OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



Novinka

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 1. - O tri roky

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 1. - O tri rokyMoje meno je Thalia Shepard. Mám za sebou tri roky tvrdého výcviku. Som vytrvalá, tvrdohlavá, mierne sarkastická a hlavne prvotriedne naštvaná. Pýtate sa prečo?
No, má to čo dočinenia práve s mojim „štúdiom“. Človek by si pomyslel, že keď je raz najlepší, tak bude aj po zásluhe odmenený. Ale ja? To by nebol môj život, ak by v tom nebolo nejaké to ale.
Tri bolestivé roky som zabila drvením sa osnov, odolávaním cruciu, každodenným tréningom a k čomu? K tomu, že ma posielajú loviť zatúlané Hydry!? Mám oveľa vyššie ciele! Mám zoznam!
Čierny zoznam s hŕstkou mien, ktoré mám v pláne vyčiarnuť z povrchu zemského! Ale bránia mi v tom... a to nie je dobré... pre nich.
Som lovec! Som vendetta! A moja korisť mi neunikne!

 

Thalia Shepard: Druhá šanca - Epilóg + Bonus

Thalia Shepard: Druhá šanca - Epilóg + BonusScimitar, Sirius a koniec... Pre teraz.

 

Thalia Shepard: Druhá šanca - kapitola 4 - U priateľa škreta

Thalia Shepard: Druhá šanca - kapitola 4 - U priateľa škretaZačiatok dlhovekého priateľstva. Sú veci, ktoré vás budú chrániť a nikdy nezradia... len škoda, že to nie sú ľudia.

 

Thalia Shepard: Druhá šanca - Kapitola 3 - Prečo ja?

Thalia Shepard: Druhá šanca - Kapitola 3 - Prečo ja?Slnko, raňajky a sadistický tréner.

 

Death potion 28. kapitola

Death potion 28. kapitolaCo bude další Severusův úkol? Bude stejně tak těžký, jako vysvobodit Lily?

 

Death potion 27. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Death potion 27. kapitolaDohra na Malfoy Manor pokračuje rychlou smrští vzrušujících událostí.

 

Thalia Shepard: Druhá šanca - Kapitola 2 - Pláž

Thalia Shepard: Druhá šanca - Kapitola 2 - PlážLylo, pláž a niečo netypické.

Novinka

Thalia Shepard: Druhá šanca - Kapitola 1 - Lylo

Thalia Shepard: Druhá šanca - Kapitola 1 - LyloPokračovanie Thalie Shepard.
Aké boli posledné prázdniny Záškolákov? Čo Líščia Záškoláčka? Položili ju jej chyby? Postavila sa a vykročila ďalej? Ako je na tom James a Lily? A čo Sirius a Rem?
Moje meno je Tali. Patrila som do najznámejšej a najdivokejšej partie na Rokforte. Alkohol, zábava, porušovanie školského poriadku? To bolo naše. Profesori nás mali v zuboch. Filch prišiel o polovicu vlasov. Pani Norrisová zinkasovala zopár farebných kúpeľov... hm, ale aj tak jej najviac sedela ružová a tá mašľa - odbieham od témy. Mojím najlepším duchovným priateľom bol neduch Zloduch - to už o niečom svedčí. Môj trestný záznam, ktorý sa momentálne nachádza niekde vo Filchovej pracovni, je taký dlhý, že by si ním niekto mohol vytapetovať byt... na dvakrát. Mala som nadmieru plodné (rebelantské) detstvo a urobila som aj veľa chýb. Hlavne posledným rokom. Zamilovala som sa do nesprávneho. Bože, znie to ako začiatok nepodarenej, argentínskej telenovely, len škoda, že to ani zďaleka také toxicky presladené nebolo. Neskončilo to happyendom, práve naopak. Bolo tam veľa krvi, bolesti a smrti, ale opäť odbieham od témy. Podstatné je, že som dostala druhú šancu a tú mienim využiť naplno. Toto sú moje prvé prázdniny ako čerstvo dospelej a moje posledné predtým, ako sa vydám na lov!

 

Periculosum Minds 2. kapitola

Hermiona vyslechne část rozhovoru Malfoye a Snape, kterému nemůže přijít na kloub... Také se můžete těšit na úplně odlišný pohled, než je Hermionin...

Novinka

Periculosum Minds 1. kapitola

Hermiona musí zůstat v Bradavicích, mezitímco Harry a Ron pátrají po čtvrtém viteálu, který jim proklouzl mezi prsty. Hermionu čeká hned několik rozhovorů...

Novinka

Nenaplnená láska - Prológ + 1. časť

Hermiona ide do štvrtého ročníku na Rokforte. Nečaká, že sa do nej zamiluje Draco Malfoy. A všetko sa viacej zamotá, keď na Rokfort prídu aj noví spolužiaci. James Carter a Rosalinda Gilbert chodia do Chrabromilu a stanú sa dobrými kamarátmi Hermiony, ktorá bude všetok svoj voľný čas tráviť s nimi a málokedy s Harrym a Ronom. James sa postupne zamiluje do Hermiony a tá bude stáť pred veľkou voľbou. Bude si musieť vybrať medzi Dracom a Jamesom. Viac sa dozviete, keď budete čítať jednotlivé časti.

 

Pobertovské drama 9. kapitola

Pobertovské drama 9. kapitolaSituace se vyostřuje a Maybelline se musí rozhodnout. Přeji příjemné počtení! :) M.

 

Thalia Shepard - Epilóg

Thalia Shepard - EpilógČo bolo po Rokforte. Koniec. Záver prvej knihy.

 

Thalia Shepard - kapitola 40 - Strašné poznanie

Thalia Shepard - kapitola 40 - Strašné poznanie

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce dubna/apríla. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Záverečný boj a straty

 

Thalia Shepard - kapitola 39 - Elixír

Thalia Shepard - kapitola 39 - ElixírKomnata najvyššej potreby

« Předchozí  1 ... 33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!