OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



 

Závěje sněhu

Závěje sněhuTohle je jedna z nejkratších básniček. Za tu délku se omlouvám, ale nemám co dodat.

 

Ztracená víra

Ztracená víraZtracená víra... pro tu se neumírá, nebo jo?

 

Pozdě večer

Pozdě večerBáseň o zbloudilé duši toužící po klidu, alespoň zdánlivě. Je to o tom, že často přehlížíme to, co máme a uvědomíme si to až přílíš pozdě.

 

Volba

VolbaTen problém je volba, to je věčný fakt a o tom není sporu. Váhy se kývou ze strany na stranu, čert lstí svou tě svádí a anděl hříchy tě straší. Teď rozhodni se člověče! Rozhodni se, kliknout nebo ne?

 

Skazená

 

Útecha?

 

Osud či náhoda?

Osud či náhoda?Tahle basnička je o jednom mém večeru, který mi změnil život a pohled na něj.

 

Tu!

Tu!Ďalšia moja krátka básnička. Dúfam, že sa Vám bude páčiť a pochopíte o čom je. Nemalo by to byť ťažké! Príjemné čítanie. PS: Obrázok sa moc nechodí k téme. Sorry!

 

Minulosť, prítomnosť a budúcnosť

Minulosť, prítomnosť a budúcnosťTakže v tejto básničke píšem o láske, no má tiež smutný koniec, tak sa do toho pustite a posúdite samy aké to je.

 

Krutá realita

Krutá realitaTakže v tejto kapitolke poukazujem na to aká som znechutená svetom. Možno v nej nájdete podobné pocity. =)

 

Iná mena

Iná menaTakže táto báseň bola venovaná zo zúfalstva i bolesti vám. No ale dúfam že v nej nájdete niečo, čím budete poznať môj pocit. Vôbec nikdy neviem, čo by som mala do perexu napísať. Vtedy ma nenapadnú žiadne slová. Takže prosím skúste to aspoň otvoriť. =)

 

Pátram

PátramTakže táto báseň hovorí vlastne o nás. Musíte si prečítať lebo ja to fakt neviem vysvetliť. XD Som proste cvok. =)

 

Heart in your hands

Heart in your handsTáto báseň je tiež o láske a sklamaní takže prajem príjemné čítanie a všetko príjmam. Samozrejme, že aj kritiku.

 

For a moment

For a momentTahle Básnička je spíš takove malé poděkování celému webu. Snad se bude líbit, kdyby ne tak to smažu.

 

Jsi můj sen!

Jsi můj sen!Co, když to jediné, co máme je sen. Sen o někom, koho nemůže mít. Co se stane, když se ho nechceme zbavit? Zešílíme? Zemřeme nebo budeme žít? Žít svůj sen...

« Předchozí  1 ... 91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  101 ... 104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!