OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Little Dirty Secret - 23. kapitola



Little Dirty Secret - 23. kapitolaDamon, toto je Lorrina...
Snáď sa bude páčiť.

23. kapitola

Damon sedel dole v obývačke a pozoroval polorozpadnutú knižnicu, z ktorej trčal gauč. Stefan to neupratal. On to proste obišiel s presvedčením, že to uprace Damon. Nie je to vtipné? Damon a upratovať.

„Pche,“ odfrkol si upír pri pohľade na neporiadok. Ešteže sa vtedy udržal a nezdemoloval toho viac.

„Čo sa deje?“ S týmito slovami sa dnu vrútil Stefan.

Damon sa samopašne uškrnul a nalial do seba krv z vrecúška. „Treba tu upratať!“ vyhlásil a Stefan nadvihol obočie.

„Vyzerám ako tvoja slúžka?“ spýtal sa sarkasticky a Damon mykol plecom.

„Tak fajn, tak ja idem vrátiť Elenu do toho väzenia, kde ju až dodnes držali!“ prehodil a postavil sa na odchod.

Stefan sa premiestnil pred neho a s vyvalenými očami na neho civel. „O čom to hovoríš?“ spýtal sa prekvapene.

„Elena je hore,“ kývol Damon hlavou k hornému podlažiu a skôr než stihol žmurknúť sa Stefan vyparil. „A čo bude s tým upratovaním?“ zavolal za ním, ale namiesto riadnej odpovede Stefan len zavrčal nejakú nadávku.

„Dopekla,“ zasyčal Damon a prešiel ku knižnici. Naozaj má upratovať?

„Nenaleješ mi?“ doniesol sa k Damonovi hlas Kola.

Damon sa na neho otočil a uvidel, ako sa rozvaľuje na kresle. „Čo keby si zdvihol svoj tisícročný zadok a pomohol mi?“ zaškľabil sa a Kol prekrútil oči.

„Kašli na to. Stefan to urobí!“ odbil Damona Kol a vážne sa na neho zapozeral.

„Čo tu vlastne chceš?“ spýtal sa Damon, keď Kol už nejakú chvíľu mlčal.

„On nič,“ doniesol sa k nemu hlas od dverí.

Damon sa za ním otočil a ocitol sa tvárou tvár Katherine. Alebo... „Kto si?“ zamračil sa na dvojníčku.

„Rád by som ti predstavil,“ začal Kol s úsmevom. „Lorrinu Petrovu,“ dodal.

Damon stiahol obočie a s prižmúrenými očami sledoval Lorrinu. Vyzerala presne rovnako ako všetky ostatné. Jediné, čo ju od nich nejako odlišovalo, bol pohľad, akým na Damona hľadela.

„Lorrina Petrova,“ pošepol Damon. „A Katherine...“ začal, ale Kol ho prerušil.

„To je zasa druhá. Viem, môže to byť mätúce, ale Lorri ti to vysvetlí!“ usmial sa blažene Kol a Lorrina na neho zagánila.

„Nehovor mi Lorri,“ osopila sa a Kol sa na ňu zazubil.

„Stále taká detinská!“ podpichol ju a zmizol preč.

Damon a Lorrina spolu osameli a jeden na druhého doslova civeli. Damon sa nedokázal zbaviť pocitu, že to do nej bol zamilovaný a nie do Katherine a Lorrina bola šťastná kvôli tomu, že Damon konečne vie, kto ona je.

Vo svojej hlave si zidealizovala akúsi rozprávku, podľa ktorej sa jej mal Damon práve teraz hodiť okolo krku a vyznať jej nehynúcu lásku. Ale Damon sa na ňu len mračil.

„Ja nie som Katherine,“ prehovorila a Damon zúžil oči. „Nikdy som ti neublížila. Teda, okrem toho, že som ťa vtedy opustila, ale to som musela urobiť!“ hovorila naliehavo a pomaly sa začala približovať k Damonovi.

„Kto presne si?“ spýtal sa ostražito.

Lorrina sa slabo usmiala a sklonila hlavu, no spopod hustých mihalníc ho neprestajne pozorovala. „Lorrina,“ pošepla.

