OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Po stopách strachu-V.-Tommy Hill

Po stopách strachu-V.-Tommy HillNález chlupaté koule(:D), bouřka a noční výlet...Zanechte komety,pls:-)

 

ANDĚLÉ A DÉMONI - 6. kapitola

ANDĚLÉ A DÉMONI - 6. kapitolaDalší kapitolka, tantokrát už zase s Mikem. =D

 

Hope,love and sorrow 14.

Hope,love and sorrow 14.Tento díl je věnovaný pro slečnu s nickem uuuzaaa :D :D

 

Zrcadla duše 6 - Narozeninový dárek

Zrcadla duše 6 - Narozeninový dárekJames už ví kdo Clair je, tentokrát ale na ni praskne ještě jedna zásadní věc a její život se tak začne ubírat jiným směrem... (Komu se to bude zdát moc růžové, tak si vemte černé brýle :-))

 

ANDĚLÉ A DÉMONI - 5. kapitola

ANDĚLÉ A DÉMONI - 5. kapitolaAhoj lidičky, omlouvám se za zdržení ale trávila jsem týden bez internetu. Moc děkuji za komentíky. =D

 

Tajemství - 5.část

Tajemství - 5.část 5.díl + jedna otázka : Má být Dara hodná nebo zlá? Pište komentíky ovlivní to povídku dál :-D

 

Sorry,I can´t be Perfect! (6)

Sorry,I can´t be Perfect! (6)Dálší kapitolka..je rozdělená na dvě části..no doufám že trošku líbí ..mno za chyby se omlouvám jinak dálší nevím kdy bude..;)=)

 

Zrcadla duše 5 - Síla

Zrcadla duše 5 - SílaClair Jamesoovi dokáže, kdo je. James si je jist, že mu Clair neublíží... má ale pravdu? Jo a všichni povinně, kdo se na to aspoň mrknul, tak komentáře, dík!

 

Tajemství - 4.část

Tajemství - 4.částPo delší pauze (kdy jsem byla na závodech) je tu 4.dílek

 

Po stopách strachu-IV.-Summer Hillová

Po stopách strachu-IV.-Summer HillováHillovi si nakonec vybrali dům,přestěhovali se a někteří se seznámili s novými lidmi.Ale pak se ozve.....

 

Vittoria není jen vítězství - 2. kapitola

Vittoria není jen vítězství - 2. kapitolaNarodila se téměř před tisíci lety. Jako Primus. Čistý vlkodlak. Dítě královské krve. Vittoria bylo synonymem zkázy a vítězství. Dokud nepotkala jeho. Christian, zašeptala jeho jméno a on se otočil zpět. Jeho upíří smysly zaslechly i tento zvuk, který jí sotva splynul ze rtů.

 

Zrcadla duše 4 - Pravda

Zrcadla duše 4 - PravdaPochopí James, kdo Clair opravdu je? A ten polibek na rozloučenou... bylo to jen kvůli babičce, jak si myslí Clair? V téhle kapitole vás budu ještě napínat.

 

Lost in the middle -28. kapitola

Lost in the middle -28. kapitolaTrvalo snad půl hodiny, než se Will uráčil přijít za mnou. Vzteky jsem byla zelená a ruce se mi klepaly. Pořád jsem ležela na břiše, tváří v polštářích.

 

Lost in the middle -27. kapitola

Lost in the middle -27. kapitola„No, můžeme počkat až se z toho Sol dostane a pak se vzít. Mohli bychom tady, nebo doma ve Skotsku, jestli…“ Utnula jsem jeho nadšené brebentění polibkem.

 

Vittoria není jen vítězství - 1. kapitola

Vittoria není jen vítězství - 1. kapitolaNarodila se téměř před tisíci lety. Jako Primus. Čistý vlkodlak. Dítě královské krve. Vittoria bylo synonymem zkázy a vítězství. Dokud nepotkala jeho. Christian, zašeptala jeho jméno a on se otočil zpět. Jeho upíří smysly zaslechly i tento zvuk, který jí sotva splynul ze rtů.

« Předchozí  1 ... 647  648  649  650  651  652  653  654  655  656  657 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!