OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Jeden den v džungli

Jeden den v džungliTess Larayová se rozhodne navštívit svého bratrance a zároveň nejlepšího kamaráda Logana. Chce oživit jejich dětské vzpomínky. Avšak vůbec netuší, že věci, které jako malé děti milovali, se doopravdy dějí...

Novinka

Tenkrát ve Švýcarsku III.

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Tenkrát ve Švýcarsku III.Ano, je to tak, máme tu po více než půl roce konec povídky, která ani nesklidila takový úspěch, ovšem svých pár fanoušků si získala. Doufám, že poslední část ze tří nezklame a zaujme stejně jako části předchozí. ;)

Alexandra je obyčejné ambiciózní dvaadvacetileté děvče, chodící do školy, mající životní lásku a cíle. Vlastně, jedna zvláštnost by se našla. Její životní láska je nájemný zabiják, syn pravého švýcarského mafiána. Od rodiny se Sebastian už dávno odtrhl, ovšem Alexandra trvala na tom, že chce poznat jeho rodiče. A tak, ačkoli se mu to nelíbilo, ji po šesti letech vztahu veze domů, aby ji seznámil se svými milovanými rodiči.

Upozorňuji, že povídka obsahuje sexuální témata, která jsou ve třetí - poslední - části rozvinuta.

Novinka

Vězení hadrové panenky

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Vězení hadrové panenkyUPOZORNĚNÍ: Povídka je na téma yaoi (sex/vztah dvou mužů).
Jak povídku zajímavě uvést? Je o lásce, zradě, myšlekách, sexu, bolesti... Je trošičku smutná, ale i tak doufám, že se bude líbit.

Novinka

Sen nebo skutečnost?

Sen nebo skutečnost?Věřím, že fantazije má větší moc než skutečnost. Věřím, že láska vše překoná. Myslím, že těch lidí je víc...

Novinka

Hranice nekonečna

Hranice nekonečnaVěříte v nadpřirozeno? Vidět někoho, koho vidíte jen vy, není vždy ta nejlepší výhra. Patnáctiletá Julia od svého dětství vídá chlapce, který se jí pokaždé objeví jen v nějakém odrazu. Možná neexistuje, jen si jej vymyslela. Jenže co je pravda?

Příjemné čtení přejí Liefe a PetraCullen.

Novinka

Silentium

SilentiumTicho... Krásné, fascinující Ticho. Je jím jeden z andělů samotného archanděla Gabriela, jmenuje se Jaael. Jednoho rána ho však probudí ohlušující bouře. Samozřejmě, že ví, odkud vítr vane! Ach, ten Lucifer, zase provokuje... (Kurzívou je psáno Jaaelovo mluvení do Luciferovy mysli. A Jitřenka s Luciferem je jedna a ta samá osoba. Slovo "lucifer" pochází z latiny, kde znamená v překladu světlonoš, tj. v prvé řadě právě jitřenka)

Novinka

Žal Matky přírody

Žal Matky přírodyMoje pojetí strastí Matky přírody. Doufám, že se vám bude povídka líbit. Komentář vždy potěší :) Přeji hezké čtení.

Novinka

Má to bolet?

Má to bolet?Říká se, že láska je ten nejkrásnější cit na světě, ale tahle holky si to nemyslí...

Novinka

Chupacabra

Nedoporučujeme číst do 15 let.

ChupacabraKvůli slovní zásobě omezuji tuto povídku od 15 let.
Někdy v průběhu třetí řady The Walking Dead bylo řečeno, že Daryl Dixon spatřil v lese chupacabru. Vtip je v tom, že to tam nikdy nebylo zobrazeno. Říkala jsem si, jak to tak asi mohlo probíhat... A tady to je. Má představa setkání Daryla s chupacabrou. Užijte si to... :)
A.

Novinka

Nová naděje

Nová nadějeJe to krátká povídka o naději. Někdy stačí člověku člověku málo ke štěstí, aby se znovu zamiloval. Chtěla bych tuhle povídku věnovat moc fajn jednomu klukovi, o kterém tahle povídka je a o mých pocitech k němu. Hezké počtení. PetraCullen.

Novinka

Teď už to vím

Teď už to vímMalý chlapec je zvědavý: „Proč jste slepá?" A tak mu stará žena začne vyprávět, jak kdysi viděla podivné krásné postavy celé v bílém. Pohádka pro nedospělé dospělé... Moje první veřejná nonFF tvorba. Prosím, nekamenovat...

Novinka

Potůček slz

Potůček slzPovídka je převážně o pocitech. Co cití dívka po ztrátě toho nejdůležitějšího? Cití bolest, a nebo strach? Jedinou radost z života má díky Jeremimu. Co stane jednoho jarního dne? Bude mít radost? Nebo pocítí další bolest?

Novinka

Za dveřmi je...

Za dveřmi je...Kancelář, vzápětí prázdná chodba a přeplněná čekárna. Co to má znamenat?

Novinka

Vlčí smečka

Vlčí smečkaNebezpečná vlčí smečka zabíjí až příliš mnoho dobytka, a to se nelíbí tamním obyvatelům. Proto na vlky uspořádají hon, při kterém přijde o život... minil4

Novinka

Roztříštěná utopie

Roztříštěná utopieEtoo, tohle je můj příspěvek a tak tak jsem se vešla do limitu! :D Ale ke stručnému shrnutí! Je skvělé mít bujnou fantazii, ale když už se začnete ztrácet ve světě, který existuje jen ve vašich myšlenkách... To už asi není úplně správné, že? Vzdát se lásky a dál žít v utopii, nebo opustit svůj svět a už navždy být milován... Co je správné?

« Předchozí  1 ... 12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!