OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Slunce v žilách - 2. kapitola



Slunce v žilách - 2. kapitolaPro čtenáře od 18 let! Spolupráce s autorkou Wish!

Netradiční milenecký pár - Chester a Di - nemají lehký život. Mimo nepřátel, kteří jim ztrpčují chvíle, se začíná naplňovat Oskárkova předpověď... Osud, který pro ně připravil. Tento upíří příběh je jen dalším kouskem, odkrývajícím letité tajemství a ironii osudu, která donutila vraha zamilovat se do své kořisti...

Nový upír Zack poznává netradiční upíří společnost a nechce přijmout fakt, že existuje mýtus - Šťastná krev. Angela zatím spí, ale v další kapitole se nám probouzí a naši hrdinové musí upíra s fialovýma očima trochu poinformovat, aby mladičkou prostitutku zvládnul...

2. k a p i t o l a


Chester

Moje maličká se na mě provokativně zašklebí a ještě více se k mému vzteku přitiskne k Dickovi. Tetelí se v jeho náruči a vybízí mě k činu svým šedým ironickým pohledem.

Zatnu čelist. Oči mám natolik rudé, že mi musí svítit jako majáky a zlost mě nepřechází. Ba naopak bych jí rád ukázal, kde je její místo – po mém boku. Protože ona je moje!

Stále se k němu důvěrně má a když vidí, jak si zatínám drápy do dlaní, abych na povrchu dokázal být důstojný, chladný a klidný, vyplázne na mě jazyk se vší dětinskostí.

„Ještě Angelu neviděl… Prozatím jsem mu o ní jen vyprávěl. Ang spí,“ řekne Cristoball, sedící na pohovce a dívající se směrem ke schodům.

Když vrznou dveře, všechny zraky, mimo mého se tam obrátí.

Vinnie je uplakaná, když za sebou zavírá a dívá se ze schodů směrem k Ballovi.

Ten si přejede po milimetrovém ježku a natáhne obě dlaně ke své vyvolené. „Vinnie, holčičko moje, proč brečíš?“ Dívá se, jak si ona znovu setře slzy. Už to nevydrží, vyletí ze sedu a upíří rychlostí je u ní. Přitiskne jí rty na čelo a vezme ji do náruče.

„Nechal jsi mě samotnou… Bála jsem se,“ hlesne tiše a vzlykne.

„Promiň… Měl jsem tu nějaký kecání se Zacharym,“ zamumlá, zatímco ji kolíbavě nese zpět do obývacího pokoje k nám. Posadí se s ní do křesla a pobaveně kývne k upírovi s fialovýma očima, který si je zvědavě prohlíží. „Podívej se, princezno, koho jsem pro Ang našel… Tohle bude její novej kamarád.“

Nějak tohle seznamování nevnímám. Očima stále visím na své zlobivé maličké, která by zasloužila prokousnout hrdlo a dopřát mi kvalitní Šťastnou krev. Přemůžu nutkání ji chytit za paži a odtrhnout ji od něho, ale moje dlaně to odnesou ještě hlubšími šrámy od drápů. Nakonec radši odvrátím hlavu a dělám, že je nevidím, protože nechci udělat nějaký výpad. Místo toho se zadívám na Dickovu sestru, která se tiskne ke Cristoballovi a zvědavě si prohlíží našeho nového upíra. Vypadá vážně hezky. Ta krátká doba, kterou s Cristobalem strávila, ji postavila na nohy. A hlavně tedy ten sex, který jí vrátil do očí jiskru. Musím se uchechtnout, když si představím, jak by asi Dicky řádil, kdyby na to přišel. I když, musel by být slepý, aby neviděl tu rapidní změnu. Loupnu po něm koutkem oka a zjistím, že na Balla civí také. Pobaví mě to ještě víc.