„To už som počul,“ odvrkol Damon a prekrútil oči.

Lorrinu jeho chlad zarazil, ale nedala to na sebe poznať. „Ako si si už pravdepodobne domyslel, som pôvodná upírka,“ začala a počkala, kým jej Damon pokynul, aby pokračovala. „Som...“ zarazila sa, „alebo som bola sestrou Tatie. Neviem, či ti o nej Klaus hovoril,“ Damon prikývol. Ďalej mu Lorrina vysvetlila, čo sa stalo pred tisíc rokmi. Ako čarodejnice zistili, že sa vždy narodia dvojníčky dve a ako potrebovali niekoho, kto sa postará o to, aby sa nedožili viac ako pár týždňov.

„Očividne si zlyhala,“ prerušil ju Damon posmešne, keď hovorila o Katherine a Tamare.

Lorrina na neho vyvalila oči a upírou rýchlosťou k nemu prešla. „Pozri, ja viem, že je toho na teba veľa...“ začala, ale Damon ju nenechal dohovoriť.

„Stále neviem, aký súvis máš so mnou,“ zavrčal rozladene a odsotil jej ruku, ktorá sa naťahovala za jeho lícom.

„Keď som po prvý raz prišla do Mystic Falls, bolo to preto, že som utekala pred Klausom. Až donedávna nevedel o tom, že žijem a myslel si, že som Katherine. Päťsto rokov som sa za ňu úspešne vydávala a aj by som v tom pokračovala, keby Chris...“ Damon jej znova skočil do reči.

„Kto je ten Chris?“ spýtal sa a Lorrina si povzdychla.

„Ty nie si veľmi dobrý poslucháč!“ zasyčala naštvane, ale napokon sa rozhodla, že jeho hnev je vcelku oprávnený. „Chris bol moja pokrvná rodina, ale nevedel to ani on. Si prvý človek, ktorému som to povedala,“ zašomrala.

„Počúvam,“ uškrnul sa Damon a sadol si do kresla.

„Moja sestra bola bláznivo zamilovaná do Klausa a keď mala sedemnásť, tak s ním otehotnela. Keď to rodičia zistili, poslali ju preč,“ odmlčala sa a premýšľala, či má dodať aj tú časť, kde sa za ňu vydávala, ale napokon uznala, že radšej nie. „Narodil sa jej syn. Keď ma neskôr premenili na upíra, strávila som veľa času jeho hľadaním a napokon som ho našla. Bol už starý, veľmi starý. Mal dve deti, syna a dcéru a tá dcéra bola čerstvo vydatá. Zostala som nejaký čas bývať poblíž nich a dobre som urobila. Ich rodinu vyvraždili vlkolaci a ja som vtedy vzala tie dve deti, Chrisa a Annie a postarala sa o nich. Cítila som za nich zodpovednosť a hlavne som to bola Tatii a jej synovi dlžná. Keď vyrástli premenila som ich. Annie pred päťsto rokmi zabil Klaus, ako kompenzáciu toho, že Chris sa postaral o Katherine. Inými slovami, zabezpečil jej premenu,“ dopovedala a pozrela na Damona.

Damon chvíľu vstrebával to, čo mu povedala, a potom sa usmial. „Takže Klaus si zabil svoju pravnučku?“ spýtal sa na ujasnenie a Lorrina prikývla.

„Ale odbočili sme od témy,“ predniesla Lorrina dychtivo. „Pýtal si sa ma, čo spolu máme,“ skonštatovala a Damon nadvihol obočie. „V Mystic Falls, keď ste boli ľuďmi, tak Katherine sa zamilovala do tvojho brata. Potrebovala som ju odtiaľ vtedy dostať, aby som mohla ísť za čarodejnicou Bennettovou. Katherine ale odmietala odísť a tak som tam šla aj cez riziko, že nás odhalia. A vtedy som ťa spoznala. Bol si taký...“ povzdychla si a Damon v jej očiach uvidel čosi zvláštne. Čosi, čo ho rozhodilo a snažil sa presvedčiť sám seba, že je to len blud. „Proste si bol iný ako ostatní a ja som sa do teba zamilovala. Po prvý raz po dlhom čase som skutočne cítila lásku,“ dopovedala a zahľadela sa na Damona.

