OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Rozervané srdce - 16. kapitola

Rozervané srdce - 16. kapitola16.kapitolka, doufám, že se bude líbit... opět se dějí věci ;o) 17:15 přidala jsem obrázek ;o)

 

Viktor 19. část

Viktor 19. částPřeji pěkné počtení.

 

Kletba 2.díl

Kletba 2.dílJe tu druhý díleček s názvem Pes (nic lepšího mě nenapadlo xD) a děj se v něm začíná tak trochu rozbíhat.Přeju příjemné počtení a prosím o komentíky:-)))

 

Kletba 1.díl

Kletba 1.dílTak je to něco mezi hororovou, thilerovou, romanticko-fantastickou povídkou a vyprávěním o době na počátku 19 století xD Vypráví o čtrnáctileté Molly,která musí čelit kletbě,která ji pronásleduje přesně od příchodu nového přistěhovalce do městečka Sleepy Hollow...Je ale všechno tak,jak se zdá?

 

Rozervané srdce - 15. kapitola

Rozervané srdce - 15. kapitola15. povídka nabírá nový směr ;o) přeji příjemnou zábavu. Každý komentík potěší a pokud máte nějaké připomínky sem s nimi...

 

Viktor 18. část

Viktor 18. částUžijte si další dílek.

 

Krvavé lži - 2. díl

Krvavé lži - 2. dílChcete vědět, kdo je Sebastian? Jak to dopadlo s Laurou? ... potom čtěte; co ještě dodat, snad: "Není všechno takové, jaké se to býti zdá".

 

Rozervané srdce - 14. kapitola

Rozervané srdce - 14. kapitola14. kapitolka je taková více méně oddechová, moc se tam toho neděje, přesto doufám, že se bude líbit. PS: má lehce eroticky lazený konec ;o)

 

Dračí ostrovy 7. část

Dračí ostrovy 7. částNo další část, snad se bude líbít, prosím komenty.

 

Rozervané srdce - 13. kapitola

Rozervané srdce - 13. kapitolapřeji ničím nerušené počteníčko, každý komentář potěší. speciálně mým nejvěrnějším - Harryna Potty a Wwewa ;-D velký dík za podporu holky

 

Viktor 17. část

Viktor 17. částUž fakt nevím co k tomu dodat, snad jen bavte se hezky a budu ráda za každý názor, díky.

 

Krvavé lži - 1. díl

Krvavé lži - 1. dílŽivot je jen zavření a otevření očí, záleží, co během té krátké chvíle uvidíme. Co, když ale zapomeneme, kým jsme a svěříme důvěru nesprávným lidem? ... potom nastanou KRVAVÉ LŽI, prože tajemství je někdy temnější, než si myslíme.

 

Viktor 16. část

Viktor 16. částTak a je tu svatební noc, mám cukání napsat 18+.

 

Rozervané srdce - 12. kapitola

Rozervané srdce - 12. kapitoladalší kapitolka do sbírky, opět nechybí krev a napětí ;o)

 

Summer love-3.kap.

Summer love-3.kap.Bells se rozhodne zůstat doma a Edward ji přijde dělat společnost.. Proberou všechno co zameškali a co víc.. Bella si pomalu začíná něco uvědomovat.. (Plus extra děsný Boogeyman xD)

« Předchozí  1 ... 657  658  659  660  661  662  663  664  665  666  667 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!