OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Dvě strany téže mince - Prolog



Dvě strany téže mince - Prolog

Povídka se umístila na prvním místě v anketě o Nej povídku měsíce. Gratulujeme!

Jelikož povídka skončila, uveřejňujeme prolog!

Isobel měla po Eleně ještě jedno dítě. Ještě jednu dceru, které dala jméno Katherine. Ta po své předchůdkyni sice nezdědila podobu jako její o rok starší sestra, ale za to nějaké její povahové vlastnosti a jméno. Umí být umíněná, panovačná, rozhodná a nikdy si nenechává nic líbit. Nezávisle na její minulosti se přibližuje podobě krvelačné upírky, která je uvězněná v kobce pod starým kostelem. Ale opravdu je?
Při pátrání po Elenině minulosti Stefan nalézá zmínky právě o Kate. Elena ji kontaktuje a začnou si dopisovat. Ale Kateina stáž ve Francii má na začátku léta končit a aby se nemusela vracet mezi zdi dětského domova, Elena jí nabídne domov v Mystic Falls. Jaké je překvapení pro Damona, který si příjezd Eleniny sestry nemohl ujít, a dozvídá se její celé jméno, dostává hned pádnou odpověď a to v něm vyvolá vzpomínky? A dokáže bouřlivé Katie odolat? Nebo se v jeho hlavě začne rodit další plán? A co pravá Katherine? Ví Damon, jak otevřít staré zámky k jeho zapomenuté lásce? A povede se mu to vůbec?

AUTOR MĚSÍCE ZÁŘÍ

 

Slovo úvodem: Povídka je psána na motivy Vampire Diaries, v některých dialozích se bude mluvit francouzsky (překlady najdete hned pod kapitolou). Přemýšlím, co bych Vám tak ještě sdělila, abych toho moc neprozradila... =) Ale myslím, že se všechno dozvíte s přibývajícím dějem. =) Budu ráda, když mi tu necháte komentáře a budete číst i další kapitoly. Doufám, že se Vám to bude líbit. =)

 

 

Prolog

Kapky deště bubnovaly o zavřené střešní okno, jedinými zdroji světla v podkrovním pokoji byl monitor notebooku a malá lampička u obstarožního křesla.

Půvabná postava se nahnula nad stůl, zmáčkla jakousi klávesu a po tváři jí přeběhl spokojený úsměv. „Máš tu e-mail,“ oznámila melodickým hlasem.

Tmavovlasá dívka, která si v křesle četla knížku, ani nevzhlédla. „No a?“

„Hádej, od koho je?“ pokračovala osoba a z jejího hlasu bylo slyšet opojné vítězství, potvrzení svých slov a domněnek – a to všechno se jí muselo zračit i v očích. A nejen to. Mnohem víc. Kdyby tmavovláska vzhlédla, možná by pojala stín podezření. A možná také ne.

„To bude určitě někdo ze školy,“ prohlásila přesvědčeně, „zase spoustu otázek, protože moji spolužáci si prostě nepamatují, jaké úkoly byly.“

„Myslím, že tentokrát ses netrefila, Kate,“ ušklíbla se.

„Tak kdo to je?“ zeptala se otráveně dívka a s o nic menším podrážděním zaklapla knihu.

„Elena Gilbertová,“ dostalo se jí odpovědi.

Měla pravdu, blesklo Kate hlavou a probodla stojící ženu pohledem. Hned na to vyskočila na nohy, aby si mohla přečíst, co jí její starší sestra napsala.

 

***

 

„Za chvíli se připojí její webkamera,“ oznámil Eleně Stefan, „možná by sis ji měla připojit taky.“

„Počkám. Nejdřív chci vidět já ji. Sice psala, že o své rodině nic neví, takže pochybuje, že my dvě jsme sestry, ale… za zkoušku nic nedáme.“

„Jsi si jistá, že to chceš udělat?“ zeptal se jí.

„Chci,“ přikývla Elena rozhodně, „je to moje sestra, Stefane. Isobel je její matka, stejně jako moje.“

„A možná tvůj praštěný strýček její otec, stejně jako tvůj,“ ozval se Damon.

Elena se podrážděně otočila. „Co tady děláš?“ vyjela na něj.

„Nemohl jsem si nechat ujít velké rodinné setkání,“ zašklebil se.

„Ty si nemůžeš nechat ujít nikdy nic,“ odsekla Elena.

„A proto mě všude tak rádi vidí.“

„Eleno? Už,“ drknul Stefan jemně do sedící dívky a ta se zadívala na obrazovku. Šokovaně vydechla.

„Viděla jsem Isobel jen jednou v životě, Stefane, ale tohle je určitě moje sestra. Je jí podobná.“

„Já v ní vidím Johna,“ vmísil se do diskuze Damon, „jsi si jistá, že to není tvůj otec v paruce?“

„To teda není. Podívej se na ni pořádně. A pokud vím, tak upíři mají mít lepší zrak,“ zamračila se na něj.