Ten si rukou prehrabol vlasy a snažil sa spamätať z toho, čo mu povedala. „Čo tu teraz vlastne chceš?“ spýtal sa tak náhle, že tým Lorrinu úplne odrovnal.

„Kol povedal, že ty má kolík z bieleho dubu. Potrebujem ho,“ povedala bez okolkov.

„Načo?“ vyzvedal Damon.

„Chcem zabiť Klausa!“ mykla plecom a ruky si na prsiach založila.

Damon sa rozosmial a pohodlne sa uvelebil v kresle. „A ty že ma miluješ?“ pokrútil hlavou.

„O čom to vravíš?“ nervózne zavrčala Lorrina.

„Ty nevieš o krvnej línii?“ spýtal sa Damon a keď sa Lorrina zamračil, usúdil, že nie. „Ak zabiješ pôvodného, zomrie celá línia upírov stvorená jeho krvou,“ oznámil a Lorrinin výraz sa zmenil na pobavený.

„A?“ spýtala sa a Damon sa zamračil. „Premenený si bol mojou krvou, takže ak to aj je tak, ako vravíš, nič sa ti nestane!“ oznámila a Damonovi od šoku zabehli vlastné sliny.

„Čo?!“ vyvalil na ňu nebovo modré oči a pery sa mu roztiahli v úsmeve. „To znamená, že môže zomrieť!“ vyhlásil a Lorrina si vydýchla od úľavy.

Nechcela ísť proti Damonovi, no ak by ju k tomu svojím stupídnym chovaním donútil... každopádne si ho musí udržať na svojej strane.

Damon sedel v kresle a na tvári mal prihlúpli úsmev. Lorrina spokojne podišla k nemu a obkročmo sa na neho posadila.

„Čo to robíš?“ zamračil sa na ňu.

„Čo keby sme si pripomenuli staré časy?“ usmiala sa roztopašne.

Damon v rýchlosti premýšľal, ako ju od seba odoženie, keď sa dolu prirútila Elena a pri pohľade na Damona, ktorý má v lone dvojníčku, ktorú ona považuje za Katherine, zostala prekvapene zízať.

„P-prepáčte,“ zajachtala a vybehla z miestnosti.

„Elena!“ vykríkol Damon automaticky a bez rozmyslu zo seba Lorrinu zhodil a rozbehol sa za ňou. „Elena, ja ti všetko vysvetlím!“ jačal za ňou.

Stefan vybehol na chodbu a zazeral na Damona. „Čo si jej zasa urobil?“ obvinil ho úplne neprávom.

„Nestaraj sa do toho!“ zavrčal Damon.

„Znova si začal s Katherine,“ oznámila Elena a v hlase jej bolo počuť hnev.

„To nie je Katherine!“ protestoval Damon. Prečo jej to vlastne vysvetľuje? Sám sebe prestáva rozumieť.

„Ak to nie je Katherine, tak nám zostáva už len Sophie a nesnaž sa mi nahovoriť, že je to ona!“ zavrčala Elena a Stefan sa tváril pobavene.

„Nie, nie je to ani Katherine a ani Sophie,“ pokrútil hlavou Damon a Stefan sa rozosmial.

„Hádam sa nám tu nesnažíš nahovoriť, že Tatia Petrova ožila!“ fľochol arogantne a Elena nadvihla obočie.

„Tatia tak celkom nie!“ doniesol sa k nim hlas od schodov a všetci sa za ním otočili. Lorrina stála pri zábradlí a ležérne sa oň opierala. Na perách mala silený úsmev a zazerala na Elenu. „Som Lorrina. Tatiina sestra,“ povedala a užívala si ten šok, čo spôsobila Stefanovi a Elene.

*** 

„Koľko ešte?“ zajačal zmučene Alex, keď sa už asi po desiaty raz premenil.

Tyler stál nad ním a neprestajne ho pozoroval. „To budeš vedieť, Alex. Musíš sa snažiť,“ hovoril veľmi presvedčivo a Alex vedel, že má pravdu, ale jeho telo sa jednoducho odmietalo podvoliť a premeniť znovu.

