OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



Novinka

Thalia Shepard: Vendetta II - kapitola 1: Jeden februárový večer

Thalia Shepard: Vendetta II - kapitola 1: Jeden februárový večerŽivot je pes... a ako by povedal môj najlepší priateľ, my sme jeho štence.
Presne tak sa aj cítim. Ako malé, nesvojprávne, bezvýznamné stvorenie... hm, žeby to bolo tým, že nesvojprávna aj som? Jop, už to tak bude. Jeden peroxidový kretén s nekrofilnými sklonmi a záľubou v dlhých blond vlasoch sa o to ukážkovo postaral.
Ale čo, už som sa s tým ako-tak vyrovnala. Navyše, na nič iné som ani nemala čas. Keď ste stále v prednej línii bojov, to posledné čo potrebujete, sú vaše vlastné interné boje... teda nie, že by som žiadne nemala.
Jeden v mojej mysli prebieha nepretržite, a to: „Kedy konečne dostanem Elayne Gillecrosd!?"

 

Pro větší dobro X.

Pro větší dobro X.Jak dopadne druhý pokus ve stáji?

 

Pro větší dobro IX.

Pro větší dobro IX.Aberforth se stále vzpírá, ovšem bude mu to něco platné?

 

Pro větší dobro VIII.

Pro větší dobro VIII.Šachy, vůně tabáku a myšlenky

 

Síla přátelství - Druhá kapitola

Síla přátelství - Druhá kapitolaHermiona a Draco spolu na misi.

 

Pro větší dobro VII.

Pro větší dobro VII.Aileen a Gellert... co vzejde z tohoto setkání?

 

Pro větší dobro VI.

Pro větší dobro VI.Jeden divoký hřebec a jeden mladý muž.

 

Death potion 34. kapitola

Death potion 34. kapitolaDnešní kapitolka nám přiblíží jedno nelehké rozhodnutí o životě a smrti.

Novinka

Síla přátelství - Prolog a první kapitola

Síla přátelství - Prolog a první kapitolaDramione. Prolog mojí nové povídky. Když máme štěstí, vytvoříme si přátele na celý život. Ale co všechno jsme pro taková přátelství schopni obětovat? Svůj život? Cizí život? Životní lásku?

 

Pro větší dobro V.

Pro větší dobro V.Jak se Albus nadále pere se svou situací?

 

V propadlišti dějin 3. kapitola

V propadlišti dějin 3. kapitolaPo dlouhé době je tu další kapitola a dobrá zpráva je, že Ember konečně dorazí do Bradavic. Čeká nás rozhovor s Hagridem, seznámení se s dalšími postavami a v neposlední řadě také spousta myšlenek a vzpomínek na Toma Riddla. Přeji příjemné čtení... ChloeMercer.

 

Pro větší dobro IV.

Pro větší dobro IV.Kdo je na návštěvě u Bathildy?

 

Pro větší dobro III.

Pro větší dobro III.Jak se vyvíjí situace v domě u Brumbálů? Jak Albus zvládá své nové povinnosti?

 

Death potion 33. kapitola

Death potion 33. kapitolaLily Evansová připravuje lektvar, určitě nečekáte, že se jí to povede hned napoprvé, horší ale bude nepříjemná překvapení, jež budou následovat.

 

Pro větší dobro II.

Pro větší dobro II.Jak se Albus vyrovnává s novou situací? A co Aberforth a Ariana?

« Předchozí  1 ... 30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!