OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Homo Andoris

Homo AndorisTento článek je pouze rádoby vědecká sranda o našich milovaných Andořanech, ke kterým se s Ronnie také řadím. Neklade si za cíl někoho urazit či zesměšnit. Je to jen sranda, tak to tak, prosím, berte.
Děkuji, SvG

Novinka

Poslední dopis mé lásky

Poslední dopis mé lásky„Dva milostné dopisy se píší nejhůř - první a poslední." - Francesco Petrarca.

Novinka

Učitelky a jiné pohromy

Znáte to všichni. Nějaká učitelka je fajnjiná zase děsná. V téhle povídce vám ukážu naše dvě nejhorší učitelky.

Novinka

Písek a Les

Písek a LesJedná se o dvě krátké povídky. První je Písek, povídka se napřed odehrává v chodbě, pak na poušti a nakonec ve městě. Druhá je Les, povídka se odehrává v temném lese.

Novinka

Goodbye My Lover

Goodbye My Lover"Člověk by neměl litovat toho, co udělal, ale toho, co neudělal."
Tuto povídku bych chtěla věnovat své kamarádce, která mě poprosila, abych vymyslela příběh k písničce "Goodbye My Lover". Příjemné počteníčko přeje ClaryAdler.

Novinka

Černí andělé 1/2

Černí andělé 1/2První část jednodílné povídky.
Svrhli ji a ona nevěděla proč. Povídka o tom, že i v nebi jsou černí andělé...

Novinka

Dožití jeho života...

Dožití jeho života...Pokračování povídky Nedorozumění :). Jak se Gabriel vyrovnal s Leninou smrtí?

Novinka

Pozůstatek včerejška

Pozůstatek včerejška "Smrt mu vzala tu, kterou nade vše miloval."
Inspirováno písní Hello od Evanescence.

Novinka

Nedorozumění

NedorozuměníJedno nedorozumění, jedna nevěra a jedna obrovitánská láska...

Novinka

Look at me! I win...

Look at me! I win...Jak už jste u mě zvyklí, jedná se o shounen ai (vztah dvou mužů), ale na co nejste zvykklí, je prostředí. Tentokrát je to příběh s prvky fantasy. Protože povídka byla psaná na přání, tak taky tak dopadla... Takže užijte si příběh o lásce dvou elfíků...

Novinka

O něm, o ní

O něm, o níOn je slepý, ona nosí masku. Opravdu je za každou hezkou věcí vždy nějaká bolest...?!

Novinka

Dívka se zvláštním snem

O dívce, která má jen matku a jmenuje se Angelika. Její otec zemřel ve válce a Angelika se s ním, před tím než šel do války, pohádala. Jinak by tam nešel. Ale ona se to rozhodla zmněnit...

Novinka

Přepadení banky + Hluk

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Přepadení banky + HlukInspirovalo mě video Im addicted to you, ale samozřejmě to nebude stejné...
Na konci povídky bude ještě krátký bonusový horror. Tak hodně strachu přeju!
Pěkné počtení přeje minil4.

Novinka

Má smysl utíkat?

Má smysl utíkat?Zdravím, hodně z Vás už na mě určitě zapomnělo a ta druhá polovina mě už ani nezná, ale i přesto prosím o trochu shovívavosti, protože jsem se vrhla na téma, které mi nikdy nešlo. Příběh pojednává o nešťastné lásce, u které by její hlavní hrdinka nikdy neřekla, že by mohl skončit šťastně, a to je ta správná otázka, skončí šťastně?

Novinka

A moment like this

A moment like thisTahle povídka je o mém psovi Maxovi a o mém dávném psovi Rexovi. Napadla mě, když jsem dneska byla venku se psem. Je to o vzpomínání, jak se seznámila s Maxem a co tomu předcházelo. Vrací se vzpomínkami ke svému předešlému psovi... Opustil ji v době, kdy ona byla na praxi v Německu a vůbec o tom nevěděla. Její pocity, když ho ztratila. Přeju hezké čtení. PetraCullen.

« Předchozí  1 ... 10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!