OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Mors principium est 10

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Mors principium est 10Severus Snape neučí jen lektvary, ale i obranu proti černé magii. A zlomový rozhovor. Jedna z důležitých kapitol ve vztahu Hermiony a Severuse.
Raději 15+, ale možná by to ani nemuselo být.

Novinka

Ukradený svět III - 1. kapitola

Ukradený svět III - 1. kapitola(1/19) První kapitola závěrečného dílu trilogie Ukradený svět. :) Inu, trochu jsem se rozepsala, takže nás tentokrát čeká devatenáct kapitol - věřím, že to bude stát za to. Kouzelnická Británie se teprve nedávno probudila z velmi dlouhého „snu", který zprostředkovalo paměťové kouzlo - Mlha. Přestože by se mohlo zdát, že dobro zvítězilo, strůjkyně Mlhy je pořád na svobodě. Agnes bojuje na straně Auguronova odboje se spiknutím motácké Královny i vlastními strachy...

 

Mors principium est 9

Mors principium est 9Zkoušky O.V.C.E. se blíží a Hermiona nemá času nazbyt. K čemu by jí ale bylo, že bydlí v jednom domě se svým profesorem? No, sami uvidíte. A objeví se Harryho avizované překvapení. Užijte si kapitolu! :)

 

Burning Out The Way: Epilog

Burning Out The Way: EpilogFinále.

 

Burning Out The Way IX.

Burning Out The Way IX.Je po požáru. Kam se bystrozoři nastěhují? Enjoy! :)

 

Ukradený svět II - 17. kapitola

Ukradený svět II - 17. kapitolaZávěrečná kapitola druhého dílu Ukradeného světa. I když zdaleka není po všem a ne všechny rány na duši jsou zhojené, svět se pomalu vrací do normálu - a dokonce i členové Auguronova odboje začínají vést jaksi klidný život.

 

Burning Out The Way VIII.

Burning Out The Way VIII.S řešením neřešitelného problému přijde osoba, od které by to McKinnon čekal nejméně. Jak ho hodlá zachránit a zda se jí to povede se dozvíte níže...

 

Mors principium est 8

Mors principium est 8Vyčerpaná Hermiona, Severusova přísná péče a Harryho návštěva.

 

Ukradený svět II - 16. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Ukradený svět II - 16. kapitolaV předposlední kapitole druhého dílu Ukradeného světa se opět ponoříme do vzpomínek - které ovšem nebudou ani trochu příjemné. Může být vražda omluvitelná, jsou-li oběťmi jiní vrahové? Agnes si velmi rychle uvědomuje, že zlo je vždy zlem, ať už se schovává pod rouškou jakéhokoliv úmyslu. Pozor, násilí.

 

Ukradený svět II - 15. kapitola

Ukradený svět II - 15. kapitolaMlha padla - a co dál? Kouzelnický svět se probouzí z mnoho let trvajícího snu. Je to šťastný konec? Ještě pořád zbývají jisté nedořešené záležitosti... ještě pořád se neví, kdo a proč zabil deset lidí. Agnes se odmítá nechat ukolébat. Dozví se konečně pravdu? Blížíme se k závěru druhého dílu Ukradeného světa...

 

Mors principium est 7

Mors principium est 7Nějak se to komplikuje. Hermiona a Severus sice začínají nacházet společnou řeč, ale zdravotní stav ani jednoho z nich není úplně v pořádku. A nejen zdraví je to, co by je mělo trápit.

 

Ukradený svět II - 14. kapitola

Ukradený svět II - 14. kapitolaVítězství, které není vítězstvím, a ztráty, které bolí víc než cokoliv na světě. Truchlení a prázdnota. A návrat někoho, kdo vypadá zdánlivě nedůležitě, přesto má klíč k řešení jedné záhady.

 

Ukradený svět II - 13. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Ukradený svět II - 13. kapitolaVšichni se dostali v bezpečí na centrálu. Nebo ne? Něco nevyšlo tak úplně podle plánu... a následky budou nedozírné.

 

Burning Out The Way VII.

Burning Out The Way VII.McKinnonova poslední hodinka a návrat Shawové na místo činu. Podaří se jí (nebo komukoli jinému) porazit zložár?

 

Ukradený svět II - 12. kapitola (2/2)

Ukradený svět II - 12. kapitola (2/2)Souboj s časem i lidmi od Jejího Veličenstva. Podaří se Agnes a členům odboje dostat z Ministerstva - nebo je jejich nečekaný spojenec zradí? Cesta ven bude dlouhá a nebezpečná...

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!