OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



 

Buď tu se mnou, prosím

Buď tu se mnou, prosímMoje první básnička. Básničky mi moc nejdou takže jsem zvědavá, co na to budete říkat. Je to o dívce, která čeká na někoho, kdo by ji zachránil...

 

Ta láska byla hřích

Ta láska byla hříchDalší básnička od vašeho depkaře 4ever ;-) - holt já už jsem taková. U mě básnička=deprese (kromě jedné). Vaše angbella

 

Blbeček

BlbečekNěkdo dostane do vínku talent pro sporty, někdo pro umění... a někdo nekonečnou blbost :D

 

Zas a znovu

Zas a znovuTak jo tohle je moje první básnička, pravdu???Já bych řekla že básničky psát moc neumim. Takže hlavně kritiku a komenty.

 

Šero kolem, v dívce tma; Dívka ve tmě; Dívka a strach; Konec

Šero kolem, v dívce tma; Dívka ve tmě; Dívka a strach; KonecSérie čtyř po sobě jdoucích básniček je trošku depresivní... Jedná se o dívku, která je trochu jiná, kam příjde, tam se jí všichni bojí... Jediné, po čem touží, je smrt. Chce odejít, utéct...

 

Noc

Třetí básnička z mé malé sbírky.

 

Ona, Oni, On, Osud, Čaroděj

Ona, Oni, On, Osud, ČarodějToto je série 5 básniček, které tvoří jeden větší příběh o lásce, neštěstí, kouzel a smrti...

 

Hvězdy

HvězdyTato básnička vznikla pro mou kamarádku Lori. Zadala mi totiž téma "Jak hvězdy padají na zem." A tak vznikl tento příběh...

 

Propast

PropastPo dlouhé době přibývá jedna ne moc optimistická básnička... vzniknuvší možná díky konci jedné lásky, možná díky nedovolenému začátku největší lásky života...

 

Láska od SamMoore

Láska od SamMooreMoje úplně první básnička... jako hodně dalších lidí mě inspiroval rozchod s jedním klukem... Jo a poznámka: poslední sloka je taková divná a nerýmuje se,ale to je schválně...Přeju pobavení a odměnou by mi byly komenty:-)

 

Trápení

TrápeníCo říct na úvod, upřímně, nevím... Trápení je pro někoho samota, pro někoho zas bolest ze ztráty... Trápení je široký pojem, který jsem si zde vypůjčila...

 

Lásku za peníze nekoupíš!

Lásku za peníze nekoupíš!Jednou po mě tri holky chtěly básničku na téma Lásku za peníze nekoupíš. Každé jsem napsala jednu o čtyřech verších a pak mě napadlo spojit je a vydávat za jednu. No snad se bude alespoň trošku líbit, prosím o komenty:-)

 

Osamělý duch

Osamělý duchJak snadné je někomu důvěřovat...

 

Nenávidím

NenávidímBásnička opět věnovaná mému expříteli... No snad se bude líbit a najdu i některé komentíky...

 

Odpusť mi...

Odpusť mi...Vina, to je ústředním motivem této básně. Když nemáte kontrolu nad svým životem a musíte udělat něco, co se vám nelíbí, co vás bude bolet... Co s tím můžete dělat?
Žádat o odpuštění...

« Předchozí  1 ... 94  95  96  97  98  99  100  101  102  103  104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!