OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction



Novinka

Ako správne zvádzať

Ako správne zvádzaťMenší nápad. Asi mám dosť divné nápady, čo? Ale dneska už tretí článok. Heh! Takže, snáď sa bude páčiť.

Sharon

Novinka

Dear Alice

Dear AliceDalší bláznivé drabble v angličtině. Pro tentokrát na téma Jervis a Jonathan.
Jonathan dostal od Jervise dárek - a kde je háček?
Varování: Nenesu zodpovědnost, kam se vám po tomhle rozutečou myšlenky. (Ale je dost možné, že stejným směrem, jakým je to myšleno...)

Novinka

Last Breath

Last BreathKomu patřila poslední vzpomínka?
Protože si nezasloužila zemřít!

Novinka

First Meeting

First MeetingChlapec a dívka v knihovně.
Protože jsou mým oblíbeným párem.
(Jedna z nejoblíbenějších scén první série TVD)

Novinka

Cennější než moc Ordenu

Cennější než moc OrdenuSchránky Ordenu jsou pro Darkena Rahla důležité, ale ještě důležitější je pro něj něco jiného a to bylo ukryté ve schránce a pečlivě schované pod postelí. Jenže to mu ukradl Richard, hledač pravdy, který vždycky všechno najde. Ukradl také jednu schránku Ordenu.
Meč pravdy / Legend Of The Seeker


*Věnováno Chensie (i když o LotS nejspíš nic neví), protože včera byla podle jejích slov ze mě K.O. :D Promiň. :)

Novinka

Šmolko Mudroš/Koumák

Šmolko Mudroš/KoumákTakže, môj ďalší drabble. Nevedela som, čo píšem, len mi to proste napadlo. Je to vlastne o Mudrošovi/Koumákovi a jeho mudrovaní. Stále len hučí do Šmolkov a dáva im knihy, aby sa venovali viacerým veciam. Ale čo beží v jeho hlave, keď sa len prechádza?
Prosím, buďte tolerantní na toto moje najhoršie dielo.

Novinka

Watakushi wa Kuro - Som Čierna

Watakushi wa Kuro - Som ČiernaDrabble, ktorý mi napadol ako téma týždňa na blog.cz. Je o dievčatku, ktoré kvôli jednému slovu začalo vidieť svet úplne inak. A tiež ako FanFiction na Togainu no Chi, pre tých, ktorá to poznajú. Dlhšiu verziu nájdete na mojom blogu, ktorý je napísaný v zhrnutí. Dúfam, že sa bude páčiť. Lys

Novinka

Ano, tuto dívku miluju a navždy milovat budu

Ano, tuto dívku miluju a navždy milovat buduRáno, koupelna, AC/DC a hezká holka. Co víc dodat? Možná jenom to, že i nenapravitelný sukničkář Dean Winchester (ze seriálu Supernatural) se může změnit.
YokoScarlet

Novinka

Když se mne dotkne

Když se mne dotknePocit mladého Misakiho, na Usagiho doteky. Je to FF na Junjou Romantica. Doufám, že tento drabble alespoň někoho osloví m.

Novinka

Jediné Tajemství

Jediné TajemstvíStefan má jedno tajemství, o kterém nemá nikdo ani tušení. Co je to za tajemství? Kdo všechno se tam objeví?

Novinka

Silnější než on...

Silnější než on...Stefan Salvatore je upír, který ztratí kontrolu pokaždé, když se napije lidské krve. Své oběti trhá na kusy a stává se z něho někdo jiný...
Prosím berte v potaz, že je to mé první FF, tak buďte mírní. Hezké počtení m.
Jako spoluautor je označen/a MoonFlower2010 jako autor obrázku.

Novinka

Už nebude poslušný psík

Už nebude poslušný psíkDrabble o Damonovi (TVD).


Varovanie: kto sa chce nechať prekvapiť (nečíta spoilery), toto drabble radšej nečítajte. ;)

Novinka

Naháňačka na hopstráde

Naháňačka na hopstrádeMáte radi Gumkáčov? Pozerali ste ich, keď ste boli malí? A spomínate si ešte na malého obra Toudyho? Tu je moje drabble o ňom. Vaša Perla :)

Novinka

Vše je jednou poprvé

Vše je jednou poprvéHiroki leží v objetí svého milence Nowakiho a snaží se nepodlehnout svému chtíči.
Upozornění: Jedná se o yaoi/shonen - ai drabble (vztah mezi dvěma muži). Bližší vysvětlení těchto pojmů - i jiných - naleznete na mém shrnutí.
Yoko Scarlet

Novinka

Syn svých rodičů

Syn svých rodičůJeho rodiče byli stateční, ale on si připadal jiný. Jenže to, že z něčeho máme strach přece neznamená, že nejsme hrdinové...

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 13   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!