OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Šťastní blázni

Každý občas potrebuje niekoho, kto je jeho spriaznenou dušou, kto ho dokáže vždy rozosmiať. Len keby nebol taký tvrdohlavý...

Novinka

Tableaux I. - Final Judgement

Tableaux I. - Final Judgement

"Cílem není malovat život, ale dát život malbě."
Pierre Bonnard

Každý, kdo někdy viděl nějaký obraz, fotku nebo čmáranici, jistě přemýšlel, jak toto autora napadlo. Pokud je na obrazu rodina, jak se matka a otec poznali, proč mají jen dvě děti a proč je to vždycky dívka a chlapec? Každý obraz, každá fotka má svoji minulost. A já jsem se rozhodla zachytit příběh z obrazu za doprovodu hudby. Spojením tří uměleckých talentů se možná zrodí něco výjimečného. Doufám, že si to užijete stejně, jako já si užila jeho tvorbu. ;)

Pozn. Následující text nemá nic společného s obsahem povídky, je jen jakýmsi náznakem toho, co je příběh v obraze. Není to důležité, klidně to můžete přeskočit. ;)

Prabába seděla nad fotkou a z očí se jí řinuly slzy. „Babičko, co se děje?" zeptala jsem se úzkostlivě, zatímco jsem ji objala kolem ramen. „Tahle fotka je ze dne, kdy jsem potkala tvého pradědečka," vzlykla a na tváři se jí objevil nostalgický úsměv, ačkoli na černobílé fotce byla jen žena otočená zády a kolem ní procházel chlapec, pokukujíce po ní s typickou rádiovkou naraženou na hlavě. Můj praděda.

Novinka

Raz to prísť musí...

Raz to prísť musí...Asi po roku som objavila poviedku, ktorú som písala na vtedy toľko omieľanú tému - koniec sveta. Som rada, že naozaj nenastal a ja sa s vami o ňu môžem podeliť. Prajem pekné čítanie!

Novinka

Čerstvě natřené zdi

Čerstvě natřené zdiTřídní sraz po letech a bolestivé vzpomínky. Povídka o mnoha věcech, které se staly poprvé - pláč, šmírování a tmavě modré oči.

Novinka

Pretože môžeme

Pretože môžemePríbeh o tom, ako deti vedia aj z niečoho na prvý pohľad zlého urobiť zábavu. Ako neobyčajne sa pozerajú na svet. Svoju fantáziu používajú spôsobom, na ktorý sme už my, dospeláci, takmer zabudli. Občas by nám to mali pripomenúť. Rovnako, ako to pre hlavnú hrdinku urobilo malé dievčatko.
Príbeh som pôvodne pod názvom Because we can napísala do súťaže na stránke Bez hranic. Rozhodla som sa s ním podeliť s vami. Dúfam, že sa vám bude páčiť.
Príjemné čítanie. Lili ;)

Novinka

Jašteričky

Neplánované akcie? Ako časovaná bomba. Ale aj tak sú vždy tie najlepšie... :D

Novinka

Už nikdy viac

Už nikdy viacČo sa stane, ak stretnete osobu, na ktorú ste dlho a bolestne zabúdali, a ktorú ste už nikdy viac netúžili vidieť?
P. S.: Moja prvotina na tejto stránke, budem vďačná za všetky komentáre. Prajem príjemné čítanie.

 

Tenkrát ve Švýcarsku II.

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Tenkrát ve Švýcarsku II.Alexandra je obyčejné ambiciózní dvaadvacetileté děvče, chodící do školy, mající životní lásku a cíle. Vlastně, jedna zvláštnost by se našla. Její životní láska je nájemný zabiják, syn pravého švýcarského mafiána. Od rodiny se Sebastian už dávno odtrhl, ovšem Alexandra trvala na tom, že chce poznat jeho rodiče. A tak, ačkoli se mu to nelíbilo, ji po šesti letech vztahu veze domů, aby ji seznámil se svými milovanými rodiči.

Upozorňuji, že povídka obsahuje sexuální témata, která jsou v druhé části rozvinuta.

Novinka

Kdo je ONA

Kdo je ONAČtyři mrtvé ženy, jedna unesená policistka a zrod jedné lásky.

Novinka

Vídeň

VídeňVíte, jaký je to pocit, když jste mezi lidmi a stejně se cítíte sami? O tom je v podstatě tato krátká povídka. Je to psané podle skutečnosti, tak se nedivte, že jsem tam nedávala moc přímou řeč nebo tak. Psala jsem to totiž, jak jsem to v tu chvíli viděla já. Beca :)

 

Story about me 2

Další rok je za námi... Je to celkem děsivé, jak to tak rychle ubíhá. Potřebovala jsem se vypsat, tak jsem napsala, co se událo za tento rok.

Novinka

Smrtící živly - Za zradu se trestá

Smrtící živly - Za zradu se trestáZemě, ke všem spravedlivá je,
země, všechno obklopuje,
země, která hlídá tě neustále,
jako kdysi rytíři svého krále.

Země, jen oddanost žádá,
země, bez tebe však strádá,
země, je to tvoje osudová cesta,
ale pozor dej, krutě za zradu se trestá.

Novinka

Melody of My Heart

Melody of My HeartUpozornění: Mám pro Vás další yaoi povídku (vztah dvou mužů).

Riku a Michi jsou dávní přátelé, jejiž cesty osud rozdělil. Michi se stal idoelem a Riku učitelem na hudební škole. Riku chtěl Michiho nenávidět, jenže miluje jeho hudbu. Jaké tedy bude jejich setkání po tolika letech?

Pro klid v duši doporučuji číst ve věku 13+ let.

Novinka

Tenkrát ve Švýcarsku I.

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Tenkrát ve Švýcarsku I.Alexandra je obyčejné ambiciózní dvaadvacetileté děvče, chodící do školy, mající životní lásku a cíle. Vlastně, jedna zvláštnost by se našla. Její životní láska je nájemný zabiják, syn pravého švýcarského mafiána. Od rodiny se Sebastian už dávno odtrhl, ovšem Alexandra trvala na tom, že chce poznat jeho rodiče. A tak, ačkoli se mu to nelíbilo, ji po šesti letech vztahu veze domů, aby ji seznámil se svými milovanými rodiči.

Upozorňuji, že povídka obsahuje sexuální témata, která jsou v první části jen naznačena.

Novinka

Noční běs

Noční běsKrátká povídka o tom, jak na nás působí samota a jaký strach v nás vyvolává. Do jakého stavu nás může dostat spojení temné noci a pocitu samoty?

« Předchozí  1 ... 17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!