OurStories.cz ~ naše povídky - O webu » Recenze



 

Insomnia

InsomniaPrvá úžasná slovenská fantasy!

 

Robin Baker: Prazákon

Robin Baker: PrazákonČtrnáct mladých lidí ztraceno mimo civilizaci.
Lidé a šimpanzi. Lidé a ostrov. Lidé a lidé.
To je Prazákon.
V.
UPOZORNĚNÍ: Článek obsahuje spoilery!

 

Susan Kay: Fantom

Susan Kay: FantomPředstavení nejlepší knihy, která se mi kdy dostala do rukou.
Je téměř nesehnatelná.
Lidé by za ni trhali ruce.
O čem že tedy vlastně je?
V.
UPOZORNĚNÍ: Článek obsahuje spoilery!

 

Meg Cabotová - Mediátor

Meg Cabotová - MediátorRecenzia na sériu plnú duchov od autorky Denníkov princeznej.

 

Shingeki no kyojin – Attack on titan

Shingeki no kyojin – Attack on titanRecenzia na anime/manga sériu Shingeki no kyojin - Attack on titan, ktorá je plná násilia, neočakávaných zvratov a monštrier. V skratke? Smrť sa usmieva!

 

Kate Daniels

Kate DanielsJedna z najlepších sérií, ktoré som kedy čítala.
Drzá žoldnierka, jej päste a ostrý jazyk plus jeden temperamentný lev.

 

Krásná loupežnice

Krásná loupežniceNeodolatelní silniční lapkové, tajné řády, proradní snoubenci, kouzlo převleku za muže, francouzská revoluce, spiklenci a odvážní mladíci, zapálení pro svobodu.
A proti tomu všemu jediná dívka, krásná a neohrožená...

Krásná loupežnice od autorky Cellie Rees. Historický román.

 

Čas čarodějnic

Čas čarodějnicNa počátku jest nepřítomnost a touha.
Na počátku jest krev a strach.
Na počátku jest objevení čarodějnic.


Čas čarodějnic od autorky Deborah Harkness. První díl plánované trilogie.

 

Povolání: Zaklínačka

Povolání: ZaklínačkaNásledující strany jsou psány tajným inkoustem, aby byl jejich obsah uchráněn před nadměrnou zvědavostí výše zmíněné adeptky, která se už nepochybně seznámila s obsahem předchozích stránek.


Povolání: Zaklínačka od autorky Olgy Gromyko. První díl vydaný v ČR/SR.

 

Ptačí zpěv

Ptačí zpěvKniha Ptačí zpěv od Megan Spooner... Víc se dočtete :).

 

Bez naděje

Bez nadějeRecenze na knihu od Colleen Hoover s názvem Bez naděje... Protože tuhle knihu miluju :33.

 

Nočný tieň

Nočný tieňMagický svet, ktorý vo svojom románe vytvorila americká autorka Andrea Cremerová, je krásny, ale aj nebezpečný. Má nemenné, prísne zákony a život sa odnepamäti riadi podľa nich. Dobro a zlo však zvádzajú nikdy sa nekončiaci boj.
Ale čo ak sa svet Strážcov, bájnych bytostí, napoly ľudí, napoly vlkov, prepletie s osudmi obyčajných ľudí?

Pozor! Recenzia obsahuje spoilery!

 

Posol

Posol Dva nezvratné fakty:

1. O knihách Posol či Zlodejka kníh ste s veľkou pravdepodobnosťou nikdy nepočuli.
2. A to je obrovská chyba.

Pozor! Recenzia obsahuje spoilery!

 

Hostiteľ

HostiteľJeden zo slávnych a ospevovaných príbehov, o ktorom sa oplatí niečo vedieť...

Pozor! Recenzia obsahuje spoilery!

 

Bídníci

Bídníci Jeden z nejznámějších příběhů. Román napsaný francouzským spisovatelem Victorem Hugem v roce 1862.
Příběh, který se stal předlohou mnoha filmů a také veleúspěšného muzikálu.
POZOR! Článek obsahuje spoilery!

 1 2   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!