OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

Deníky lovců a upírů 1. série: Začátek 2. kapitola

Deníky lovců a upírů 1. série: Začátek 2. kapitolaElena je zpátky, ovšem ne všichni mají z jejího návratu radost. Přeji příjemné počtení, děkuji za případné opravy a samozřejmě vás prosím o komentáře s vašimi názory. ChloeMercer.

 

Deníky lovců a upírů 1. série: Začátek 1. kapitola

Deníky lovců a upírů 1. série: Začátek 1. kapitolaJak už název napovídá, náš příběh teprve začíná, a kým jiným bychom měli začít nežli Elenou, která je a vždycky byla v centru dění. Takže vzhůru do toho...

Novinka

Deníky lovců a upírů 1. série: Začátek Prolog

Deníky lovců a upírů 1. série: Začátek PrologMystic Falls je městečko se spoustou tajemství, záhad a nadpřirozených bytostí, které nejsou vždy jen přátelské. Některé totiž mají vcelku zlolajné plány, se kterými se zkrátka musí něco udělat. V centru dění samozřejmě stojí nám všem velmi dobře známá, mladičká Elena Gilbertová, která zrovna přišla o rodiče, a spolu s ní i její rodina a přátelé. Zní vám to povědomě? Aby taky ne, ale pojďme si ten příběh povědět znovu, ovšem tentokráte trochu jinak… Povídka je crossoverem mezi seriály Upíří deníky a Buffy, přemožitelka upírů. Doufám, že jí budete věnovat pozornost, zalíbí se vám a zanecháte mi nějaký ten komentář, ale teď už vzhůru do čtení.

 

Memories - Kapitola 2. Volanie srdca

Bonnie a Damon sa vyberú na Whitmore College za svojim srdcom. Čo tam asi nájdu?

 

Hvězda u mých nohou - 23. kapitola

Hvězda u mých nohou - 23. kapitolaŘíká se, že začátky nejsou jednoduché. Ale odsuď posuď...

Novinka

From Hate to Love - Kapitola 1.

Elena prichádza na elitnú internátnu školu. Je to pekná rebelka, ktorá sa nebojí prejaviť svoj názor a často sa pre to dostáva do poriadnych problémov. Nájde si tam najlepšie priateľky Bonnie a Caroline. Študuje tam aj namyslený a rozmaznaný Damon Salvatore, tiež poriadny rebel, aj keď má rešpekt voči skorumpovanému otcovi. Má priateľov Enza a Alaricka a mladšieho brata Stefana, ktorí tiež na škole študujú. Elena a Damon sa už od prvého dňa nenávidia. Elena pohŕda namysleným Damonom sa prezýva ho "oteckov maznáčik", pretože urobí všetko, čo mu otecko prikáže, aj keď to nie vždy je správne. Damon ňou pohŕda hlavne preto, že ona pohŕda ním a to jeho veľké ego nezvláda.

Novinka

Memories - Kapitola 1. Strata pamäti

Damon a Bonnie zomreli. Elena a Caroline musia žiť vo Whitmore, lebo v Mystic Falls nie je mágia. Enzo a Alaric žijú v apartmáne, ktorý si prenajali v blízkosti dievčat. Jeremy, Matt a Tyler sú jediní, ktorí môžu ostať v MF. No a Stefan je novým študentom vo Whitmore. Prešli tri mesiace od ich smrti a naši hrdinovia prekonali prvotný šok. Teraz sa s tým musia začať vyrovnávať. Vedia, že Bonnie aj Damon by si to tak želali.
Zatiaľ čo sa ostatní snažia získať späť MF a vyrovnávajú sa so stratou milovaných, Bonnie a Damon sa ocitajú v New Orleanse. Bez spomienok. Nevedia kto sú, nevedia odkiaľ sú ani ako sa tam vlastne dostali. Spomenú si a vrátia sa za svojimi milovanými? A ako je vlastne možné, že sú späť živí a zdraví?

 

Dangerous Liaisons - Am I a ready for his return? Yes, I am. - 8. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Dangerous Liaisons - Am I a ready for his return? Yes, I am. - 8. kapitolaKlaus se konečně vrátil do Chicaga za Juliet. Ale není sám.

 

Dangerous Liaisons - Am I a murder? Yes, I am. - 7. kapitola

Dangerous Liaisons - Am I a murder? Yes, I am. - 7. kapitolaKlaus odjel zlomit kletbu, aby se stal hybridem a Juliet zůstala sama. Jenže i tak jí dokáže Klaus na dálku napomoci, aby se v jejím životě stalo něco přelomového.

 

Dangerous Liaisons - Am I yours? Yes, I am. - 6. kapitola

Dangerous Liaisons - Am I yours? Yes, I am. - 6. kapitolaMalá ukázka z života Klause a Juliet, kteří si zatím ještě užívají té šťastné chvilky, kdy mohou být spolu.

 

Dangerous Liaisons - Am I crazy? Yes, I am. - 5. kapitola - 2/2

Dangerous Liaisons - Am I crazy? Yes, I am. - 5. kapitola - 2/2Nastává okamžik pravdy. Juliet nyní ví pravdu o útoku upíra na ni a nastává konfrontace s Klausem. Jenže celé se to nakonec začne ubírat zcela nečekaným směrem a oba dva se navzájem překvapí. 2. část kapitoly

 

Dangerous Liaisons - Am I crazy? Yes, I am. - 5. kapitola - 1/2

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dangerous Liaisons - Am I crazy? Yes, I am. - 5. kapitola - 1/2Nastává okamžik pravdy. Juliet nyní ví pravdu o útoku upíra na ni a nastává konfrontace s Klausem. Jenže celé se to nakonec začne ubírat zcela nečekaným směrem a oba dva se navzájem překvapí.

 

Dangerous Liaisons - Am I a hunter of vampires? Yes, I am. - 4. kapitola

Dangerous Liaisons - Am I a hunter of vampires? Yes, I am. - 4. kapitolaBlíží se Valentýn a Juliet má v plánu zajít si do kina. Jenže by to nebyl Klaus, aby se k tomu nějak nepřipletl.

 

Dangerous Liaisons - Am I his new object of interest? Yes, I am. - 3. kapitola

Dangerous Liaisons - Am I his new object of interest? Yes, I am. - 3. kapitolaJuliet si pomalu začíná zvykat na jednoho upíra ve své přítomnosti a začíná si toho všímat i její okolí. Kvůli tomu nabude jejich následující rozhovor nový směr.

 

Dangerous Liaisons - Am I an ordinary girl? Yes, I am. - 2. kapitola

Dangerous Liaisons - Am I an ordinary girl? Yes, I am. - 2. kapitolaJuliet se vzpamatovává z útoku upíra, který šťastnou náhodou přežila. To ale ještě netuší, že na svého útočníka brzy narazí a dokonce se s ním i seznámí.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 20   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!