OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

4. Vůně sena

4. Vůně senatak asi po sto letech přidávam další díleček své "nové" povídky. V téhle kapitolce se seznámíme s Ronovou snoubenkou... Doufám, že se vám to bude líbit. Každý komentář potěší...

 

Po stopách strachu-X.-Summer Hillová

Po stopách strachu-X.-Summer HillováRozhovor s Petem, ranní překvapení, hádka a cesta do Sacramenta...

 

Revollution

RevollutionOne small girl....one big war....Who will be winner?

 

Vittoria není jen vítězství - 11. kapitola

Vittoria není jen vítězství - 11. kapitolaNarodila se téměř před tisíci lety. Jako Primus. Čistý vlkodlak. Dítě královské krve. Vittoria bylo synonymem zkázy a vítězství. Dokud nepotkala jeho. Christian, zašeptala jeho jméno a on se otočil zpět. Jeho upíří smysly zaslechly i tento zvuk, který jí sotva splynul ze rtů. 11. kapitola – Konečně šťastná. Nic to nezmění.

 

Zrcadla duše 11 - Smrt pro nás nic neznamená

Zrcadla duše 11 - Smrt pro nás nic neznamenáNa Clair čekají hned dvě nemilá překvapení, které z nich je to horší? Posuďte sami... Prosím o komentáře, abych věděla na čem jsem, jestli mám pokračovat.

 

Navždy Tam - Prolog + 1.část

Navždy Tam - Prolog + 1.částProlog. Další povídka po dlouhé době. Snad se bude líbit.. Napadla mě z ničeho nic.

 

Sorry I Can´t Be Perfect (9)

Sorry I Can´t Be Perfect (9)Dálší kapča na světě... Prozatím nevím kdy bude dálší ale vím že bude delší než tahle předešlá! omlouvám se za chybyb nemám čas to opravit ve wordu!%D%P

 

Lost in the middle -38. kapitola

Lost in the middle -38. kapitolaTázavě jsem se podívala na Sola a snažila se uhodnout, jestli by řekl pravdu, kdyby výsledky dopadly jinak. Zmuchlal papír a strčil ho zpátky do kapsy. Will tomu chce věřit, kdyby nechtěl, jistě by se přesvědčil na vlastní oči.

 

Forbidden Love (1)

Adam Sterling se zabydluje v novém bytě a zjišťuje, že je více sám, než si kdy připouštěl.

 

Lost in the middle -37. kapitola

Lost in the middle -37. kapitolaWill vzal svůj slib opravdu doslovně. První tři měsíce jsem strávila v koupelně a on je tam trávil se mnou. Viv se už víckrát nepokusila mě zabít, díky bohu, možná by se jí to napodruhé povedlo.

 

Napotřetí to dokážu!!! 9. kapitola

Napotřetí to dokážu!!! 9. kapitolaLily Zlomyslná, Lily Prolhaná a Lily Ubrečená. Taková kapitola trošku navíc, protože jsem neměla žádný nápad na nic smysluplnějšího.

 

Lost in the middle -36. kapitola

Lost in the middle -36. kapitolaNedovolili mi vstát, že prý teď musím odpočívat. Fajn, jeden marod je zdravý, tak teď asi potřebují někoho jiného, o koho se budou starat. Dveře se otevřely a vcouval Will, přidržujíc si je zády.

 

Zrcadla duše 10 - Příběhy a trocha adrenalinu

Zrcadla duše 10 - Příběhy a trocha adrenalinuClair konečně našla nejen lidské spřízněnéé duše. Těší se na Jamese, ale ví co ji vůbec čeká? Jaké tajemné nebezpečí ji hrozí? Tuto kapitolu věnuji Twigirl :-)

 

Po stopách strachu-IX.-Tommy Hill

Po stopách strachu-IX.-Tommy HillSeznámení s Rose, hádka se Summer, "uklidňující" sprcha a návštěva...

 

Lost in the middle -35. kapitola

Lost in the middle -35. kapitolaTrvalo snad hodinu, než jsme oběhli celý dům a na hromadu snesli všechno špinavé prádlo, včetně povlečení a ručníků. To, že ta hromada byla vysoká asi jako já, mě trochu děsilo, ale měla jsem po boku nebezpečného upíra a tak jsem se pustila do třídění a namáčení a odstraňování skvrn, většinou od krve.

« Předchozí  1 ... 643  644  645  646  647  648  649  650  651  652  653 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!