OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

Novinka

Města Prastarých - 1. kapitola

Města Prastarých - 1. kapitolaMěsto Nimis se nachází asi tři hodiny jízdy severně od Athén. Toto místo se před dvanácti lety stalo domovem mladičké pětileté dívce, jejíž rodiče zemřeli a její jediný příbuzný ji v dobré víře nechá na výchovu svému bratrovi. Jenže to se ukáže jako velká chyba. A Adía se stává jedním z mnoha otroků ve městě. Jenže teď po dvanácti letech se z ní stává lovná zvěř... A lovec je rozhodnut ji nenechat uprchnout.

 

Bratstvo tieňov: Z popola - III.

Bratstvo tieňov: Z popola - III.Trojica hrdinov prichádza do dediny horských trollov presvedčiť miestneho kňaza, aby sa k nim pridal. Veci sa však mierne skomplikujú.

 

Gambit bohov - Kapitola 90.

Gambit bohov - Kapitola 90.Jednoducho využi to, čo sa ti práve núka

 

Království za královnu V.

Království za královnu V.Imogena stojí před vcelku klíčovým rozhodnutím. Můžete se těšit na vývoj situace, která ji k rozhodnutí dovede. Enjoy! :)

 

Slnečný kameň 5. kapitola

Slnečný kameň 5. kapitolaŠéfka skupine oznámila nečakané správy. Aký budú mať dopad na Liz a jej partiu? Dozviete sa v ďalšej kapitole príbehu. Prajem príjemné čítanie. :)

 

Temná - 10. kapitola

Temná - 10. kapitolaRozhodnutí musí padnout...

 

Goodbye Agony 8. kapitola

Goodbye Agony 8. kapitolaInessa a její další schůzka s Jaredem, kde mu konečně řekne, jak se věci skutečně mají. Jak se k tomu Jared postaví?
Příjemné čtení Vám přeje marSabienna

 

Království za královnu IV.

Království za královnu IV.Imogenu čeká krušné probuzení z hrozného snu. Jak se popere se svou skutečnou podstatou? A podaří se jí najít způsob jak žít s tím, kým ve skutečnosti je? Ať se líbí! :)

 

Gambit bohov - Kapitola 89.

Gambit bohov - Kapitola 89.Už sa to na nás valí...

 

When devil is your ex - 14. kapitola

When devil is your ex - 14. kapitolaAlejandro bojuje se svými démony.

 

Goodbye Agony 7. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Goodbye Agony 7. kapitolaInessa konečně Andymu řekne, jak to má s Jaredem, a ten ji možná právě proto přichystá jedno velmi nemilé překvapení. Anebo prostě proto, že je to Andy.
Přeji příjemné čtení, Vaše marSabienna

 

Slnečný kameň 4. kapitola

Slnečný kameň 4. kapitola„O čo mu ide?"

 

Království za královnu III.

Království za královnu III.Muspelheimská krev Imogeně pěkně zavaří. Objeví se také Loki, a dokonce i jeden z jeho bájných potomků. Dopadne to katastrofou? Ať se líbí! :)

 

Temná - 9. kapitola

Temná - 9. kapitolaAť žije král...

 

Slnečný kameň 3. kapitola

Slnečný kameň 3. kapitolaLiz oboznámila všetkých so svojimi objavmi, čím len potvrdila to, čo je Alexovi už dávno jasné. Veci sa pomaly dávajú do pohybu.

« Předchozí  1 ... 37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47 ... 995   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!