OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Pohádky všedního života aneb Červená karkulka

Pohádky všedního života aneb Červená karkulkaNevinné, usměvavé, dětské… přesně taková slova mohou definovat pohádku. Toto je však text bez jakéhokoliv děje, přesto snad s určitým smyslem. Možná alespoň úsměv na tváři vám tedy vytvoří… aneb zápisek z mého deníku v pohádkové verzi á la Červená karkulka.

 

Nebezpečná cesta - Divoká Afrika

Nebezpečná cesta - Divoká AfrikaSúťažná poviedka na tému Nebezpečná cesta

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Na skok z pekla: Láska hory prenáša... alebo aj nie

Na skok z pekla: Láska hory prenáša... alebo aj nieSúťažná poviedka na tému Na skok z pekla

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Na skok z pekla: Vysoká cena

Na skok z pekla: Vysoká cenaSúťažná poviedka na tému Na skok z pekla

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Nebezpečná cesta: Zpověď

Nebezpečná cesta: ZpověďSúťažná poviedka na tému Nebezpečná cesta

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Na skok z pekla: Záhada Charmantu

Na skok z pekla: Záhada CharmantuSúťažná poviedka na tému Na skok z pekla

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Na skok z pekla: Jedovatá láska

Na skok z pekla: Jedovatá láskaSúťažná poviedka na tému Na skok z pekla

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

Novinka

Bad joke

Bad joke
Zachary Zeider je právnik. Bol. Má milujúcu priateľku. Mal. Je absolútne zdravý... teda, bol. Je teda možné diviť sa, že sa z neho stal zatrpknutý cynik s chuťou zomrieť? Asi nie. Je ale možné, aby mu niekto... niečo... dodalo naspäť chuť bojovať? Aby prebudilo jeho lepšie ja?
Myslím, že áno.

Leylon

Novinka

Tam, kde zomriem poslednýkrát

Tam, kde zomriem poslednýkrát Konečne sa mi vrátil počítač a ja si prechádzam staré texty... no a čo nenájdem? Staré zamyslenie. O smrti, ale trochu inak. Odporúčam tým, ktorí z nej majú strach... vážne, možno to pomôže. Leylon.

Novinka

Imber; terra lacrimae

Imber; terra lacrimaeDéšť, slzy země. Úvaha o kapkách vody a lidské (bez)moci.
Možná znáte, možná nikoliv... škola a v ní bezbřehá nuda. Koukáte z okna, poklepáváte propiskou o blok a snažíte se uvažovat nad něčím, co by udělalo tuhle hodinu snesitelnější. A právě v takové chvíli mě napadl tento text, sledujíc déšť bubnující na sklo.

Novinka

Zapomětlivost aneb Součást lidství

Zapomětlivost aneb Součást lidstvíUrčitě se vám někdy stalo, že jste něco zapomněli přibalit do tašky, nebo zapomněli udělat. Někdy se i taková maličkost jako zapomenutí může přeměnit na obludnou kupu smůly a nervového vypětí. Tahle povídka je takové zamyšlení nad oním zapomínáním, která měla být původně něčím jako fejetonem, ale pokud se mi pokus zdařil, musíte uznat sami. :) Doufám, že se vám to bude alespoň trochu líbit a prosím o zanechání vašeho názoru. Příjemné čtení. ;)

Novinka

Nedopitá sklenka vína

Nedopitá sklenka vínaV lidském životě se nedějí jenom příjemné chvíle. Překážky nám dodávají sílu, pokud se přese ně dostaneme. Nezáleží na tom, kolikrát upadneme, ale na tom, jestli najdeme sílu se zvednout a jít dál.

Novinka

The smile on the bloody end

Nedoporučujeme číst do 15 let.

The smile on the bloody endDosud poslední plánovaná povídka, vlastně o krvi a potu. Poslední Úsměv, opět však platí, že byť volně navazuje na ostatní díly, je samostatným příběhem. Ohledně původní postavy se však pro představu nacházíme pro změnu v budoucnosti - na definitivním konci.

Novinka

Roznašečka duší

Roznašečka dušíI ta, jejíž objetí v nás vyvolává tolik zbytečného strachu, má svůj příběh.

Novinka

Dear Jacob...

Dear Jacob...Přináším vám po hodně dlouhé době něco ze své tvorby. :) Povídka vytvořena na dovolené. Nápad jsem dostala díky povídce Dearist Natasha. Mladá Emily píše dopisy Jacobovi, který je v kómatu v nemocnici. Probudí se Jacob, nebo zemře na následky svých zranění? Enjoy. :)

« Předchozí  1 ... 7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!