OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction



 

Červený trpaslík - Listerův plán

Červený trpaslík - Listerův plánCo se stane, když do pokoje vtrhne Rimmer a začne nadávat na nevinného a nebohého Listera? :D

 

Rodinné setkání

Rodinné setkáníDraco a jeho pokus o vyhnutí jednoho nepříjemného setkání.

 

Dracova krutovláda

Dracova krutovládaO počátcích Dracovy arogance aneb další drabble z oblíbené rodiny Malfoyových.

 

Taková normální rodinka

Taková normální rodinka Tradiční večer v rodině Malfoyových.

 

Strýček Severus

Strýček SeverusO jednom vydařeném nákupu Severuse Snapea a mladého chlapce, kterého dostal na starost.

 

Velké vítězství Jamese Pottera

Velké vítězství Jamese PotteraKdyž se stane to, co si celý život přejete...

 

Malfoy versus Potter

Malfoy versus PotterJak probíhají setkání dvou úhlavních nepřátel?

 

Jako Kráska a Zvíře, jako slavík a růže

Jako Kráska a Zvíře, jako slavík a růžeDrabble (100), jak asi Fantom Opery smýšlí o své lásce: Christine Daaé.

 

Kulinářství Rona Weasleyho

Kulinářství Rona WeasleyhoNepouštějte Rona k plotně. Nikdy.

 

Trable Lorda Voldemorta

Trable Lorda VoldemortaNa každého jednou dojde. Tentokrát jsem si vzala na mušku Pána Zla - snad mi odpustí...

 

Malý problém Jacka Sparrowa

Malý problém Jacka SparrowaJaký asi problém může mít Jack Sparrow? Třeba takovou jednu malou...
Omlouvám se, psal jsem to, když jsem měl horečku, takže to nebude nic moc. Původně to měla být jednorázovka, ale tak nějak tam bylo málo slov (asi 250), tak jsem to předělal na Drabble. Draco

 

Draco, ty draku!

Draco, ty draku!Ale proč to sem nakonec nedat, že?

Ne všechno je takové, jaké se zdá aneb Draco a jeho fantazie... 15+?

 

Neodolatelný

NeodolatelnýNěkdy Múza políbí, někdy dokonce znásilní. Mě tentokrát zlehka pohladila. Zřejmě ale měla trochu upito, jak to tak vidím... Pro fanoušky HP povídek, zejména tedy drabblů (100 slov). V hlavní roli opět James Potter. ;)

 

Zrádce

ZrádceLeží, krvácí, umírá...
Severus Snape určitě spíš přemýšlel o Lily, ale kdyby si přece jen našel chvíli času a věřil v peklo... Trápilo by ho to?

 

Má žena

Má ženaDrabble z Harry Potter fandomu.
Přemýšlela jsem, jaký vztah mohli mít Bellatrix s Rodolfusem. Nemyslím si, že byl nějak harmonický nebo vyrovnaný. Bellatrix byla šílená, nadanější než její manžel a k tomu oddaná jinému muži. Jak to tedy Lestrange snášel?
15+

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!