„Takže pokud jsem to pochopil, všichni máte své protějšky, až na Angelu?“ řekne poklidně náš nový upír, kterému podle všeho začali říkat zkratkami – Zack nebo Zachary. Představil se nám, že se jmenuje Zachariáš…

Jako bych to jméno znal.

Mike a Mia se k sobě tisknou a eroticky se došťuchují, zatímco je Zack pozoruje. Pak pohlédne na Balla a Vinnie, která září natolik, až to téměř tluče do očí. Zachary sjede fialovým pohledem na Desire a Dicka, kteří si dávají drobné polibky, zatímco blonďatý upír drží kolem pasu Di a ta mi vyzývavě zírá do tváře.

„Ještě je tady Dexter… Ale to je obyčejnej upír a srab, tomu bych Angelu nesvěřil,“ zavrčí mírně náš dvoumetrový upír a vtiskne Vinnie polibek na rty.

„Nějak k nám nepatří, ale nemůžeme se ho zbavit,“ zachichotá se moje nevlastní sestra a skousne Mikeovi spodní ret.

On jí dlaní obratně sjede mezi nohy a já uhnu pohledem. Její namlouvací rituály vážně vidět nemusím. Moc dobře vím, jaká nymfomanka moje drahá sestřička je.

„Máte krásné děti,“ řekne a pohledem sjede do menšího dětského koutku, kde si hraje můj první syn, Baltazar, a rudýma očima pomrkává po okolí. Charmed se snaží rozkousat jakousi plyšovou hračku a Drak, jako jediný, se nesnaží nic rozbít, jen poklidně sedí a snaží se stavět si kostky. Vedle něj je v dětské sedačce Saniel a nechává si od mého mladšího syna podávat pískací hračky.

„I lidské dítě…“ řekne se zájmem Zack a zúží oči.

Tím svým poklidným přístupem mi někoho připomíná. Není to přímo Oskarovské, ale jako by z něj sálala neústupnost, autorita a bezbřehá zodpovědnost.

„Líbí se mi, jakým způsobe žijete.“

„Pokud zvládneš Angelu, můžeš se k nám přidat," usměju se a potlačím škodolibost, protože ona je podobné povahy jako Di. Možná horší, protože je … rozdavačná.

„Pokud ji zvládnu?" Povytáhne obočí a přešlápne. Není tak vysoký jako já nebo Dick. Ale postavu má vypracovanější, což je vidět i pod džínsi a bundou.

„No, není to s ní úplně jednoduchý," přizná Cristoball a houpá Vinnie v náruči jako malé dítě.

„Pokud přesně nevíš, o co se ve vztahu upíra a člověka jedná, tak tě zasvětíme. Máme bohaté zkušenosti," mrknu na Dianu, která se ještě pořád tiskne k Dickovi a šklebí se na mě. „Jestli se tu tedy rozhodneš zůstat," dodám a chytím Char za ručičky, abych jí pomohl udržet se na nohou, protože jí zatím neposlouchají tak, jak by si představovala a vzteká se.

„Bydlel bych tu s Vámi?“ Nedovede potlačit zachmuřenost a znovu si nás všechny prohlédne.

„Budeš mít s Angelou pokoj sám pro sebe... Půdní pokoj se ti bude líbit. Všechno je v upířím stylu, ale většinou si místnost zdomácníte," usměje se Dick.

„Kolik jí vlastně je?"

„Čtrnáct..." zamumlá nejistě náš pedofilní upír.

„Vy si myslíte, že budu mít normální vztah s čtrnáctiletým dítětem?" dostane ze sebe Zack a oči mu potemní. „Já chápu, že upíry to přitahuje, ale já nejsem takový! Nejsem žádný pedofil! A nemyslím si, že bych chtěl někomu dělat otce."

Střelím pohledem po Cristoballovi, který se při té zmínce ošije a nejistě se na mě zadívá. Hm, tak s tímhle jsme nepočítali. Tak nějak jsme žili v domněnce, že s mladší si dá říct každý z nás. I Mike vyzkoušel Desire, než zakotvil u Mii. „No... podle věku je možná hodně mladá, ale má za sebou víc, než kterákoliv jiná," řeknu zaobaleně.

