OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction



Novinka

Nejsou sami 2. část

Nejsou sami 2. částPokračování druhé ze čtyř částí drabblového příběhu z Bradavic.

Novinka

Nejsou sami 1. část

Nejsou sami 1. částCo se jedné chladné noci stalo v Bradavické knihovně? První ze čtyř částí krátkého příběhu ze světa Harryho Pottera. Přeju hezké čtení.

Novinka

Hádka

HádkaKaždý pár, ať už je jakkoli dokonalý, občas postihne nějaká ta hádka. A jinak na tom ani není Harry a Ginny. Ještě štěstí, že máme Hermionu, která je dokáže usměrnit...
Tethys

Novinka

Jediná, kterou kdy miloval

Jediná, kterou kdy milovalFF na Doctor Who :)Není to úplně přesně, je to můj "názor" na myšlenky, který by se mohly Doctorovi honit v hlavě po pádu Rose. Enjoy ;)

Novinka

Pád

PádJohnlock.

Novinka

Sinnerman

SinnermanTakové polo-ff.

Na jedné straně tu je Sherlock, Moriarty. A na druhé jsem já.

Novinka

Dokonalá chvíle

Dokonalá chvíleZakázaná láska mezi hledačem pravdy a zpovědnicí. V seriálu Legend of the Seeker je pár momentů, kdy Zedd, čaroděj prvního řádu, zkazí chvilky, kdy jsou Richard s Kahlan osamotě, protože se objeví zničehonic a poučuje, že tato láska není možná. Cockblock 3... 2... 1...

Novinka

Milován

MilovánMůj nový rychle napsaný drabble k Zaklínačovi. Aneb Marigold a ženy. Snad se vám to bude líbit.

Novinka

Lies, lies and lies

Lies, lies and liesFanFiction na The Vampire Diares. Píše sa rok 1864 a bratia Damon a Stefan majú sedemnásť rokov. Ako vieme, s obidvomi si užívala Katherine, ale nie je upírkou. Ktorý bude ten vyvolený? Nechajte sa prekvapiť...

Novinka

Je môj!

Je môj! Dvaja hrdinovia sa chystajú proti sebe. Čo ich ale tak poštvalo?

Novinka

Would you kindly

Would you kindlySvět se točí díky manipulaci. Každý den se vás někdo snaží ovládat, popřípadě se vy snažíte ovládat někoho jiného. Někdy cíleně, jindy nevědomky.
Aneb drabble náležící do fandomu PC hry Bioshock (přesněji prvního dílu).

Novinka

She is happy

She is happyJak se Klaus cítil, když viděl Caroline šťastnou a se všemi přáteli? Je opravdu takový, jaký se navenek zdá?

Novinka

První slovo

První slovoŘíká se, že první slovo dětem určuje jejich osud. Jaké tedy bylo první slovo Hermiony Grangerové?
Doufám, že se vám bude můj první drabble líbit.
Tethys

Novinka

Teď už můžeme být spolu

Teď už můžeme být spoluTak, tady máte drabble na téma Harry & Ginny ;) Snad se bude líbit. :) Vaše Lenia P.S. Tohle je moje první drabble, tak to berte s nadhledem :D

Novinka

Počkej, já půjdu

Počkej, já půjduNevím, jestli je tu nějaký fanoušek nebo nějaká fanynka seriálu Hra o trůny, ale já ho miluju :-). Rozhodla jsem se napsat drabble na můj oblíbený pár Sansa a Ohař. Drabble popisuje události devátého dílu druhé série.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 13   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!