OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

21 dní - 2. kapitola

21 dní - 2. kapitolaNěkteří lidé se mění, jiní zůstávají pořád stejní. Někdy je těžké poznat, jací vlastně jsou. A když se setkají dva lidé, kteří se neměli rádi, a zjistí, že se vůbec nezměnili, je neskutečným testem charakteru, jak se situace bude vyvíjet dál.
A temní démoni v koutech našich myslí čekají, až budou moct vystrčit růžky.

 

Na konci duhy - 3. kapitola

Na konci duhy - 3. kapitolaNelze stále jenom pracovat, je třeba se i bavit. Kde ale zábava končí a nebezpečí začíná? Hranice je velmi tenká.

 

Pravá ruka skazy - 7. kapitola

Pravá ruka skazy - 7. kapitolaIde sa do Rokfortu.

 

Na věčnost - 8. kapitola: Vánoce

Na věčnost - 8. kapitola: VánoceVánoční svátky přicházejí... Trochu netradiční díl do plného léta, ale snad se bude líbit!

 

Klenot rodu Blacků - 15. kapitola - Tam, kde smrtijedi dávají dobrou noc

Klenot rodu Blacků - 15. kapitola - Tam, kde smrtijedi dávají dobrou nocCo se dělo po třetím úkolu na onom hřbitově, všichni víme. Jak to zamává s našimi hrdiny?

 

21 dní - 1. kapitola

21 dní - 1. kapitolaLidé na útěku mají společnou jednu věc. Není to vykonaný zločin ani strach. Je to věc, která je většinou tím, kdo je skutečně dopadne. Je to paranoia, která jim znemožní žít plnohodnotný život, nutí je utíkat, schovávat se a neustále se dívat za rameno. Zvlášť, když člověk ví, že nejde o pouhou svobodu, ale o život. A Draco Malfoy utíkající před smrtijedy není výjimkou.
Dlouho slibovaná Dramione povídka z mojí dílny. Budu vděčná za každý komentář. ;)

 

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 4. kapitola

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 4. kapitolaJaký trest si Scamander zaslouží?

 

Pravá ruka skazy - 6. kapitola

Pravá ruka skazy - 6. kapitolaV núdzi spoznáš priateľa.

Novinka

21 dní - Prolog

21 dní - PrologPíše se rok 2001. Bitva o Bradavice už je jen šepotem minulosti, nicméně její odkaz dýchá dál. Se smrtí Lorda Voldemorta totiž nezemřeli i jeho přívrženci, skrytí pod rouškou anonymity. A samozřejmě se k nim dostalo, kdo v nejtěžší hodince jejich pána zradil a kdo při něm do poslední chvíle stál.
Zoufalí lidé dělají zoufalé věci.

Dlouho slibovaná Dramione povídka z mojí dílny je tu! Doufám, že všechny nenasycené dušičky potěší. Já budu vděčná za každý komentář. ;)

Spyro

 

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 3. kapitola

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 3. kapitolaSžít se s různorodou skupinou lidí není nikdy snadné. Ruku v ruce jdou problémy, ale i světlé chvilky...

 

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 2. kapitola

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 2. kapitolaNewton si zvyká na nové lidi a na scénu se poprvé dostává onen kufr plný záhad.

 

Na konci duhy - 2. kapitola

Na konci duhy - 2. kapitolaJak je důležité mít svoje dvojče...

 

Klenot rodu Blacků - 14. kapitola - Ples a jiné kratochvíle

Klenot rodu Blacků - 14. kapitola - Ples a jiné kratochvíleCo se dělo před a po prvním úkolu?

Novinka

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 1. kapitola

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 1. kapitolaKdo je neznámý mladý kouzelník v modrém kabátu s ošuntělým kufrem, který se znenadání objeví v hlavním štábu Fénixova řádu na Grimmauldově náměstí dvanáct?

Dokončeno

Na konci duhy - 1. kapitola

Na konci duhy - 1. kapitolaSeverus Snape si nemůže s pracovnicí ministerstva kouzel, která jim tajně pomáhá ve Fénixově řádu, přijít na jméno. Co může vzniknout z jejich nedobrovolné a nepříjemné spolupráce? Dnes vám přináším první kapitolu nové povídky na pokračování, kterou jsem znovu našla ve svém stoletém šuplíčku. Prolistovala ji a nestačila jsem se divit. Podotýkám, že Severus bude opět více či méně OOC, a tuto povídku stavím hlavně jako humornou. Snad se vám bude alespoň trošku líbit :).

« Předchozí  1 ... 14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!