OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



 

Díra

DíraPokus o básničku. Je to tak celkově, o životě, o situaci ve světě... Nevím. Prostě jsem měla takovou náladu, tak vznikla takováhle básnička.
Přeji příjemné počteníčko. blotik

 

Osamělí

OsamělíČas možná zas zpraví to, co způsobil.
Básnička o mých momentálních pocitech a o vztahu, ve který už přestávám doufat.

 

Ze srázu nahoru

Ze srázu nahoruDalší blbost ode mě. Nemohla jsem tomu vymyslet název, tak jsem do kolonky "titulek článku" prostě něco napsala. Je to o.. ehm? Já nevím, možná o změně životních cílů.

 

Všude je ticho

Všude je tichoDalší básnička. xDDD

 

Kázání

KázáníJe tu další moje básnička... Tentokrát se mi - podle mě - vůbec nepovedla. Zkoušela jsem volný rým. No, ale posuďte to vy! xD x)

 

Jáma & Ideální přítel

Jáma & Ideální přítelMoje dvě básničky, aneb co vznikne když mně požírá deprese:)

 

Toužím po světě...

Toužím po světě... Moje další básnička. Je o tom po jakém světě toužím. Snad se vám bude líbit, prosím zanechte svůj názor.

 

Střípky vzpomínek

Střípky vzpomínekCo když Vám někdo hodně blízký odejde daleko a Vy nevíte co se s ním stalo, nevíte proč nepíše, jestli je vůbec naživu nebo zkrátka napsat nechce? Možná našel jinou lásku za oceánem a vrátit domů se mu nechce. Básnička vypráví o dívce, která stále čeká na svého přítele, který odjel do Ameriky. Děj se odehrává v minulosti a jedinou možností komunikace jsou dopisy, ale co když tahle osamocená žena na druhém konci světa už nikdy žádný dopis nedostane?

 

Strach

StrachTak a jelikož se tu poslední dobou docela rozmohla poezie, tak jsem se vrhla do říše vzpomínek a vylovila z ní sešit, do něhož jsem skrývala svá poetická dílka.
Většinou byla dílem mých pochmutných nálad, která z nich stále čiší...

 

Medveď doktorom?

Tákže, keďže na angline "môj obľúbený predmet" bola strašná nuda a mne sa nechcelo spracúvať štyri strany z PZ, tak som si dovolila napísať si báseň. Je to také detské ako ja. :D Mysleli ste si, že medveď "všežravec" nemôže byť doktorom? Pri mne je možné fakt všetko. :D Ja viem, že sa mi to nepodarilo, ale za tú hádku s profesorkou to stálo. :D Mimochodom toto je úplne moja prvá vec na tejto stránke. Takže, ak vás môžem poprosiť tak myslite na pravidlo: Čo na srdci to na jazyku. A prosím zanechajte mi aspoň komentár. Ďakujem!

 

Věty, které nelze vzíti zpět

Věty, které nelze vzíti zpět Básnička o větách, které nejdou vzít zpět. To co řekl je prostě nevratné.

 

Štěstí

ŠtěstíNázev básničky je zavádějící, protože o štěstí vůbec není. Spíš je o lidech, kteří nemají nic, ale přitom mají to nejdůležitější a nejcennější, co je potřeba. Je o lidech, jenž se dokáží radovat i z těch nejmenších drobností. Ukazuje, jací vlastně lidé ani být neumí. Takže... Věřím, že jsou i tací, kteří mají duši čistou jako poutník z mé básně.

 

Život- ty se ptáš

Život- ty se ptáš Moje básnička o tom, proč je život takovej. Doufám, že se bude líbit.

 

Óda na Vanishe

Óda na VanisheV této básničce jsou použity reálné osoby, proto bude raději jméno pana "V" zkomoleno na Vanish:D Pokud se zde poznáte, tak mi hlavně neubližte. Díky za pochopení;-)Ještě přidávám menší vysvětlivku;-)

 

Most přes řeku

Most přes řekuA je to tu zase... moje další básnička. Snažila jsem se o něco veselejšího, ale nevyšlo to! xD

« Předchozí  1 ... 89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99 ... 104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!