„Věř, že tahle o otce určitě nestojí," uchechtne se Mike, až se po něm ostatní podívají, aby se zklidnil a ještě víc to nepodělal.

„Myslel jsem, že chcete, abych s tou dívkou měl normální vztah. Jako každý jsem počítal s tím, že normální vztah nabízí i sex."

„A šťastnou krev," hlesne tiše Di.

Zacahry se na ni nechápavě zadívá.

„Angela bude potřebovat tvůj jed. A když se zamiluje, dá ti setsakra dokonalou Šťastnou krev.“

Upír se rozesměje a zvrátí hlavu, až na chvíli vypadá vážně zrádně a chladně. „Chcete mě zlákat na takový mýtus, jako je Šťastná krev?!“

„To není mýtus, Šťastnou krev tu máme všichni," usměje se na něj Dick a políbí Desire na rty.

„O hodně přicházíš, pokud na to nevěříš," dodám a se zúženýma očima probodnu Di pohledem.

Znechuceně se usměje. „Takže vy je nemáte na lásku, ale kvůli krvi… Šťastné krvi!“ Vysloví to nedůvěřivě, přímo posměšně. „Nejsem ten typ,“ hlesne vážně a vykročí pryč.

„Ale tak to není! Nemáme je jen na krev!" zaprotestuje Dickem s Cristoballem současně, až se Mike ohmatávající Miu uchechtne.

„Šťastná krev je jen... takový bonus. Není to to hlavní. Tím ovšem nechci říct, že bych o ni klidně přišel," zasměju se a provokativně se olíznu s pohledem na svou maličkou.

„Mluvte za sebe. Já ho mám jenom na krev a na sex," ušklíbne se Mia, a když jí Mike za trest kousne do krku, rozchichotá se a bokem se mu otře o klín.

„Takže z nich pravidelně pijete? Skutečně? Ale jak to, že stále žijí?!“

„Musíme z nich pít, jinak krvácejí." Pokrčím rameny a prohlédnu si naši neobvyklou společnost. Nedivím se, že ho to vyvedlo z míry, tohle se u upírů nevidí… „Jsou zvyklé na náš jed, který zároveň i podporuje tvorbu krve, takže se nemůže stát, že bychom jim tím ublížili. Spíš naopak... užívají si to... a my taky," usměju se křivě a Dick se uculí jako měsíček.

„Užívají?" Zachary se vrátí na své místo a zahledí se na naše lidské polovičky.

„Nebolí nás to... Sakra, čím víc se máme rádi, tím lepší u toho má upír krev a my rozkoš. Navíc nás to uzdravuje, když nám něco je... Jsme vitálnější, plný energie a zdraví,“ zamumlá Di a prsty si vjede do dlouhých vlasů, zatímco se posune v Dickově náručí tak, aby mu seděla pouze na jedné noze a on ji držel rukou kolem pasu. „Je to taková symbióza upíra a člověka, ale prostě to chce lidskýho upíra, kterej svou lidskou partnerku nezabije, chápeš, jo?" Zadívá se na něj Di jako na blbce.

Ani to s ním nehne. Bez toho, aby uhnul pohledem, odpoví: „Nezabil bych ji... Takže se do ní musím zamilovat, abych ji zachránil? Ale to přece... nejde na povel. Vlastně u upírů by to nemělo jít vůbec!"

„Nedělej si s tím hlavu, stačí cit... Soucit, lítost, přátelství nebo okouzlení, které ti ta dívka způsobí," hlesne Dick.

„Jo, přesně, sakra. Pomůže jí to a ty ... se zdarma nažereš." Protáhne se Diana a s ironickým úšklebkem našeho nového upíra přejíždí pohledem a pase se na jeho nedůvěřivosti. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slunce v žilách - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!