„No tak dobře,“ zvedl Damon ruce. „Nevypadá jako John. Snažil jsem se být jenom vtipný, Eleno. Vtipný.“

„Je to vážně skoro celá tvoje matka. A přece není,“ šeptal Stefan.

„Alespoň si můžeme být jistí, že jsme našli tu správnou osobu.“

 

***

**

 

„Proč?“ zeptala se vztekle.

„Slíbila jsi, že nám pomůžeš,“ prohlásila žena. „Dlužíš nám to.“

Kate našpulila rty. „Proč mám dělat něco, z čeho nebudu nikdy nic mít?“

„Ale no tak, Katie,“ sladce se na ni žena usmála, „jsi tady kvůli nám. Už z toho něco máš. Teď je na čase splnit svoji část dohody.“

Je regrette,“ procedila mezi rty.

Non, ma chérie,“ promluvila znovu, „splníš svůj podíl. Jinak tě k tomu přinutím. A myslím, že ti to jednou stačilo.“

Kate se otřásla. Nebylo to sice nic, co by jí ublížilo, ale ta náhlá změna názoru byla děsivá. Nesnášela, když nad sebou ztratila kontrolu. Byť jen na vteřinu.

„Dobře,“ hlesla poraženě.

 

„Quelq´un est devant la porte, Madame Duval!“ křikla Kate a běžela otevřít. Za dveřmi stála vysoká, tmavovlasá žena. „Bonjour, vous souhaitez?“

„Jacqueline me sais, je suis inviteé pour prendre un tas de café,“ usmála se.

„Oui, vous voulez entrer?“ odstoupila ode dveří.

Tmavovláska jí věnovala milý úsměv. „C´est bon, pourrais-tu demander Jacqueline de venir ici?“

„Madame Duval?“ zavolala Kate do domu. „Pourriez-vous venir ici?“

„Salut, Jacqueline,“ rozzářila se ženina tvář, když spatřila vcházející postarší dámu.

„Ma chérie, tu es ici? Quel surprise! Tu veux entrer, ne c´est pas?“

„Merci,“ odpověděla a konečně překročila práh domu.

„Catherine, c´est la personne, qui t´a payé et organisé cette année en France,“ poplácala paní Duvalová Kate po rameni.

„Moc mě těší,“ promluvila žena anglicky a natáhla ke své svěřenkyni ruku.

 

Vzpomínky se jí omotávaly kolem mysli. Tenkrát jen doufala, že měla štěstí, když ji vybrali pro roční pobyt ve Francii, aby si mohla zlepšit znalost jazyka. A až tady se dozvěděla, kdo za tím vším stál. Byla trochu dopálená. A to jen proto, že neměla možnost výběru. Přijela sem, šťastná, že unikla zdem dětského domova v Atlantě, a pak… tolik věcí, které se dozvěděla. Všechno, co musela a hlavně bude muset udělat pro to, že někomu byla dlužna.

„Projdeme si to ještě jednou,“ pokračovala.

„Dobře,“ zopakovala Kate a posadila se.

„Postaráš se o to, aby hrobku nikdo neotevřel.“

„Aby Salvatorovi nezjistili, že je v tomhle směru prázdná,“ kývala Kate.

Ženě se po tváři mihlo potměšilé pousmání. „Správně. Musí zůstat zavřená, Kathy.“

„Ale Damon bude chtít…“ začala namítat.

„Uděláš cokoliv, rozumíš? I kdybys to měla být ty, kdo mu prožene dřevený kolík srdcem.“

Kate se zamračila. „Proč to neuděláš sama?“

„Nemůžu se v Mystic Falls ukázat. Proto chci, aby ta hrobka zůstala zavřená.“

„Nebudou tušit, že…“ začala znovu tmavovlasá dívka.

Žena jí skočila do řeči. „Ano, přesně tak. Pamatuj. Všemi dostupnými prostředky udržíš Damona od otevření.“

„Co když ho nedokážu zabít?“ zašeptala. Moc dobře si byla vědoma všech rizik, které jen ohrožení upíra znamenalo. A ne, že by se mi zrovna chtělo umřít.

„Nikdo neříká, že to budeš muset udělat,“ odmlčela se a zadívala se na Kate. „A pokud zemře, nebude ho škoda, Katie. On je postradatelný. Vždycky to byl, je a bude Stefan. I Elena to dobře ví.“

„Jak si přeješ,“ souhlasila.

 

 


 

1. kapitola

+++

 

Je regrette. – Lituju.

Non, ma chérie. – Ne, zlatíčko.

Quelq´un est devant la porte, Madame Duval. – Někdo je přede dveřmi, paní Duvalová.

Bonjour, vous souhaitez? – Dobrý den, přejete si?

Jacqueline me sais, je suis inviteé pour prendre un tas de café. – Jacqueline mě zná, jsem pozvaná na šálek kávy.

