OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Gambit bohov - Kapitola 88.

Gambit bohov - Kapitola 88.Otvoriť sa možnostiam a pritom riskovať

 

Goodbye Agony 6. kapitola

Goodbye Agony 6. kapitolaInessa a její první schůzka s Jaredem, což je vlastně jen jiný termín pro normální rande.
Přeji příjemné čtení, marSabienna

 

Království za královnu II.

Království za královnu II.Imogenu čeká zkouška fyzických limitů. Ke komu si, ještě předtím, najde cestu? A jak to celé dopadne? Enjoy! :)

 

Slnečný kameň 2. kapitola

Slnečný kameň  2. kapitolaPodarilo sa im utiecť pred nebezpečenstvom, no hneď hrozí ďalšie...

 

When devil is your ex - 13. kapitola

When devil is your ex - 13. kapitolaRozhovor Kataliny a Alejandra.

 

Nesmíš zradit - 23. kapitola + Epilog

Nesmíš zradit - 23. kapitola + EpilogPravda a zúčtování jsou tu.

Dokončeno

Království za královnu I.

Království za královnu I.Pokračování povídky Království za lékárnici. Imogena se setká s Válečnou trojkou. S kým bude na kordy a s kým si, naopak, bude rozumět? Enjoy! :)

 

Gambit bohov - Kapitola 87.

Gambit bohov - Kapitola 87.Možno nám ešte ostáva dostatok času

Novinka

Slnečný kameň 1. kapitola

Slnečný kameň 1. kapitolaPríbeh sa točí okolo Liz a jej tímu, ktorých hlavným poslaním je nájsť Slnečný kameň a odovzdať ho ich tajomnej šéfke. Aké sú však jej plány? Podarí sa im nájsť kameň s nepredstaviteľnou mocou alebo im v tom zabráni ich hlavný nepriateľ? A kto ním v skutočnosti je?

 

Temná - 8. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Temná - 8. kapitolaPíseň vášně a války...

 

Goodbye Agony 5. kapitola

Goodbye Agony 5. kapitolaInessa se svými rozhodnutími pouští na velice tenký led.
Příjemné čtení přeje marSabienna

 

Temná - 7. kapitola

Temná - 7. kapitola

Povídka se umístila na prvním místě o Nej povídku měsíce dubna/apríla. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Hlas přírody...

 

Gambit bohov - Kapitola 86.

Gambit bohov - Kapitola 86.Rozhodni sa, lebo inak rozhodnú za teba

 

Temná - 6. kapitola

Temná - 6. kapitolaVyvolený ahrdas...

 

Goodbye Agony 4. kapitola

Goodbye Agony 4. kapitolaV baru se očividně nic neudrží v tajnosti tak, jak by si někteří jeho zaměstnanci, a především zaměstnankyně, ze srdce přáli. No a před jeho majiteli nezůstane už vůbec nic skryto.
Krásné čtení přeje marSabienna

« Předchozí  1 ... 38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48 ... 995   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!