OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Království za královnu XIII.

Království za královnu XIII.

Povídka se umístila na prvním místě o Nej povídku měsíce června/júna. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Časový posun. Imogenu s Lokim čeká další rozhovor, tentokrát na téma vláda nad světy. Gen vytrvale trénuje šerm.

Novinka

Charon - 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Charon - 1. kapitolaNoční můra krále elfů...

 

Království za královnu XII.

Království za královnu XII.Naši drahou čeká první setkání se šermem. Rovněž se dozví několik informací o Asgarďanech. Enjoy! :)

 

Temná - 14. kapitola

Temná - 14. kapitolaKrvavý úsvit lepších zítřků...

 

Království za královnu XI.

Království za královnu XI.Všeotec Imogeně milostivě prozradí, jaké s ní má plány. Jak tu novinku přijme? Enjoy! :)

 

Goodbye Agony 12. kapitola

Goodbye Agony 12. kapitolaInessy první noc u Jareda.
Přeji příjemné čtení, Vaše marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 94.

Gambit bohov - Kapitola 94.Prezieravosť je vždy potrebná

 

Království za královnu X.

Království za královnu X.Moudřejší ustoupí, a jinak tomu nebude ani s Gen a Lokim. Gen se bude účastnit Válečné rady a Odin přizná barvu. Jaký je Imogenin skutečný úkol na Asgardu? Ať se líbí. :)

 

Bratstvo tieňov: Z popola - V.

Bratstvo tieňov: Z popola - V.Vyšetrovanie v Orgnare pokračuje, najprv sa však treba postarať o Ardenove schopnosti.

 

Temná - 13. kapitola

Temná - 13. kapitolaZítřek má barvu ohně...

 

Gambit bohov - Kapitola 93.

Gambit bohov - Kapitola 93.Plánovanie nenaplánovateľného

 

Goodbye Agony 11. kapitola

Goodbye Agony 11. kapitolaInessa se konečně dočká po delší době, a především po posledních nešťastných událostech, setkání s Jaredem, který se opět ukáže jako naprostý charakter.
Ať se Vám další kapitola líbí, marSabienna

 

Království za královnu IX.

Království za královnu IX.Imogena v plné hlídací. S Lokim to nebude mít nijak jednoduché. Ať se líbí. :)

 

Slnečný kameň 8. kapitola

Slnečný kameň 8. kapitolaKonečne v cieli!
Prajem príjemné čítanie. ;)

 

Království za královnu VIII.

Království za královnu VIII.Gen s Lokim se konečně naskytne příležitost nezávazně si promluvit. Podaří se jim, přese všechno, najít společnou řeč?

« Předchozí  1 ... 35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45 ... 995   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!