OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



Novinka

Just a teacher - Prolog + 1. kapitola

Just a teacher - Prolog + 1. kapitolaTohle je pouze úvodní kapitola, ve které se vlastně skoro nic neděje. Jen přijde dopis. Ale i tak doufám, že si to užijete.

 

Thalia Shepard - kapitola 7 - Na koberčeku pred...

Thalia Shepard - kapitola 7 - Na koberčeku pred...Nebezpečná kombinácia. Tali, Barbie a tri šialené zvery.

 

Thalia Shepard - kapitola 6 - Nevinná duša?

Thalia Shepard - kapitola 6 - Nevinná duša?Malý náhľad do znalostí a škodoradosti hlavnej hrdinky.

 

Death potion 18. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Death potion 18. kapitolaDnes nás Lily překvapí svou iniciativou a ustojí to Severus? Nechá se zlákat vlastní touhou?

 

Death potion 17. kapitola

Death potion 17. kapitolaJak dopadne výsledný boj s baziliškem? Přežije vůbec někdo?

 

Death potion 16. kapitola

Death potion 16. kapitolaAsi už jste pochopili, kam příběh směřuje, tak se nechte překvapit, jak to celé překvapení dopadne.

 

Thalia Shepard - kapitola 5 - Malfoy

Thalia Shepard - kapitola 5 - MalfoyNuda, Éčka a bolestivé stretnutie

 

Death potion 15. kapitola

Death potion 15. kapitolaJeden zvláštní sen, který rozhodne o dalších událostech.

 

Thalia Shepard - kapitola 4 - Slizoš

Thalia Shepard - kapitola 4 - SlizošBežný deň v podaní Záškolákov.

 

Death potion 14. kapitola

Death potion 14. kapitolaJízda pokračuje, skutečně dostane Lily deník zpátky? Jakou cenu bude muset za to zaplatit?

 

Thalia Shepard - kapitola 3 - Ako to všetko začalo?

Thalia Shepard - kapitola 3 - Ako to všetko začalo?Prvá noc a látka z vody.

 

Death potion 13. kapitola

Death potion 13. kapitolaObjevení záhadného deníku přináší mnoho nesnází a velké překážky, dokáže Lily odolat?

 

Thalia Shepard - kapitola 2 - Kniha a krv

Thalia Shepard - kapitola 2 - Kniha a krvDeň číslo jeden a kniha v hlave.

 

Death potion 12. kapitola

Death potion 12. kapitolaZajímavé setkání a ukázka, jak Severus Snape řeší prohřešky studentů. :-)

Novinka

Thalia Shepard - prológ, kapitola 1 – Tak som tu!

Thalia Shepard - prológ, kapitola 1 – Tak som tu!

Poviedka sa umiestnila vo víťaznom rebríčku o Naj poviedku mesiaca května/mája. Na deň ju umiestňujeme na titulnú stranu. Gratulujeme!


Päť záškolákov, päť animágov a päťkrát väčšie problémy. Tak, toto je život Thalie Shepardovej. Malého divokého živlu, čerpajúceho energiu z problémov, do ktorých sa permanentne dostáva aspoň raz za týždeň. Je postrachom všetkých rokfortských učiteľov, duchov a Slizolinčanov. Jej obľúbeným športom je nakopávanie hadích zadkov a provokovanie Malfoya v kombinácii so Slizošom! Ako jedna z mála má skutočný priateľský vzťah so Zloduchom – čo samo o sebe svedčí o jej delikventnej náture. Filchova mačka pred ňou zdrhá a Filch zas prichádza aj o posledné zvyšky vlasov.
Tak toto je ona. Líščia Záškoláčka!

« Předchozí  1 ... 37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!