OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

xxx6

xxx6Takže tenhle díl je, řekla bych kapánek zmatený. Cory se nevyzná ve svých pocitech, navíc je to dost náladový vlk, takže mu nálada pořád skáče. Budu ráda když necháte komentáře:)), ty totiž vždycky potěší a dokopou Vás k dalšími psaní. Už nebudu zdržovat. Užijte si to:) Jinak, jak se Vám líbí nový obrázek v perexu? :D

 

Landivia - 1. Podivné poslání

Landivia - 1. Podivné posláníPrvní kapitolka mojí povídky... Je to příběh psaný pro mou sestřenku... Pokud by jste to chtěli vědět tak ona je Claire a já bych měla být Kara, ale nějak mi to občas nesedí xDD... Mám napsaných pár kapitolek a teď jsem se nějak sekla, takže budu pokračovat podle toho, jestli se bude líbit :)) krásné počteníčko a nechte komentík, pokračování zavisí právě na komentářích xDD... nemá cenu přeci pokračovat, když se to nebude líbit :))

 

Ako hlasno zakričíš...? 8.

Ako hlasno zakričíš...? 8.Sebastiánova radosť, Savnnine pokroky, objatie, zabudnutie a Sebastiánova hlúposť, ktorá sa nakoniec skončí dobre... toto všetko vás čaká... tak si to užite:) toto je predpredposledná kapitola:) Ďakujem!

 

Meet a Celebrities - Prolog

Meet a Celebrities -  PrologTak je tady prolog k mojí první kapitolovce, která se netýká twilight... Doufám, že se vám bude líbit... Zanechte prosím kometíík.. Přeju příjemné počteníčko :)

 

Skutečnost Opravdu Bolí Víc Než Sny ? - Úvod

 

Prokletí malé mořské víly

Prokletí malé mořské vílyAhojky, jsem tu zase s jednou jednorázovkou... Je to spíš krátká pohádka nebo tak něco a má spoustu znaků opravdového příběhu o malé mořské víle, takže mě neodsuzujte... Díky

 

Ako hlasno zakričíš...? 7.

Ako hlasno zakričíš...? 7.Sebastiánov zrútený svet, odcudzenie Savannah, pokúšanie sa Sebastiána, si s ňou prehovoriť, "Priateľstvo"- hádka, rozhodnutie, a Casanova:D ... príjemné čítanie:)

 

Ako hlasno zakričíš...? 6

Ako hlasno zakričíš...? 6Odchod z nemocnice, Savannin pobyt u Sebastiána, zoznámenie so Sebastiánovymi rodičmi,Sebastiánova izba, ich city plné bozkov, spánok so Sebastiánom, krásne ráno, spoločný deň vonku, a nakoniec, nepekné prekvapenie.... príjemné čítanie... ospravedlňujem sa, ale čaká ma stužková a s tým je nekonečne veľa práce... takže preto, až tak neskoro, ale pridám viac dielov... ďakujem moc za krásne komentáre:)

 

Svět za světem - 7. část

Svět za světem - 7. částClaire se definitivně rozhodla naplnit svůj skutečný osud ve světě za světem. Dokáže se však i přes svou pevnou vůli a důvěru ke Stevovi skutečně smířit s tím, co všechno to pro ni vlastně bude znamenat?

 

Dvanáctka-X.

Dvanáctka-X.Další kapitolka z pohledu Abigail Woodové... Užívejte si je,dokud můžete, protože spolupisatelka nenapsala jeste ani dvanáctou (posledni pohled hlavni postavy), ani třináctou kapitolu, konečně s dějem... A to samé platí pro Po stopách strachu...Opravdu neručím za to, kdy se tu objeví další kapitoly...

 

Temný konec

Temný konecNová jednodílná povídka. Hned řeknu, že bych dala věkové omezení. Také bych povídku neradila číst, jestli máte slabé žaludky. Nebo pokud neradi čtete špatné konce. Bohužel toto je realita, možná nám vzdálená, ale je to tak. Měla jsem prostě dost divnou náladu. Nějak nevím, co si mám myslet, tak ji komentujte a klidně mě ukamenujte. Jsem připravená na kritiku. Díky:). Lareth

 

Svět za světem - 6. část

Svět za světem - 6. částClaire byla pevně rozhodnuta svět za světem odmítnout. Ale jde to vůbec? Zvládne své pochyby i v osobním životě? A jak se nakonec rozhodne?

 

ANDĚLÉ A DÉMONI - 13. kapitola

ANDĚLÉ A DÉMONI - 13. kapitolaSamantha už brzičko porodí. Nebo taky ne, já bych to nechala na osudu ve kterém by Sam chlapce potratila (například: při nějaké bojovce)... Jenomže sestra mele dokola, že dítě musí přežít... Aby to bylo zajímavější budu se řídit přáním, které máte vy. Piště své názory a připomínky do komentářů. Děkuji.

 

Dvanáctka-IX.

Dvanáctka-IX.Devátá kapitola z pohledu Nicolette Sparkleové...No tak, lidi, komentujte:D

 

Odsouzena k osamění - 3. Jako bych tě znal věčnost...

Odsouzena k osamění - 3. Jako bych tě znal věčnost...Někdy stačí jen jedno letmé se setkání, abyste pochopili, že vám do cesty vkročil někdo vyjímečný. Navždy se vám vryje do paměti a pak...až jej potkáte znovu zjišťujete, že jej chováte nejen v mysli, ale i v srdci...

« Předchozí  1 ... 952  953  954  955  956  957  958  959  960  961  962 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!