OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

Little Dirty Secret - 14. kapitola

Little Dirty Secret - 14. kapitolaMalé nahliadnutie do Klausovej duše.
Snáď sa bude páčiť.

 

Little Dirty Secret - 13. kapitola

Little Dirty Secret - 13. kapitolaKol je späť.
Snáď sa bude páčiť.

 

Little Dirty Secret - 12. kapitola

Little Dirty Secret - 12. kapitolaŽeby sa rysoval trojuholník?
Snáď sa bude páčiť.

 

Little Dirty Secret - 11. kapitola

Little Dirty Secret - 11. kapitolaKatherine...
Snáď sa bude páčiť.

 

Fixing - 5. kapitola

Fixing - 5. kapitolaDalší Původní tajemství... Elijah, který sehrál nějakou roli v minulosti Lilian Salvatore, hodlá zamíchat karty. Dozví se Lily, co má její starý přítel v plánu? Ohrozí to nějak její rodinu a přátele nebo je to naopak? Jenže nic není černé nebo bílé, a nic netrvá věčně... A jako vždy - něco musí prasknout.

 

Little Dirty Secret - 10. kapitola

Little Dirty Secret - 10. kapitolaSophie sa ocitne na pokraji smrti.
Túto kapitolu venujem: Mee, Dajdis a Alexe Feratu, ktoré mi vždy zanechajú milý komentár. :)
Snáď sa bude páčiť.

 

Little Dirty Secret - 9. kapitola

Little Dirty Secret - 9. kapitolaNahnevá sa Klaus na Sophie, alebo nie? A vrátime sa aj k Wilsonovcom, ktorí okrem Sophie stratili ešte niekoho.
Snáď sa bude páčiť.

 

Fixing - 4. kapitola

Fixing - 4. kapitolaLily zapadla do života v Mystic Falls, ale stále je tu pár nevysvětlených věcí. Tají skutečnost, že zná Rebeku, která o ni ale nejeví zájem... Co když si to ale rozmyslí? Bude se svým plánem čekat na Klause nebo se s Lily vypořádá sama? A co když Rebeka není jediná známost, kterou Lilian ukrývá? Je jich víc? Dvě, tři, pět? A proč se do města vrátil Elijah?

 

Little Dirty Secret - 8. kapitola

Little Dirty Secret - 8. kapitolaO dva mesiace neskôr.
Snáď sa bude páčiť.

 

Little Dirty Secret - 7. kapitola

Little Dirty Secret - 7. kapitolaZmena! Všetko, čo Sophie doteraz poznala, pre ňu touto kapitolou končí.
Snáď sa bude páčiť.

 

Little Dirty Secret - 6. kapitola

Little Dirty Secret - 6. kapitolaTak čo bude so Sophie?
Snáď sa bude páčiť.

 

Jiná tvář - 4. kapitola

Jiná tvář - 4. kapitolaCo teď, když Stefan s Elenou přišli na to, že s Ashen není něco v pořádku? Kdo ji asi po takovém incidentu navštíví? Ashen si ale pomalu prokousává cestičku rodinným tajemstvím. Naštěstí na to odteď nebude sama...

 

Little Dirty Secret - 5. kapitola

Little Dirty Secret - 5. kapitolaKlaus sa rozhodne urýchliť Sophiino sťahovanie. Ale ako na fakt, že Sophie bude žiť s upírmi, zareagujú Wilsonovci?
Snáď sa bude páčiť.

 

Fixing - 3. kapitola

Fixing - 3. kapitolaLily nechce vykládat podrobnosti o svém vztahu s Katherine, nakonec však bude muset něco říct. Přesto si nechá něco pro sebe. Týkají se její tajemství jen Katherine? Jestli ano, odkud pak zná Rebeku?

 

Little Dirty Secret - 4. kapitola

Little Dirty Secret - 4. kapitolaSophiina reakcia na fakt, že existujú upíri a spôsob, akým sa jej to Klaus bude snažiť dokázať.
Snáď sa bude páčiť.

« Předchozí  1 ... 12  13  14  15  16  17  18  19  20  21    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!