, tahle je ta druhá. Je ze stejného období... Doufám, že se bude líbit a komentujte:-)

 

In the Night

In the NightTohle jsem napsala ve svém doposud nejšťastnějším období v životě a myslím,že je to z toho cítit. Vlastně jsou tyhle jednorázovky dvě,tahle je první. No... Nevím, co víc dodávat, snad jen, že je to už starší dílko a snad se to bude líbit... Kdyžtak komentujte:-)

 

The Mirror

The MirrorZase jsem jednou prolézala starší soubory a našla tuhle povídku-úvahu. Je o tom, co všechno můžeme vidět v zrcadle a podle mě se mi docela povedla. Jo a ještě jedna věc. Omlouvám se tomu, komu jsem ukradla perex, ale nechtělo se mi kvůli jedné básničce vkládat nový obrázek.

 

Polibek hvězdy

Nikde není napsáno, že se sny nemohou splnit. Jen nesmíte sedět doma a čekat, že u vás štěstí zaklepe. Musíte vstát a dát šanci osudu, aby Vám vstoupil do cesty. Vyjděte vstříc své šanci žít, stejně, jako to udělala Lída. Je to má prvotina, tak prosím o komentíky, jestli v tom mám pokračovat, nebo ne.

 

Mistake of her life

Mistake of her lifeTak jsem udělala takovou depresivní povídku :D Myslím, že se mi celkem povedla. Teda aspoň doufám :D Budu ráda za pochvalu i kritiku :)

 

Žiju, protože nenávidím

Žiju, protože nenávidímTohle je moje protina, takže bych prosila o komrntáře (aspoň jeden) jestli se vám to líbí nebo ne. Nešetřete mě. :)

 

Vincent

VincentNaštval Vás někdy někdo tak, že jste měli chuť něco rozbít? Určitě ano. Mě tohle neustále prováděl jeden člověk a tak jsem jej obsadila do hlavní role a vydala jeho osudu. Hlavním hrdinou povídky je Vincent , upír, který ani v nejmenším není vegetarian, ale také nemučí své oběti. Zde popisuji jeho konec. Jméno hlavní postavy vybral onen dotyčný. Jedná se o prvotinu, takže jí dejte trochu smilování.

 

Zpověď

ZpověďMá starší jednorázovka se starým pojetím upírů. Nacházíme se ve dvou rozdílných světech - v realitě a v mysli... Každý vidí něco jiného, tak jak to ve skutečnosti vlastně je?
Tato jednorázovka byla i na stmivani.eu, ale tam jsem ji stáhla a nechávám ji tady.

 

Naplněný osud

Naplněný osudToto dílo bylo napsáno do školní soutěže Metamorfóza. Je to kombinace poezie s prózou.
Láska překoná vše... I nepřízeň osudu, když milovanou ženu vytrhne z jejího království a vhodí ji do temnoty noci. Manžel nikdy nedokáže zapomenout a jeho vášní se tak stává lov...

 

Jsem tu dobře?

Jsem tu dobře?Toto byla vlastně moje slohová práce na citát "Jsem tu dobře? Narodil jsem se u slušných lidí? Nevedou náhodou válku? Je tady zrušeno otroctví? Mám správnou barvu pleti? Vhodný původ? Smím dýchat?" od Ludvíka Aškenazy. Ten název jsem krapet zkrátila...
Co se vše může stát, když se někdo probere z komatu? Co když se nevrátí ta původní osoba?

 

Sen

SenNa úvod bych ráda řekla, že tato povídka vznikla k přijímačkám na FAMU, ve kterých jsem sice bohužel neuspěla, ale alespoň jsem se snažila... ;) Je to pokus o trošku hororovější povídku...
Co se všechno může stát, když usnete? Sny jsou rozmanité, můžete potkat dávno ztracenou rodinu, nebo prožít nejhorší chvíle svého života... Ale když se probudíte, tak si uvědomíte, že to byl jen sen... Ale co když to není tak docela pravda?

 

Prší

PršíMoje první jednorázovka na téma, kde se nejedná přímo o stmívání....asi tam jsem náznaky o upírovi ale to všechno nemá nic společného s Twilight....pls o komentíky....Vaše Zabza

 

Námrzlá cesta dvou srdcí

Námrzlá cesta dvou srdcíAhujky...takže...tohle není štastný konec..je to inserace na text z písní od Jayk3m Mala prodavačka zápalek a od Narubi vzal mi tě stín... Takže text něco je od nich...takže budu ráda za všelijaké komantíky! Jinak opravdu hloupá slova,která jen vytváří prej věty!=)

« Předchozí  1 ... 64  65  66  67  68  69  70  71    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!