OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Rozervané srdce - 19. kapitola

Rozervané srdce - 19. kapitolaValerius se tam nemihl pro nic za nic ;o) máme tady další zápletku, jsem zvedavá jak tohle rozmotam... jinak čekám na vaše komentíky, doufám, že jsem to nepřehnala ;o)

 

Summer love-4.kap.

Summer love-4.kap.Bella se rozhodne porozhlédnout se po zdejším městě a obchodech. Při nákupu wakeboardu ji překvapí Edward. Zajdou spolu na zmrzku a dostanou se až k Jacobu Blackovi..

 

Lost in the middle - 1. kapitola

Lost in the middle - 1. kapitolaPrvní díl nové povídky. Doufám, že se vám bude líbit.

 

Rozervané srdce - 18. kapitola

Rozervané srdce - 18. kapitola18.kapča,děkuji za všechny kladné komentáře a přeji vám příjemnou zábavu u dalšího dílku

 

Viktor 21. část

Viktor 21. částTak a je tu konec. Doufám, že se vám má povídka líbila a díky za všechny komentáře a vaši podporu. Nenefer P.S:15+

 

Rozervané srdce - 17. kapitola

Rozervané srdce - 17. kapitolatahle kapitolka patří více méně Cooperovi, aspoň uvidíte jakej to je drsňák ;o)

 

Viktor 20. část

Viktor 20. částZáchrana Vika a předposlední díl.

 

Rozervané srdce - 16. kapitola

Rozervané srdce - 16. kapitola16.kapitolka, doufám, že se bude líbit... opět se dějí věci ;o) 17:15 přidala jsem obrázek ;o)

 

Viktor 19. část

Viktor 19. částPřeji pěkné počtení.

 

Kletba 2.díl

Kletba 2.dílJe tu druhý díleček s názvem Pes (nic lepšího mě nenapadlo xD) a děj se v něm začíná tak trochu rozbíhat.Přeju příjemné počtení a prosím o komentíky:-)))

 

Kletba 1.díl

Kletba 1.dílTak je to něco mezi hororovou, thilerovou, romanticko-fantastickou povídkou a vyprávěním o době na počátku 19 století xD Vypráví o čtrnáctileté Molly,která musí čelit kletbě,která ji pronásleduje přesně od příchodu nového přistěhovalce do městečka Sleepy Hollow...Je ale všechno tak,jak se zdá?

 

V kůži upíra

Povídka o upírce, která popisuje upíří priority a svět. O tom, jak "snadno" lze ztratit duši a zapomenout...

 

Rozervané srdce - 15. kapitola

Rozervané srdce - 15. kapitola15. povídka nabírá nový směr ;o) přeji příjemnou zábavu. Každý komentík potěší a pokud máte nějaké připomínky sem s nimi...

 

Viktor 18. část

Viktor 18. částUžijte si další dílek.

 

Krvavé lži - 2. díl

Krvavé lži - 2. dílChcete vědět, kdo je Sebastian? Jak to dopadlo s Laurou? ... potom čtěte; co ještě dodat, snad: "Není všechno takové, jaké se to býti zdá".

« Předchozí  1 ... 977  978  979  980  981  982  983  984  985  986  987 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!