Oui, vous voulez entrer? – Ano, chcete vejít?

C´est bon, pourrais-tu demander Jacqueline de venir ici? – To je dobré, mohla by ses zeptat Jacqueline, jestli sem přijde?

Madame Duval, pourriez-vous venir ici? – Paní Duvalová, mohla byste sem přijít?

Salut, Jacqueline. – Ahoj, Jacqueline.

Ma chérie, tu es ici? Quel surprise! Tu veux entrer, ne c´est pas? – Zlatíčko, ty jsi tady? Jaké překvapení! Chceš jít dovnitř, že ano?

Merci. – Děkuji.

Catherine, c´est la personne, qui t´a payé et organisé cette année en France. – Katherine, to je osoba, která ti zaplatila a zorganizovala tenhle rok ve Francii.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dvě strany téže mince - Prolog:

12. blotik
08.10.2011 [12:28]

Hm, celkem zajímavé. Damona jsi přesně vystihla. Je takový, jaký má být. Emoticon Určitě si přečtu další dílek. Emoticon Emoticon

11.
Smazat | Upravit | 09.09.2011 [7:09]

Fajn... Kratinkej prolog, ale mě si dostala... Jen co se vyspím, skočím na další... Snad to nebude zklamání Emoticon Emoticon

10. Petronela
19.08.2011 [17:13]

Tak, na tuhle povídku mě nalákala Hanulka a musím říct, že jsem za to hrozně ráda. Ten prolog se mi skutečně líbil a jsem neskutečně zvědavá, co bude dál Emoticon, takže jdu pokračovat ve čtení, aniž bych ti tady zanechávala nějaký větší komentík, snad to nevadí Emoticon

25.05.2011 [15:57]

ViciouslyCute Emoticon Emoticon

8. MirrorGirl454 přispěvatel
24.05.2011 [14:25]

MirrorGirl454Tak toto naozaj vyzerá zaujímavo. Teším sa na pokračovanie. Emoticon

7. Coraline
24.05.2011 [11:13]

Hmm, vypadá to moc hezky Emoticon
Zatím se mi prolog moc líbil, honem další kapču Emoticon Emoticon Emoticon

6. Daisy94 přispěvatel
24.05.2011 [9:45]

Daisy94 Emoticon Emoticon nejvíc mě dostal John v paruce Emoticon Těším se nad další díl Emoticon

5. SmoulaXX přispěvatel
23.05.2011 [20:44]

SmoulaXXTááákže, připravte famfáry, protože Šmoula jde po velmi dlouhé době komentovat povídky své múzičky! Emoticon Cože? Nic?! DRZOST! Emoticon
Fluffy, kromě už tak poutavého perexu a hezky udělaného obrázku, jsem se s tou povídku vážně potěšila. Emoticon
Už ti nemusím říkat, jak Damona zbožňuju a jsem ráda, že píšeš o něm. Emoticon Protože Ti musím říct, že se mi už teďka zamlouvá Kathy. Trochu jako kříženec Eleny a Kat. Emoticon
Dalším bodem je ta Frájina, to mě dostalo. Čekala jsem, že se vytáhneš s nějakou originalitou. Ale přímá řeč ve Frájině? Téda, jsi šikula a krásně to oživilo! Emoticon
Po Frájině mě - nedostal, ale totálně zabil Damon. Nevím, kam na to chodíš, ale John v paruce mě rozložil. Tatínek se divil a dokonce pravil, že si udělám výlet na psychiatrii. Emoticon
A celkové shrnutí? Fluffy, ani nevíš, jak ráda jsem, že jsi to vydala. Emoticon Stojí to za to a je to jedna z věcí, na které si ráda počkám. Těším se, co bude v první kapitole. Emoticon
Jsi moje skvělá, roztomilo-praštěná spisovatelka. Emoticon Emoticon

4. NatyCullen
23.05.2011 [19:06]

Fluffy, i když nejsem návštěvníkem Ourstories, tak jsem sem zavítala, abych se na to tvé veledílo podívala. A musím říct, že jsi mě zaujala. Ještě moc nevím, jakým směrem se bude kapitolka ubíhat, nějak mi furt uniká pointa, ale jsem si téměř jistá, že to v dalších částech pochopím. Emoticon
Jinak popis naprosto bravůrní, je vidět, že ti změna z TS na VD nedělá vůbec žádné problémy a že jsi prostě úžasná. Taky byly super ty Damonovi hlášky, ten jeho humor a celý on - Emoticon Emoticon
Že prej John v paruce - Emoticon Emoticon I love him!
Nechápu, jak se někdo může naučit francouzsky - vypadá to těžce.
Tak jo, už přestanu kecat... Bylo to zkrátka úchvatné, skvělé a neskonale dobré... Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 23.05.2011 [15:51]

Za to chválím a děkuji. A těší se na pokračování. Vypadá to opravdu zajímavě. Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!