OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Stín pochybností 15. kapitola



Stín pochybností 15. kapitolaPo dlouhé době přidávám další kapitolu. Omlouvám se, že to je až teď, ale neměla jsem vůbec čas. Moje maturita se blíží. :) Sirius je na misi za viteály a pomalu je ničí. Znovu se střetává s Bellatrix. Jak to jen dopadne tentokrát? Hezké čtení přeje PetraCullen. :)

Byl již dlouho na misi za viteály. Postupně je hledal a jeden po druhém je ničil. Nebyl to zrovna lehký úkol. Vždycky když daný viteál zničil, nebylo to lehké. Viteály se bránily a před jejich zničením se mu snažily napovídat hrozné věci. Věci, které nebyly pravda. Pokaždé, když zničil určitý viteál, musel být jeho kmotřenec blíže k poražení Voldemorta. Sirius ležel na palandě ve stanu a díval se na strop. Vzpomínal na Harryho a Remuse. Na to, jak se nejdříve prozradil Harrymu a pak jak ho Remus nedobrovolně odhalil. Přemýšlel, co se od té doby změnilo. Povzdechl si a po pár vteřinách usnul neklidným spánkem. Když se probudil, bylo chladné brzké ráno. Zachumlal se do spacáku a mžoural po stanu, který znal již dávno nazpaměť.

Přemýšlel, kdy se bude moct vrátit zpátky. I když mu občas šlo o život a smrtijedi ho proháněli, vždycky dokázal s viteálem o vlásek uniknout a zničit ho. Nečekal, že smrtijedi tohle budou tak ostře hlídat. Vždycky ho to dokázalo překvapit. Po chvíli přemýšlení vstal a udělal si snídani. Rozvinul si mapu pergamenu možných vyznačených míst, kde by se viteály mohly nacházet. Když určitý viteál zničil, automaticky se ukázalo splněno, že je dávno zničen. Prázdná políčka mu ukazovaly, že některé ještě nenašel. Zbývalo mu zničit poslední dva. Věděl, že to bude nelehký úkol. Převlékl se a poté vyrazil do neznáma. Probíhalo to jako vždycky. Musel odlákat pozornost smrtijedů a pak se zmocnit viteálu. Tušil, že to nebude nejjednodušší. Když smrtijedy odlákal (dva z nich omráčil), zmocnil se dalšího viteálu. Naneštěstí ho zpozoroval další smrtijed.

„Hej! TY! Co tady děláš?“ zahulákal na něj Malfoy starší.

„Kdo? Já?!“ udělal Sirius schválně ze sebe pitomce v naději, že mu na to skočí.

„Ty k nám nepatříš!“ sykl na něj nenávistivě.

„Neříkej,“ ušklíbnul se na něj Sirius a poslal na něj omračovací kletbu.

Malfoy se tomu vyhnul a začali spolu bojovat. Kouzla lítaly sem a tam a on se jim mrštně vyhýbal, jak to jen šlo. Když se mu Malfoye podařilo konečně omráčit a vyřídit z provozu, netušil, že to nejhorší ho teprve čeká. Někdo si za ním zlomyslně odkašlal. Nemusel se otáčet, aby poznal, kdo to je, ale přesto se otočil s napřaženou hůlkou. Nehleděl do očí nikomu než jeho drahé sestřenicí Bellatrix. Hleděl do očí té, pod jejíž rukou měl zahynout, ale on ji dokázal vždycky porazit. Znal každý její pohyb a útok. Od té doby, co měl svoji skrytou podobu Sebastiana Whitea, možná se i ho bála. Po pár minutách, co na sebe opovržlivě hleděli, konečně promluvila.

„Koho to tady zase máme?“ zeptala se ho Bellatrix zlomyslně. „Že by nám White zas lezl do zelí?“

Ptala se ho posměšně a v jejích očích se zračila čirá nenávist. Dokázal jí tolikrát uniknout a ještě ji porazit. Od té doby, co ji naposled při souboji na odboru záhad zlomil hůlku, chtěla se mu za každou cenu pomstít. Po chvíli na něj vytáhla jakousi divnou a zřejmě náhradní hůlku. Musel si do ní rýpnout a konečně jí chtěl odpovědět.

„Koukám, že máš novou hůlku, Bellatrix. Hezčí než ta předchozí!“ zvolal na ni posměšně.

„Tahle troufalost tě přijde draho, White!“ křičela vzteky a měla výraz šílence.

„Nepovídej. Už se tě bojím,“ udělal ze srandy obličej plný zděšení.

„Crucio!“ vypálila na něj zakázanou kletbu, ale on se jen ladně vyhnul.

„Mdloby na tebe!“ snažil se ji Sirius poslat jedním kouzlem k zemi, ale ona se vyhnula.

Kouzla lítaly kolem nich a ona čekala na to, kdy zase udělá chybu. Kouzla začínaly být agresivnější a on se ji snažil vyhýbat. Nakonec, když to vypadalo, že ji porazí, z její hůlky vytryskl paprsek fialového světla. Stihnul se vyhnout, ale ne úplně. Kletba ho zasáhla do levé ruky. Cítil, jak ho pomalu začaly opouštět síly a jak mu tekla krev. Bolestně zaskučel a snažil se vyhnout dalším pěti kouzlům. Nechtěl utíkat z boje, ale nakonec vyčerpaně padl do trávy a lapal po dechu. Prudce se mu točila hlava. Nechápal, jak ho mohla zasáhnout. Vždycky jí dokázal uhýbat a teď najednou. Byl příliš vyčerpán, než aby si mohl vzít lektvar, který by mu pomohl. Bál se, že brzy přijde jeho konec, ale nechtěl se za žádnou cenu vzdát.

„Už máš dost?!“ smála se mu posměšně Bellatrix. „Tak co, White?“

„Ne!“ zakřičel vzdorovitě.

Sirius se na ni nenávistivě podíval a z posledních sil vstal a v návalu vzteku po ní skočil. Znovu se vykašlal na to, že existují nějaká kouzla, a praštil ji pěstí do nosu. Zlověstně jí křupnul. Bellatrix bolestně zaskučela a on se ladně zvednul a přemístil se pryč. Patřilo jí to. Cítil jisté uspokojení. Kdyby si nezačala, tak by ji jenom odzbrojil. Zničil předposlední viteál. Ten se úmorně bránil, ale nakonec se mu to povedlo. Zbývalo mu zničit poslední viteál, a to byl Nagini, Voldemortův had. Šel si promyslet, jak se k němu dostane. Musel vše promyslet a pak ho to napadlo. Až bude závěrečná bitva, tak ho zničí a pak teprve porazí Voldemorta...


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stín pochybností 15. kapitola:

3. Eilan
04.05.2015 [10:17]

Skvělá povídka!! Už se těším na pokračování!! Emoticon Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 08.03.2015 [21:00]

perfektní! Emoticon Emoticon Já jsem jen hodně zvědavá... co řekne, až se dozví, že poslední viteál není Nagini, ale Harry... :-) To bude hodně smutná kapitolka. Emoticon

1. avanaka přispěvatel
08.03.2015 [12:12]

avanakaMoc pěkný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jsem ráda, že jsi napsala další díl, už jsem se bála, že nebude, ale tenhle se mi moc moc líbí. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!