OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



Novinka

Pakt - Prolog

Pakt - PrologUž se vám někdy stalo, že jste se probudili a nevěděli jste, kde se nacházíte? Severusovi se to nyní stalo a prozření pro něj určitě není vůbec příjemné. Přináším vám po dlouhé odmlce prolog mé nové povídky. Snad vás zaujme alespoň z poloviny jako ty předchozí.

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola desátá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola desátáObjasnění Moražina stavu a aktuální Astoriina situace. Enjoy. :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola devátá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola devátáKaretní tradice a vysvětlení toho, proč se Daphne chová tak, jak se chová. Vzhledem ke skutečnosti, že je tohle (s prologem) desátá kapitola, na závěr vás čeká troška romantiky. Ať se líbí. :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola osmá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola osmáIsa bude na roztrhání. S čím potřebuje Draco pomoct? A kdo další se ozve s mechanickým problémem?

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola sedmá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola sedmáZačátek školního roku a cesta Expresem do Bradavic. Ať se líbí. :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola šestá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola šestáJednatřicátý srpen se už holt v kouzelnickém světě pojí s přípravou a nákupy na školní rok. S kým vším se Isa setká na Příčné a co všechno z těchto setkání vyplyne? Enjoy. :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola pátá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola pátáHvězdná jízda pana a paní Malfoyových nekončí. Co si na Draca připraví tentokrát?

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola čtvrtá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola čtvrtáIsa dává dohromady Thea, Narcissa Dracovi objasní několik manželských zásad. Ať se líbí. :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola třetí

Knocking on Heaven's Door: Kapitola třetíIssy čeká nepříjemnost s Theodorem, Draco vyráží na Obrtlou. Ať se líbí. :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola druhá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola druháSetkání s Malfoyem a nejen s ním. Enjoy. :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola první

Knocking on Heaven's Door: Kapitola prvníRodina MacDougalova, party, návštěva sestry a nečekané setkání.

Dokončeno

Knocking on Heaven's Door: Prolog

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Knocking on Heaven's Door: Prolog

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku prázdnin. Proto ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Co se bude dít, když se Mrzimorka zakouká do Zmijozela? Nová povídka, tentokrát pro změnu s tématikou Harryho Pottera. Ať se líbí. :)

 

Až do úplného konce - 22. kapitola

Až do úplného konce - 22. kapitolaHope spolu se Siriusem přijíždí do Pennsans a seznamuje se jak s mudlovskými způsoby, tak s Pandorou Ayersovou.

 

Až do úplného konce - 21. kapitola

Až do úplného konce - 21. kapitolaNastaly velikonoční prázdniny a Hope jejich dny tráví ve svém domově v Lussu. Není však sama, společnost jí dělají celé generace McGonagallů. A to nikdy nevěstí nic normálního...

 

HP: New Generation - Kapitola 11

HP: New Generation - Kapitola 11Chcené a nechcené dary

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!