OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

The game on time - 3. kapitola

The game on time - 3. kapitolaDamon zjistí, že je Alessia původní upírka. New Orleans - 1. část.

 

Destiny - 4. kapitola

Destiny - 4. kapitolaNoc kométy...

 

Good night, sweetheart VII.

Good night, sweetheart VII.Stefan a náročný rozhovor

Přeji příjemné čtení. Sweetly

 

Dvě jsou přeci lepší než jedna... 3. kapitola

Dvě jsou přeci lepší než jedna... 3. kapitolaK Damonovi a Ree se v Grillu připojí Stefan s Elenou. Reina sestra neunese, že se s ní Damon stýká a dá mu to pořádně vědět. Další pokračování povídky Dvě jsou přeci lepší než jedna... Doufám, že se bude líbit a budu moc vděčná za každý komentář.

 

The game on time - 2. kapitola

The game on time - 2. kapitolaJak to pokračuje mezi Damonem a Alessiou? Ne moc dobře.

Novinka

The game on time - 1. kapitola

The game on time - 1. kapitolaElena, Alessia, Kol, Klaus, Finn, Rebekah Mikaelsonovi. Když někdo uslyší tahle jména, tak se začne třást strachy. Mají nadvládu nad všemi upíry, jsou silnější a nikdo je nedokážeš zabít. Co se ale stane, když se původní rodinka přistěhuje do Mystic falls?

 

Já jsem ty a ty jsi já - 3. kapitola

Já jsem ty a ty jsi já - 3. kapitolaPravá Elena, která je právě v tělě Alexandry, něco zjistí od Jaysona. Alexandra (Elena) potká Stefana, ale bohužel v jiné době, než je rok 2014.

 

Já jsem ty a ty jsi já - 2. kapitola

Já jsem ty a ty jsi já - 2. kapitolaAlexandra si píše svůj deník... Co zažívá, jaké má pocity, z čeho má strach? Poprvé potká Damona. A pak je tady ještě Stefan a Katherine.

 

Já jsem ty a ty jsi já - 1. kapitola

Já jsem ty a ty jsi já - 1. kapitolaPodíváme se za Alexandrou, jak se jí daří v Mystic Falls. A taky za Elenou, ta v novém městě neprožívá nudu vůbec. V tomhle městě se pořád něco děje, hlavně poslední dobou, protože kromě ní samotné se ve městě objevil nějaký kluk, o kterém nikdo nic neví a nikdy ho nikdo neviděl, a Elena do něj zrovna musí narazit. Elena se ocitá v divné situaci.

Novinka

Já jsem ty a ty jsi já - Prolog

Já jsem ty a ty jsi já - PrologAlexandra, normální holka zamilovaná do Damona Salvatora. Elena, normální holka zamilovaná do Stefana Salvatora. Alexandra, která si žije svůj život v České republice. Elena, která každý den potkává otravného Damona. Tyto dvě naprosto jiné holky si budou brzy velice blízko.

 

Good night, sweetheart VI.

Good night, sweetheart  VI.

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce září/septembra. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Cesta, strach

Přeji příjemné čtení. Sweetly

 

Ti druzí - Kapitola 4.

Ti druzí - Kapitola 4.Mia v baru narazí na její osinu v zadku a k její smůle tam dorazí i bratr té osiny.

Novinka

Vítejte v Mystic Falls - 1. kapitola

Vítejte v Mystic Falls - 1. kapitolaLayla přemýšlí, kde má začít nový život - a není příhodnější místo než Mystic Falls.

Novinka

Tajný ctiteľ Bonnie Bennett - 1. kapitola

Tajný ctiteľ Bonnie Bennett - 1. kapitolaBonnie sa po tragickej nehode svojho priateľa Jeremyho rozhodla odísť z Mystic Falls a začať nový život v New Yorku. V súčasnosti je známou speváčkou, vystupuje pod umeleckým menom Katherina Graham a preráža koncertné šnúry po celej Európe. Zanechá tento nový spôsob života a vráti sa k starému? A vďaka komu začne takto zmýšľať? Kto je jej tajomný ctiteľ? A čo takého sa stalo v minulosti, o čom ani sama Bonnie nevie?

Novinka

Mýty, nebo skutečnost - 1

Mýty, nebo skutečnost - 1Rosemarie se snaží vypátrat pravdu o vraždě jejího otce, když do města přijede záhadný kluk, který by mohl mít odpovědi na všechny její otázky.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 20   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!