OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Mors principium est 6

Mors principium est 6Konečně nahlédneme i do Severusových myšlenek a seznámíme se s prvními dny v lektvaristově domě ve Tkalcovské ulici. Hermiona a Severus se učí spolu vycházet. Musí, protože jinak by možná jeden na druhého seslali nějakou nepěknou kletbu.

 

Ukradený svět II - 12. kapitola (1/2)

Ukradený svět II - 12. kapitola (1/2)Agnes se rozhodla. Bylo to velmi spontánní a velmi nebezpečné rozhodnutí, které ji dovedlo až do Příčné ulice. Jaké budou jeho důsledky? Shledá se opět s Auguronovým odbojem - nebo naopak s jinými, méně příjemnými starými známými?

 

Ukradený svět II - 11. kapitola

Ukradený svět II - 11. kapitolaPřerušujeme vysílání. Čerstvé zprávy z Británie. Divoce bušící srdce... a jedno rozhodnutí. Zvítězil v Agnes konečně ten nebelvírský lev, schovaný hluboko v jejím srdci?

 

Burning Out The Way VI

Burning Out The Way VIPřihořívá...

 

Ukradený svět II - 10. kapitola (2/2)

Ukradený svět II - 10. kapitola (2/2)Druhá část desáté kapitoly, která byla příliš dlouhá na jednorázové vložení. Tetička Angeline si chce promluvit s Agnes. Co má na srdci? Dozví se Agnesino zvědavé srdíčko ještě něco o Roxanině minulosti či o odboji? Klidné dny v Útočišti se tak jako tak chýlí ke konci...

 

Ukradený svět II - 10. kapitola (1/2)

Ukradený svět II - 10. kapitola (1/2)Po mnoha peripetiích se Agnes konečně dostává tam, kam od začátku chtěla - do Útočiště, ke své rodině. Bude jí fakt, že je stranou ode všeho dění, vyhovovat? A koho v Útočišti potká?

 

Mors principium est 5

Mors principium est 5Tkalcovská ulice, pomoc z Ministerstva kouzel, Harryho podpora a stále nerudný pacient. Zdá se, že toho na unavenou Hermionu začíná být příliš.

 

Burning Out The Way V

Burning Out The Way VCecily si dá první pomoc. Podaří se jí zachránit život kolegy? Ať se líbí! :)

 

Ukradený svět II - 9. kapitola

Ukradený svět II - 9. kapitolaVí, že by neměla, ale bylo to příliš lákavé, aneb Agnesin výlet do vzpomínek Roxany Potterové. Co všechno - a koho - uvidí Agnes v myslánce? Jakou vzpomínku uložila Roxana před svým zmizením do lahvičky s nápisem "DŮLEŽITÉ?" A co se stane, až se Agnesino jednání provalí?

 

Mors principium est 4

Mors principium est 4Vzpomínky ve snech na předchozí týdny a sdělení informace pacientovi, že bude přesunut. Samozřejmě, že se to profesorovi lektvarů nebude líbit. Kvůli ochraně bradavických studentů však k tomu bude muset dojít co nejdříve.

 

Burning Out The Way IV

Burning Out The Way IVShawová se setkává s první obětí. Dokáže té osobě pomoct a bude o její pomoc vůbec stát? Enjoy! :)

 

Ukradený svět II - 8. kapitola

Ukradený svět II - 8. kapitolaZačínáme pozitivně, ale nenechte se zmást. Něco se děje a to něco je závažné. Zármutek, bolest, smrt. Vztek a hledání toho, kdo za to může. Agnes udělá jedno osudové rozhodnutí. Zbývá jediná otázka - co se vlastně našlo na hlavní ulici v Prasinkách?

 

Ukradený svět II - 7. kapitola

Ukradený svět II - 7. kapitolaDalší interview Agnes zavede za expertem přes paměťovou magii. Dozví se, jakým kouzlem Královna ovládá vzpomínky britských kouzelníků a čarodějek? Spousta odborných magických keců, ze kterých se vám budou vařit všechny mozkové obvody!

 

Burning Out The Way III

Burning Out The Way IIIShawová má problém. No, pravděpodobně ho má více lidí, jen Shawová má ale tradičně ambice nahrnout se přímo do jeho středu.

 

Ukradený svět II - 6. kapitola

Ukradený svět II - 6. kapitolaAgnes jde dělat další interview - tentokrát se samotným konstruktérem Tlusté Berty, za nímž ji vezme Jean. Co se od něj dozví? A čím je vykoupeno používání nejmocnějšího usměrňovače magie na světě?

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!