OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction Harry Potter



Novinka

Happy New Year

Happy New YearO jedné malé oslavě.

Novinka

The other side of darkness

The other side of darknessJe to po pár letech má jednodílná povídka na téma Harry Potter. Je o tom, že Harry těžce nese ztrátu Siriuse a vyčítá si jeho smrt. Remus Lupin se znovu vrátil na místo učitele obrany proti černé magii na přání Brumbála. Harry má divné sny, kde Sirius přežil a vyčítá mu jeho smrt. Jednou mu u snídaně přijde záhadný vzkaz ještě s divnějším textem. Na Bradavice se řítí nebezpečí v podobě smrtijedů. Jak to všechno vlastně skončí? Je Sirius opravdu mrtvý?! Příjemné čtení přeje PetraCullen.

Novinka

Mít naději...

Mít naději...Po válce se změnili všichni. Někdo se stal znovu šťastným, někdo se ale propadl na úplné dno. A tak se stane, že si dávní nepřátelé k sobě najdou cestu. Ukážou tomu druhému, jak důležité je mít naději?

HG/DM

Novinka

Dracova tajemná milenka

Dracova tajemná milenkaVšichni si mysleli, že není schopen lásky. On přitom stále miloval jen ji.

Novinka

Štúdium na Rokforte

Štúdium na RokforteJe to príbeh z Harry Potter RPG hry, na tému: Otvorenie školského roka. Inšpiráciu som brala aj z Bleach, takže to bude také... také. Veď uvidíte. :D Prajem príjemné čítanie. :)

Novinka

Pohádka na dobrou noc

Pohádka na dobrou nocV kouzelnickém světě neexistuje večerníček, a tak se musí Rose Weasleyová spokojit s pohádkami její matky. Ale co když si Hermiona na jeden večer připraví pohádku, která není tak úplně vymyšlená? Tethys

Novinka

Jak to bylo doopravdy (Dramione)

Jak to bylo doopravdy (Dramione)Dlooouhá povídka na téma Dramione. Je publikovaná po 4 částech na HP povídky pro každého, takže pokud by to bylo pro někoho najednou moc, tak tady máte části >1< >2< >3< >4<

Když jste se dívali na filmy, jistě jste zaznamenali zřejmou nenávist mezi některými postavami, zřejmou lásku mezi některými postavami, ale jistě jste nezahlédli nenápadné gesta, která autoři filmu tak úplně nezamýšleli a pokud ano, určitě nezamýšleli, aby si z nich sedmnáctiletá teenagerka vytáhla to, co tam sama viděla, a hledala díry, které tvůrci udělali.

Děj: 2-7 film (případně i kniha)

Budu vděčná za každý názor. ;) Díky...

Novinka

Někde v alternativním vesmíru...

Někde v alternativním vesmíru...Severus Snape často mívá sny o své vlastní smrti. Jenže co když je pokaždé jeho smrti přítomen nějaký chlapec, který vypadá jako Potter, až na to, že má Liliny oči a Severusovi se zdá povědomý... Příjemné čtení, Tethys

 

Za stínem tajemna 2/2

Za stínem tajemna 2/2Vrátila jsem se sem na tuhle stránku, abych mohla po tak dlouhé době vydat pár povídek. Tuhle jsem měla už kdysi dokončenou, ale zapomněla jsem ji přidat. V téhle části se Harry s Hermionou vracejí do minulosti, aby zachránili Siriuse před jeho krutým osudem. Podaří se jim to, nebo ne?!

Novinka

Poslední pravda Albuse Brumbála

Poslední pravda Albuse BrumbálaKdyby Severus věděl, co se odehrálo mezi Lily a Brumbálem v době, kdy jim bylo patnáct let, asi by se mu láska potlačovala mnohem hůř. Nebo kdyby Lily neoznačil za mudlovskou šmejdku, ani by ji potlačovat nemusel.

Tady je moje verze událostí, které předcházely Brumbálově smrti na astronomické věži.

Novinka

Kouzelník a čarodějka

Kouzelník a čarodějkaDoba ihned po Snapeově smrti. Nepřežil, přesto žije - ale úplně jinak, než by se dalo očekávat. Prozradím jen to, že jsem Severusi chtěla dát šanci omluvit se Lily za mudlovskou šmejdku a poslední rozhovor.

 

Za stínem tajemna 1/2

Za stínem tajemna 1/2Přináším vám druhou jednorázovou povídku na téma Harry Potter. Vím, že je Siriusova smrt ohrané téma, ale mě to prostě baví psát. Tato povídka by měla být rozdělená na dvě části. :-)
Harry se vrací z Bradavic do Londýna a vzpomíná na Siriuse. Pomalu si začne uvědomovat, že Siriuse už nikdy neuvidí a je nešťastný. Hermiona má u sebe obraceč času a ti dva se rozhodli vrátit čas a zachránit Siriuse před spáry Bellatrix. Když jim vyšla záchrana Siriuse před dvěmi roky tak, proč by se jim to nemohlo podařit tentokrát? Podaří se jim zachránit Siriuse?!
Příjemné počtení přeje vaše PetraCullen. ;)

 

Minor heaven

Minor heavenTady vám přináším svojí první jednorázovou povídku na téma Harry Potter. Je to z pohledu Siriuse Blacka, když byl s Fénixovým řádem na odboru záhad, aby mohli zachránit Harryho s kamarády. Trochu jinak to dopadne. :-) Příjemné počtení přeje vaše PetraCullen.




Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!