OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Posledná slza

Posledná slza Keď láska bolí...

Novinka

The world of fragile things

The world of fragile thingsZlomené srdce - jak po něm můžete chtít, aby ještě tlouklo? A jeden chlapec, pro kterého stále bije...

Novinka

Lost Soul

Lost SoulPříběh jedné tragické lásky...

Novinka

Zímní náhoda

Zímní náhodaZima už je sice dávno pryč, ale to je jedno, tady máte trochu zmrzlou zimní povídku o krásné náhodě. -DaniEla22

Novinka

Poslední tanec

Poslední tanecTuto povídku bych ráda věnovala své nejlepší kamarádce, která závodně tancuje. Povídku jsem utvořila přímo na míru společně s její oblíbenou postavou z TVD... Caroline nenávidí svého tanečního partnera, který se vždy na něco vymlouvá, aby nemusel tančit. Tentokrát se však objeví kluk, který ji vyzve k tomu, aby s ním trénovala...

Novinka

All I need

All I needPovídka obsahující některá slova ze stejnojmenné písně All I need. Dívka se rozešla se svým klukem, který byl jejím vším, ona se snaží popsat pocity, co pro ni znamenal, v krátkém zápise z deníku...

Novinka

Magic dream

Magic dreamJe to psaná jednodílná povídka na přání pro moji velmi dobrou kamarádku. Děj i postavy vymyslela ona a já to jen poupravila a sepsala. :) Chtěla bych jí nesmírně poděkovat. :) Monika je už měsíc na výměnném pobytu ve Francii a chodí zde do jazykové školy. Vzpomíná na svůj domov a na své přátele. Bojí se, jaké bude mít studium v Paříži. Jak to vše dopadne? Přeju všem pěkné čtení. :) PetraCullen.

Novinka

Zamilovaný kanibal

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Zamilovaný kanibal Příběh mladého zamilovaného kanibala, který žádá svou milovanou, aby se k němu vrátila. Je si jist, že láska prochází žaludkem, a tak jí k dopisu přikládá menší dáreček. Omezení je jen pro jistotu :)

Novinka

Some things cannot be spoken

Some things cannot be spokenSom človek, ktorý príliš premýšľa. Premýšľa o veciach, o ktorých by nemal premýšľať. Každý chce mať šťastný život. No pojem šťastný je relatívny. Byť šťastný je len chvíľkový stav, pravdou je, že my len chceme byť stále šťastní. Ak by sme boli stále šťastní, maličkosti, ktorými žijeme, by sa pre nás stali obyčajnými. Nedôležitými. A my by sme boli nešťastní.

A čo chcem ja? Ja chcem nájsť pravdu. A potom spokojne umrieť. Alebo pokračovať tam, kde som skončila. Ak som vôbec niekedy začala.

Ale hlavne chcem, aby to bolo jednoduché. Lenže jednoduché veci neexistujú. To som sa naučila sama.

Novinka

Láska, necestuj tým vlakom!

Láska, necestuj tým vlakom!Krátká povídka inspirována krásnou písničkou slovenské skupiny TEAM, jejichž zpěvákem je perfektní umělec, ale neskutečně nepříjemný člověk (zvlášť v talentových soutěžích) - Paľo Habera. "Láska, necestuj tým vlakom".
O muži, jehož láska si našla jiného. Byli spolu nějaký čas i potom, stal se jejím milencem. Ale ona byla vždy věrná. Proto se rozhodla svého milence opustit, nastoupit do vlaku a vrátit se k tomu, se kterým má jít oltáři a společné budoucnosti vstříc.
I když se nic nemůže vyrovnat písničce, doufám, že se vám to bude aspoň trochu líbit.
A.

Novinka

Můj bůh

Můj bůhVolné pokračování povídky Potůček slz. Co se dělo v cukrárně dál? To se dočtete níže. Přeji příjemné čtení.

Novinka

Nepřečený dopis pro tebe

Dlouho jsem přemýšlela, jestli to mám zveřejnit. Jsou to ty nejintenzivnější emoce, které, doufám, už nikdy nepocítím. Je to takový skoro dopis jedné z nejdůležitějších osob mého života. Písnička: Emotionless od Good Charlotte. Můžete zanechat komentáře.

Novinka

Mary & Robert

Mary & RobertPříběh mě napadl při poslouchání jedné písničky, jejíž jméno si už nepamatuju. Je to trochu morbidní. Robert přišel o Mary, co se bude dít dál?

Novinka

Fantasy příběh

Fantasy příběhTuhle povídku jsem psala ve škole při slohu, ale už minulý rok. Učitelka ji pak otiskla do školních novin, kam se vždy při velkém slohu otiskne nejlepší práce. Samozřejmě se chci pochlubit, ale taky se s vámi podělit ;). Je to fantasy. Co jiného jste ode mě čekali? Psala jsem ji asi čtyři dlouhý dny při každé hodině češtiny. Tak ať se vám líbí :)! Mustang

Novinka

Zůstat, nebo odejít?

Zůstat, nebo odejít?Koho milujeme, toho nejsme nikdy schopni doopravdy opustit...

« Předchozí  1 ... 11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!