OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Za svitu luny 9

Za svitu luny 9Epilog

Myslel si, že díky Caitlin už nemůže být šťastnější a pak se se soumrakem objevila návštěva...

Protože šťastných konců není nikdy dost.

 

Za svitu luny 8

Za svitu luny 8Destin má hodně těžké ráno a udělá ještě těžší rozhodnutí, od kterého už ho nic nedokáže odradit. Ti dva mají ale jiné plány...

Poslední kapitola

 

Za svitu luny 7

Za svitu luny 7Nehodlá o Destina přijít. Vyrazí za ním, ale ten je zase na lovu. Zkouší ho najít, ale místo toho se ona sama stane lovnou zvěří pro smečku vlků...

 

Za svitu luny 6

Za svitu luny 6Znovu se mu ocitla tváří v "tvář", ale tentokrát bylo něco jiné, nedokáže ji zabít...

 

Za svitu luny 5

Za svitu luny 5Noční hrůza ji úplně odrovnala a když potká Destina, prostě se zhroutí.

 

Za svitu luny 4

Za svitu luny 4Najde svou odpověď, ale nejraději by ji zase zapomněla. Ale na to už je přílis pozdě. Aniž by to ona nebo Destin tušili, už jí její noční můra dýchá za krk...

 

Za svitu luny 3

Za svitu luny 3Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Obzvláště, pokud se snažíte pomoci někomu, kdo o to nestojí... a skrývá krvelačné tajemství.

 

Za svitu luny 2

Za svitu luny 2Samotář k samotáři sedá. Obzvláště když vám přijde otevřít polonahý...

Dokončeno

Za svitu luny 1

Za svitu luny 1Caitlin je samotářka a vyhovuje jí to. Až spolupráce na školním projektu ji donutí ke spolupráci s dalším takovým. Alespoň si to myslela. Čím více je však nucena s ním trávit čas, tím více si všímá, že on je naprosto jiný. Ve všech ohledech. Postupně odkrývá děsivé tajemství, které se snaží skrývat...

 

Volba osudu 17

Volba osudu 17Myslel si, že to bude snadný boj. Ta malá nemotorná holka před ním je však něco, s čím se ještě nikdy nesetkal...

 

Ten kluk je můj! - 6. kapitola

Ten kluk je můj! - 6. kapitolaJessica je zhroucená. Muže, kterého miluje, nemůže mít. Nebo ano?

 

Ten kluk je můj! - 5. kapitola

Ten kluk je můj! - 5. kapitolaDen D. Jessica jde s Kristin na setkání s jejím idolem. Jak tohle dopadne?

 

Ten kluk je můj! - 4. kapitola

Ten kluk je můj! - 4. kapitolaLáska mezi Jessicou a Davidem rozkvétá. A pak přijde Kristin s tou úžasnou zprávou. Vyhrála setkání s jejím panem Dokonalým.

 

Ten kluk je můj! - 3. kapitola

Ten kluk je můj! - 3. kapitolaJessica se dál vídá s Davidem. Vztah mezi nimi se prohlubuje.

 

Ten kluk je můj! - 2. kapitola

Ten kluk je můj! - 2. kapitolaZdá se, že je vše ztraceno. Dokud se Jessica s Davidem znovu nesrazí před svým domem.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!