„Nemôžem si odpočinúť?“ spýtal sa zmorene a v ruke zovrel hlinu, na ktorej celý spotený ležal.

„Nie, nemalo by to žiaden účinok,“ pokrútil rázne hlavou Tyler a prešiel bližšie k Alexovi. „Teraz nesmieš prestať,“ povedal naliehavo.

„Ale ja to už nedokážem!“ protestoval Alex a jeho telo s ním úplne súhlasilo.

Už desaťkrát si polámal všetky kosti v tele. Viackrát to neznesie.

„Ak som to dokázal ja, dokážeš to aj ty!“ odbil ho Tyler a vrátil sa na svoje pôvodné miesto.

„Tak mi pomôž,“ zachrapčal Alex s tvárou zaborenou do zeme.

„Prečo to robíš?“ spýtal sa Tyler.

Alex k nemu zodvihol pohľad a zamyslel sa. Prečo to robí? „Kvôli Sophie,“ pošepol náhle.

„Miluješ ju?“ spýtal sa Tyler.

Alex to ešte nikdy nahlas nepovedal, ale možno toto je tá pravá chvíľa, kedy sa to má stať. „Áno, milujem,“ pošepol a bez ďalších rečí sa vrátil k premieňaniu.

Sophie za to stojí. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Little Dirty Secret - 23. kapitola:

8. mea
16.02.2013 [18:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. mima33 admin
14.02.2013 [19:54]

mima33Alexa Feratu, ďakujem veľmi pekne Emoticon Emoticon Emoticon V ďalších kapitolách ti absenciu S a K vynahradím Emoticon Emoticon Emoticon

6. Alexa Feratu
14.02.2013 [19:24]

Emoticon ani Sophí ani Klaus Emoticon...Ale jinak sklvělý dílek Emoticon Emoticon moc se těším na další Emoticon

5. mima33 admin
14.02.2013 [17:57]

mima33Dajdis ďakujem za komentár(e) Emoticon
Damona ľutuj koľko chceš, to je také zlatíčko Emoticon Lorrina - nevyjadrujem sa Emoticon A Alex, toho ešte len budeš ľutovať Emoticon A Stefan? Presne s tvojím názorom súhlasím Emoticon Ja byť na Damonovom mieste, tak Elenu skutočne idem vrátiť do "väzenia" Emoticon Emoticon Emoticon

4. dajdis přispěvatel
14.02.2013 [17:27]

dajdisKurňa, já se spletla. Stefan neposlechl Damona v tehle kapitolce. No jo, jsem holt blbec. Emoticon
Ale ať to bylo v téhle kapitolce nebo v jakékoliv jiné, tak mě naštval. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. dajdis přispěvatel
14.02.2013 [17:21]

dajdis Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Perfektní.
Dneska mám asi nějakou litovací náladu. Bylo mi líto Damona, totiž musí být určitě zmatený, pak Lorriny, kterou Damon odmítl a jako posledního "člověka" mi bylo líto Alexe, i když mi přijde pořád celkem naivní. Emoticon Emoticon
No, ale pěkně mě naštval Stefan v minulé kapitolce (komentovat ji nebudu, když jsem si ji přečetla před chvílí, no lenost je lenost). Jak si to jako představuje neposlechnout svého staršího sourozence??? Když starší brácha řekl uklidit, tak to má uklidit!!! Elena tu chvilku přece počká. Emoticon Emoticon Emoticon

2. mima33 admin
14.02.2013 [16:33]

mima33Perlička, ďakujem za komentár Emoticon No veď už bolo na čase, aby si to priznal Emoticon A na Stefana a Elenu si žiaľ budeš musieť chvíľu počkať Emoticon Ale môžem povedať, že nadšení nebudú Emoticon

1. Perla přispěvatel
14.02.2013 [16:21]

Perlajéééééééééééééj... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ja som vedela, že ju miluje! Ale bolo pekné, keď si to už aj povedal. A samozrejme... som zvedavá, koľko budú mať stefan s elenou otázok na Lorinu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!