OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

Dvě strany téže mince - 8. kapitola - Pozdě, maličká

Dvě strany téže mince - 8. kapitola - Pozdě, maličkáPosuneme se v ději. Kate je v Mystic Falls už nějaký ten pátek, každou noc má na krku pana Dokonalého a ten, ač si to nechce přiznat, pomalu chápe, že slečnu Skvělou potřebuje. Stále se však chce dostat ke Katherine a k otevření hrobky. Jak příběhem zamíchá neznámý upír s nepochopitelnou touhou po Kateině krvi? A předvede Damon svůj oblíbený kousek - v pravý čas, na pravém místě? Nebo si bude muset jeho důvěrnice poradit sama?

 

Dvě strany téže mince - 7. kapitola - Svěř se mi

Dvě strany téže mince - 7. kapitola - Svěř se miProč jde tolik Damonovi o přátelství s Kate? A zjistí, že se liší v něčem od Katherine? Přijde na to, co Kate skrývá před ostatními, nebo se jí to podaří utajit? Spousty otázek, zatím žádná odpověď...
Přeji příjemné čtení. =)

 

Dvě strany téže mince - 6. kapitola - Já nejsem Katherine!

Dvě strany téže mince - 6. kapitola - Já nejsem Katherine!Jak moc se změní Katein pohled na Damona po jejich "svěřovací se" noci? A pomůže to vůbec? Nebo má Kate zase při příští otravné návštěvě pana Dokonalého neovladatelnou touhu ho prohodit zavřenými dveřmi? A Damon se konečně rozhoupal a požádal Kate o jednu maličkost. O kterou? To si budete muset přečíst. =)

 

Dvě strany téže mince - 5. kapitola - Telefonát

Dvě strany téže mince - 5. kapitola - TelefonátKatie je rozhozená, minulost ji pronásleduje i v přítomnosti a ona dostává strach, že když nedodrží to, co slíbila, mohla by přijít o život. Do toho se plete Damon, který má potřebu všechno vědět a všechno řešit. V hlavě se mu rodí další z plánů, ale... najednou z něj padají úplně jiná slova, než původně chtěl říct. Kdy se dozvíme, o co pan Dokonalý slečnu Skvělou požádá?
Přeji příjemné čtení. =)

 

Dvě strany téže mince - 4. kapitola - Dohoda

Dvě strany téže mince - 4. kapitola - Dohoda„Moje mysl mi dávala jasně najevo, proč jsem sem přišla. A i když jsem se snažila sebevíc to potlačit, ozývalo se to silněji a silněji.
Měla jsem vůbec šanci to porazit? Měla jsem vůbec možnost před tím utéct? Tak řekněte! Můžu vyhrát? Nebo je to předem ztracený boj?"

 

Dvě strany téže mince - 3. kapitola - Já to slyšel

Dvě strany téže mince - 3. kapitola - Já to slyšel„A v tu chvíli mi to došlo. Byl to jako blesk z čistého nebe – prostě jsem najednou věděla, co se stalo. On mě donutil zapomenout. Jediná věc na celém světě, kterou jsem nenáviděla – být ovlivněná, myslet si to, co chtěl někdo jiný.

...
Zavrzalo dřevo v podlaze a moje tělo se automaticky přitisklo ke stěně. Jako kdyby mě mohla zachránit…"

 

Dvě strany téže mince - 2. kapitola - Díky mně zapomeneš

Dvě strany téže mince - 2. kapitola - Díky mně zapomenešVěděla jsem, jaká odpověď přijde. V duchu jsem si tuhle situaci vykreslovala milionkrát – milion jiných scénářů, všechno předtím než jsem sem odjela. Někde uvnitř mě samé jsem byla zklamaná. Někde vyděšená. Tak jako tak – netušila jsem, že to přijde tak brzy. Konfrontace s Damonovou posedlostí Katherine.

 

Dvě strany téže mince - 1. kapitola - A ty jsi kdo?

Dvě strany téže mince - 1. kapitola - A ty jsi kdo?Kate se konečně setkává s Elenou, která pro ni přijede na letiště. A kdo ji doprovází? Přece její oddaní bodyguardi - Stefan a Damon. =) Jejich první setkání je plné otázek a také plné narážek na Kateino jméno. Co by se z něj mohli teoreticky dozvědět?

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!