OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction



Novinka

Důvod zůstat

Důvod zůstatMůj první slash. Zatím zkusím jenom drabble a pak se uvidí. :-) Q už má své práce po krk a ptá se sám sebe, jestli má důvod zůstat. Snad se vám drabble bude líbit, za komentáře budu ráda.

Novinka

Návštěvník

NávštěvníkClarice Starlingová je sama doma, když v tom k ní přijde nečekaná návštěva. Odehrává se mezi Mlčením Jehňátek a Hannibalem. Jeden z mých slabších drabblů.

Novinka

Šance žít

Šance žítDrabble o Stefanovi a Rosalyn (Stefanova snoubenka ze Stefanových deníků) Děj se odehrává v roce 1864, před tím, než Stefan zjistí, že je Katherine upírka.

Novinka

Najväčší problém McDucka

Najväčší problém McDuckaDržgroš McDuck má problém. Obrovský problém.

Novinka

Každý den

Každý denMalinko pozměněná Snapeova smrt. Dochází mu síly, v Harrym vidí Lily a na konci už je s ní. No jo...

Novinka

Tak ty takto?!

Tak ty takto?!Tom a Jerry. Tom naháňa Jerryho. Stále dookola.
Ale čo ak to nášho myšiačika omrzí?
Veď koho by bavilo byť lovenou zverou?

Novinka

Tryskáč McKač

Tryskáč McKačPozerali ste Káčerovo?
Prinášam vám ďalší rozprávkový drabble. Kto si pamätá na strýka Držgroša a Tryskáča?

Novinka

My Muse

My MuseDoodlebug je vcelku raritní postava Batmanovského univerza - objevil se jen v pěti svazcích. Avšak na jeho osobě je něco zajímavého. Jak se ale z úspěšného street-artového umělce stal šílený kriminálník? On sám tvrdí, že to bylo v tu chvíli, kdy dal umění přednost před životem. Jakýmkoli životem... Tvým. Mým. Nebo dokonce svým vlastním.

Novinka

Puella de bene

Puella de beneSama nazvať tento drabble sa dá len ťažko. V zhrnutí by sa dalo polemizovať o výstupu dievčatka menom Samara. Len plačlivý výkon vzniesol sa nad nádherou dávno vznesenou.

Novinka

Daemon daemone pellitur

Daemon daemone pelliturNeviem, k čomu to mám pripísať. Proste som chcela opísať myšlienky súvisiace s prezretím si trailera Silent Hill, v ktorom ma upútala hlavne scéna Allisy, ako pomedzi popoľ prechodí a smeje sa. Moja prvotina na tejto stránke, takže sa nedivte, že je taká aká je, veď každý je len človek a ja mám len 12.

Novinka

Za Freda, bratře

Za Freda, bratřeNe každý si pamatuje reakci staršího Weasleyho na bratrovu smrt...

 

Nemůžeme spolu být... 2/2

Nemůžeme spolu být... 2/2Je tu druhá část mého drabblu (100 slov). Jak Rose zareaguje na Dimitrijovo přiznání?

Pěkné čtení přeju. ;)

Novinka

Nemůžeme spolu být... 1/2

Nemůžeme spolu být... 1/2Drabble (100 slov) o Rose a Dimitrijovi. Jak vyřeší svůj vztah, když neměli šanci poznat, že to bez sebe nezvládnou?

Přeju pěkné čtení, Vil. :)

Novinka

Ideme ďalej, braček, ale podľa mojich pravidiel!

Ideme ďalej, braček, ale podľa mojich pravidiel! „Damon, život ide ďalej, aj keď sme obaja stratili naše lásky...“ Stefan sa spokojne usmieva, uprie oči na Bonnie.
„Ok, ale odteraz už podľa mojich pravidiel!“ Damon podráždene zasyčal, Stefanovi zmizol úsmev z tváre...

Pre čitateľov od 15 rokov.

Novinka

Musíme ísť ďalej, braček!

Musíme ísť ďalej, braček!„Damon, život ide ďalej, aj keď sme obaja stratili naše lásky...“ Stefan sa spokojne usmieva, uprie oči na Bonnie.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 13   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!