OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

21 dní - 4. kapitola

21 dní - 4. kapitolaNěkdy svých rozhodnutí začneme litovat jen tak. Prostě si řekneme, že jsme to mohli udělat lépe. A někdy nás naše špatná rozhodnutí začnou pronásledovat. A někdy děláme jedno špatné rozhodnutí za druhým.

 

Na konci duhy - 41. kapitola

Na konci duhy - 41. kapitolaJak dopadla schůzka smrtijedů s Voldemortem? Co dostane Severus úkolem od Brumbála? A jakou roli v tom všem budou hrát ženy?

 

Na konci duhy - 40. kapitola

Na konci duhy - 40. kapitolaNo bells in Hell, no snow below. Silent Night, violent Night, so come, all ye unfaithful. Don't be left out in the cold, you don't need no invitation, no... Your ticket is your soul. (Žádné zvony v pekle, dole žádný sníh. Tichá noc, násilná noc, přijďte, všichni nevěrní. Nezůstávejte v chladu, nepotřebujete pozvánku... Váš lístek je vaše duše.)

 

Až do úplného konce - 8. kapitola

Až do úplného konce - 8. kapitola

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce ledna/januára. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Od famfrpálové kvalifikace uběhlo už několik dní a dívky jsou připravené si užít poslední letní den. Příjemné čtení přeje FNikol.

 

Na konci duhy - 39. kapitola

Na konci duhy - 39. kapitolaI don't want a lot for Christmas, there is just one thing I need, I don't care about the presents, underneath the Christmas tree, I just want you for my own, more than you could ever know, make my wish come true... All I want for Christmas is you (K Vánocům toho nechci moc, je tu jediná věc, kterou potřebuji. Nestarám se o dárky pod vánočním stromkem, jenom tě chci pro sebe víc, než bys mohl někdy vědět. Splň mi moje přání, jediné, co chci k Vánocům, jsi ty.)

 

21 dní - 3. kapitola

21 dní - 3. kapitolaNic není jen černé nebo bílé, panuje dokonce všeobecné přesvědčení, že mezi bílou a černou je široká škála šedé. Výjimkou není ani Hermiona Grangerová, která ani zdaleka není tak světlá, jak si o sobě myslela. Velká moc vyžaduje zodpovědnost. A taková zodpovědnost vyžaduje, aby se člověk nejprve srovnal sám se sebou.

 

Na konci duhy - 38. kapitola

Na konci duhy - 38. kapitola

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce ledna/januára. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Break it up, break it up, break it up, break it up my love. If you think that you can't stay with me break it up my love. (Skonči to, skonči to, skonči to, skonči to, lásko. Pokud si myslíš, že se mnou nemůžeš zůstat, skonči to, lásko.)

 

Za svým snem - 4. část

Za svým snem - 4. část

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce ledna/januára. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Rozhovor s pánem domu.

 

Až do úplného konce - 7. kapitola

Až do úplného konce - 7. kapitolaDruhý ročník začíná a Hope se při famfrpálové kvalifikaci seznamuje se Scottem Adkinsem, kapitánem havraspárského týmu a klukem, o kterém její sestřenice Mina celé léto nezavřela ani na chvíli pusu. Příjemné čtení přeje FNikol.

 

Na konci duhy - 37. kapitola

Na konci duhy - 37. kapitolaNajhoršie výčitky sú tie nemé. Prečo sa súčasne milujeme a zraňujeme? Všetko vieme. Prečo sa chápeme, nechápeme. Je zázrak, ako sa rany hoja. Tak už mi zavolaj, láska moja. Nikto ťa nemá rád tak ako ja. Tak už sa nehnevaj, láska moja.

 

Na konci duhy - 36. kapitola

Na konci duhy - 36. kapitolaMít v sobě chtíč, to se smí, to se dělá. Tys mi to řek, o to víc já chtěla. Mám snad tebe jako pouhej omyl brát?

 

Na konci duhy - 35. kapitola

Na konci duhy - 35. kapitolaTy já, ty já, pod hvězdama spíme. Ty já, ty já, spáče nebudíme. Létám ve snu mrtvou krajinou, z bájné výšky vidím správce ohňů pozůstalých, jak svazuje ruku tvou a mou.

 

Na konci duhy - 34. kapitola

Na konci duhy - 34. kapitolaJen starej rozbitej náhrobní kámen, řekne ti, kdo nemoh už dál. Tak sepni ruce svý a zašeptej ámen, ať jsi tulák, nebo král.

 

Za svým snem - 3. část

Za svým snem - 3. částJaká tajemství ukrývá Malfoy Manor? Například severní věž?

 

Na konci duhy - 33. kapitola

Na konci duhy - 33. kapitolaDopoledne se ozve klepání na dveře. Kdo by mohl chtít rušit po vydařeném plese?

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!