OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

Kandidát pekla

Kandidát peklaJedna z mých jednorázovek. Týká se upírů i když ne přímo Twilightu a proto jí dávám sem. Je o tom, že i když my známe ty hodné upíry, ve světě jsou i zlí. A všichni, žijí věčně...

 

Zrádných 7:05

Zrádných 7:05Takžé tenhle příběh je trošku inspirován písničkou 7:05 od jedné nejmenované skupiny.. ale jen trošku.. Zrádných 7:05 se to jmenuje protože je to inspirováno tm songem.. je to vlastně jinak než v refrému toho songu.. jakoby v songu je to o holce co opustila kluka v tom mojem o klukovi co opustil holku takže jakoby opačně, ale dost keců a k povídce

 

Denise

DeniseKrátká jednorázovka... aneb po sto letech jsem splodila něco, co je snad ke čtení... nebudu vás prosit o komentáře, protože to je stejně jen na vás...

 

Dlažební kosky

Dlažební koskyNedělní večer, dokonalé pro depresi. Srdceryvně nepíšete najednou, chce to cvik, tudíž tady máte jeden z těch cviků. Nedokázala jsem plně vyjádřit ty pocity, ale snad se to alespoň trošku přiblížilo k vašemu vnitřnímu citu.

 

Ve dvou se to táhne líp

Žena která během chvilky přijde o smysl své existence nalezne spojence. A vůbec ji nevadí, že jediná věc která je spojuje je pomsta...

 

Alea iacta est!

Alea iacta est!„Když hvězda jasná padala, múza za mozek nás chytala.“ Mnohá díla vznikají pod širým nebem. Toto není výjimkou. Povídka Alea iacta est! neboli Kostky jsou vrženy vznikla v noci 14.-15. července 2009. Většinou je každá věta psaná nikým jiným, buď Lareth, Nayse nebo Ywaine. S přáním pevného zdraví:D a příjemného počtení. Vaše Lareth, Nayse & Ywaine.

 

Padlý anděl

Padlý andělAhojky, tak jsem tu s mojí první povídkou na tomto webu....snad se vám aspoň trošku zalíbí....

 

Životní zkouška

Životní zkouškaAhoj všem. První jednorázovka tady.. ležela mi dlouho v šuplíku, možná bych jí nikdy nevytáhla, ale jeden človíček mě velmi překvapil, tak jsem se kvůli němu rozhodla to někde zveřejnit a kde jinde, než tady.. Přeji hezké počteníčko

 

Oběť

OběťTáák...Jsem měla takovou blbou náladu a tohle z toho vzniklo. Snad se vám to bude líbit. Příjemné čtení ;)

 

Hranice smrti

Hranice smrtiSleduju že jednorázovek nějak ubývá tak sem jednu přidávám aby tu nebyly samé na pokračování:)Název je takový hodně divný ale název Bez názvu už je ohraný tak snad si pod pojmem Hranice smrti hned nepředstavíte ten horor xD Omlouvám se za chyby ale dopsala sem to o půl druhé RÁNO a to už mi to nijak moc nemyslí xD Moc prosím o komenty i kritiku:)))

 

Spalující láska

Spalující láskaTohle je jednorázovka o dívce jménem Ortainë, která se rozhodla říct své tajemství nesprávné osobě.

 

Děšť

DěšťVčera jsem měla zamyšlenou náladu, takže jsem napsala velmi krátkou povídku nebo spíš úvahu. Snad se vám bude líbit:). Vaše Lareth

 

V kůži upíra

Povídka o upírce, která popisuje upíří priority a svět. O tom, jak "snadno" lze ztratit duši a zapomenout...

 

Anděl?

Anděl?A přináším další svou jednorázovku. Tentokrát jen krátké zamýšlení a otom jaký může být anděl. Který není andělem. Komentíky :* (a omlouvám se tomu, komu jsme použila perex)

 

Srdci neporučíš

Srdci neporučíšTěžké období...Krátká tak trochu jednorázová povídka podle skutečnosti...Asi vás nebude moc zajímat ale pro mě znamená hodně...

« Předchozí  1 ... 64  65  66  67  68  69  70  71    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!