OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Sesterské pouto 1. část



Katherine a Elena jsou dvojčata. Víc než to - jsou nejlepší kamarádky! Když se Elena s rodiči jednou vrací z tréninku roztleskávaček, jejich auto sjede z mostu. Elenu někdo zachrání. Katherine po tom bude pátrat a zjistí, že je to upír. Jak to ovlivní jejich životy?

~Katherine~

Seděly jsme s Elenou na gauči. Elena horečně přepínala mezi programy, jak hledala zprávy. Já jsem si znuděně brousila nehty novým pilníkem, který jsem si pro radost koupila cestou ze školy. „Proč se vlastně tak strašně chceš koukat na zprávy?" zeptala jsem se s úšklebkem. Elena zvedla svoje hnědé oči ke stropu.

„Katherine, copak ty mě nikdy neposloucháš, když mluvím?" povzdechla si. Zasmála jsem se.

„Většinou ne," škádlila jsem ji.

Elena se chystala k odpovědi, když najednou konečně narazila na zprávy. „Matt říkal, že poblíž Mystic Falls nějaký zvíře zabilo člověka," zašeptala sestra rozrušeně. To mě zaujalo. V Mystic Falls ani v jeho okolí se nikdy neděly nebezpečné věci. Jako by tohle město mělo kolem sebe ochrannou bublinu, která odpuzuje všechno dobrodružství. 

V televizi právě skončila reportáž o narození medvíděte v zoo a moderátorka nasadila ustaraný výraz. „A teď jedna příšerná zpráva," oznámila hrobovým hlasem. Elena se napřímila.

„Kath, to bude ono," vyhrkla. Chovala se, jako by v televizi měl být přímý přenos z koncertu její oblíbené kapely, a ne oznámení smrti. 

Zatímco plavovlasá moderátorka popisovala události, provázející smrt Willow Williamsové, na obrazovce se objevovaly fotky z jejího života. Elena ani nedýchala. „Musí to být hrozný, takhle umřít," uvažovala. Už zase zněla jako ta stará známá nudná Elena. 

Prudce se zvedla z pohovky a odebrala se k zrcadlu, aby si vyčesala vlasy do vysokého culíku. Vždycky to dělala na poslední chvíli, když už byla převlečená do roztleskávačského dresu. Mamka s tátou zrovna sbíhali ze schodů.

„Eleno, musíme jet!" zavolala mamka, sklonila se, aby mě lehce objala, a odběhla na chodbu s tátou v patách. Elena si utáhla culík a zasmála se na mě. Dnes měl školní fotbalový klub důležitý zápas a ona jakožto roztleskávačka u toho nemohla chybět.

 

~Elena~

Náš tým vyhrál dva nula. Na jednu stranu jsem byla ráda, na druhou mě to jaksi podivně znepokojovalo. Ráno jsem se probudila s divným pocitem. Připisovala jsem to tomu, že zápas nejspíš nedopadne dobře, a teď, když tomu tak nebylo, jsem měla obavy, že půjde o něco horšího. „Nebuď tak paranoidní, Eleno," říkala jsem si. 

Byla jsem tak zahloubaná do svých myšlenek, že jsem si ani nevšimla, že za mnou stojí Matt. Když mi zakryl rukama oči, nahlas jsem vyjekla. Matt se trochu nervózně zasmál a zase ruce spustil podél těla. Ve svém fotbalovém dresu vypadal neuvěřitelně sexy.

„Promiň, nechtěl jsem tě vylekat," omlouval se s úsměvem.

„Ne, já... jsem byla duchem jinde," vysvětlovala jsem a nechala se od svého kluka obejmout kolem pasu.

„Zůstaneš na oslavu?" zeptal se a pohladil mě po vlasech.

„Nemůžu." Kývla jsem hlavou směrem k rodičům, sedících na tribuně. Oba se pomalu zvedali, táta byl zabraný do hovoru s otcem jednoho Mattova kamaráda, ale máma nás s úsměvem pozorovala.

„Jsem si jistej, že by to pochopili," nedal se Matt.

„Jo, jenže na dnešek máme naplánovaný rodinný večer. Nemůžu v tom nechat Katherine samotnou," zasmála jsem se.

V autě jsem vytočila sestřino číslo. Chtěla jsem ji informovat o výsledku zápasu, přestože jsem si byla jistá, že je to to poslední, co ji zajímá. Zvedla mi to hned po prvním zazvonění.

„Ahoj, Eleno," ozval se její znuděný hlas.

„Katherine. Vyhráli dva nula," oznamovala jsem.

„Matt hrál výborně," zavolala se smíchem maminka, aby to Katherine slyšela.

„To je dobře," zhodnotila.

„Jo, to je," souhlasila jsem. „Hele, Kath," začala jsem, když vtom mě vyrušil křik mých rodičů. Na silnici někdo byl. Táta se tomu chtěl vyhnout, a tak prudce zakroutil volantem. Naše auto sjíždělo dolů z mostu Wickery.

 

~Katherine~

„Eleno? Eleno!" křičela jsem, ale z telefonu se pořád ozýval jen křik. Rozbušilo se mi srdce. Musela se jim stát nějaká strašná nehoda! „Teto Jenno!" zavolala jsem nahoru na tetu. „Teto Jenno, musíme jet pro Elenu a pro mámu s tátou!" křičela jsem zoufale. Teta byla v tu ránu dole. „Něco se jim stalo," zašeptala jsem vyděšeně. 


Jestli jste dočetli až sem, tak vám děkuju za vaši pozornost :). Je mi teprve 13, takže se omlouvám za případné chyby a budu ráda za každý komentář!

-MyNameIsAnne


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sesterské pouto 1. část:

3. MyNameIsAnne přispěvatel
13.04.2015 [15:55]

MyNameIsAnnePoisson, děkuju za opravu. Povídku jsem psala na tabletu,tak proto ty dvě čárky místo úvozovek dole, přístě už budu psát na počítači, takže by to neměl být problém. Na přímou řeč už si budu dávat pozor. Emoticon
Nicole Kantoříková: Děkuju moc, další díl napíšu nejspíš v pátek. Emoticon

2. Nicole Kantoříková
10.04.2015 [18:54]

Pokračuj velmi moc mě to zajímá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Poisson admin
08.04.2015 [20:50]

PoissonMám pár technických připomínek. Přímá řeč začíná vždy a pouze dolními uvozovkami (skutečně uvozovkami, ne dvěma čárkami vedle sebe). Pokud pak po přímé řeči následuje slovo (obvykle sloveso), které k ní patří, nemůže přímá řeč nikdy končit tečkou, pouze čárkou, otazníkem nebo vykřičníkem, a dané sloveso začíná malým písmenem (např. „Ahoj, Eleno," ozval se její znuděný hlas. nebo „Kath, to bude ono," vyhrkla.). A nakonec - každá přímá řeč jiného účastníka hovoru musí být na novém řádku. Jsi tu nová, proto jsem ti protentokrát všechno opravila, abys nyní na článku viděla, jak to má vypadat. Doporučuji se na to podívat a příště již vložit článek ve správné formě. Děkuji Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!