OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction Harry Potter



Novinka

Tu jizvu znám

Tu jizvu známPro Remuse Lupina jsou jeho jizvy krutou připomínkou vlastního prokletí. Nymfadora Tonksová v nich ale kdysi dokázala zahlédnout odraz odvahy... Songfic k písni Prvá skupiny No Name.

Novinka

Jako chytit zlatonku

Jako chytit zlatonku

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce května/mája. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



James Potter za ní už léta létá jako o život, zatímco Lily Evansová ho vždy s lehkostí odpálkuje jako dotěrný potlouk. Naštěstí je život přeci jen o něco komplikovanější, než zápas ve famfrpálu...

Novinka

Víš...

Víš...Lenka a Neville jsou postavy, které zkrátka nejde nemít rád. Jsou tak jiní, a přeci v mnoha ohledech stejní. Člověk může žasnout nad jejich jinakostí a přitom se v nich docela dobře najít... Mrzelo mě, že je J.K. Rowlingová nevidí jako pár. A byla to nakonec písnička Víš od skupiny Keks, která mě inspirovala zpracovat pár střípků jejich příběhu...

Novinka

Na temné straně

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Na temné straněMladá členka Fénixova řádu Samanta Raylová je chycena na své misi. K její smůle není hned zabita, ale odvedena do temného sídla, kde osud rozhodne, co s ní bude. Zemře, nebo ji čeká něco ještě horšího?

Novinka

Kočkování s Dracem Malfoyem

Kočkování s Dracem Malfoyem Draco má jedno malé chlupaté tajemství. Hermiona má ráda kočky. Z toho vyplývá, že Draco lítá v průšvihu. Vykradla jsem sama sebe a čerpala jsem ze svého drabblu Mazlíček.

Novinka

Takhle by to nešlo, chlapci

Takhle by to nešlo, chlapciMůj příspěvek do Snarry Chalenge 2015. Severus a Harry si jdou po krku už od prvního ročníku, ale po sedmi letech všem kolem nich pomalu dochází trpělivost. Dokonce i Brumbálovi. Co se stane, když je ředitel přinutí se usmířit a trochu to přežene?

Novinka

Chtěl být statečný

Chtěl být statečnýOtázky, které vládnou Kouzelnickým světem: Proč ho moudrý klobouk zařadil do Nebelvíru? Proč zradil svoje přátele? Proč mu vlastně říkali "Červíček"?

Jak se vlastně Peter Pettigrew ocitl v Bradavicích?

Novinka

Tam a zase zpátky

Tam a zase zpátkyMůj první a nejspíš i poslední pokus na téma HP fanfiction. Nevím, co mě to popadlo, ale myslím, že jsou i jiné páry, o kterých by se daly psát zajímavé povídky. Třeba Lily a Severus. ;) Myslánkou tam a zase zpátky.
Jeden krátký pohled na pár, který pro mě vždy byl tak trochu záhadou a vždy jsem se o něm chtěla dozvědět víc.

Novinka

Cesta do Bradavic a zase zpátky

Cesta do Bradavic a zase zpátkyCo se může stát v jednom horkém letním dni? Dvě kamarádky se dostanou do Bradavic, naštvou Brumbála.

Novinka

Moje sestra a filharmonie

Moje sestra a filharmonieBenjamin a Bríseis. Sourozenci s větším věkovým rozdílem, ovšem o to menší vzájemnou tolerancí. Jak se Ben vypořádá s Bríiným lehkomyslným žertem, který má dokonale našlápnuto ke zničení jeho kariéry? Dokáže se přes sestřiny šprýmy přenést? Enjoy. :)

Novinka

Za všechno mohl cínový talíř

Za všechno mohl cínový talířNeočekávaný zvrat mezi Hermionou Grangerovou a Dracem Malfoyem. Tuto povídku bych chtěla věnovat své nejlepší kamarádce Sáře ke svátku. Takže Sáro, tohle je pro tebe :) :D Všem přeji příjemné počtení. A. :)

Novinka

I will never be the same

I will never be the sameSeverus v prázdnej miestnosti narazí na zrkadlo z Erisedu.

Novinka

Memories of parents

Memories of parentsJe rok 2009 a Vianoce u Potterovcov. Teddy sa s Harrym zhovára o svojich rodičoch. Harry dostane skvelý nápad, vďaka ktorému Teddymu rodičov o niečo viac priblíži.

Novinka

Cesta do neznáma...

Cesta do neznáma...Krátká povídka o mladičkém Snapeovi. Právě vyšel z Bradavic; nemá kam jít, nemá nikoho, všichni ho opustili. A tak prostě jde, dokud...
Více se dozvíte níže :).
Příjemné čtení, *A.99*

Novinka

Pronásledovaný

PronásledovanýDraco je pronásledovaný pro svou minulost. A Hermiona Grangerová je pověřena úkolem najít ho.




Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!