OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Dobrá karta?

Dobrá karta?Hráli jste někdy Texas Hold'em Poker?
Víte, o čem to je?
Já to věděla... jen o štěstí a umění blufovat.

Ronnie

Novinka

Společná nenávist

Společná nenávistDrabble o 200 slovech. Je to o rozchodu, ale ne tentokrát o mém. Je to o jedné dívce, která ještě před nedávnem byla s jedním klukem. Je to o společné nenávisti k jednomu klukovi. Hezké čtení přeje PetraCullen.

Novinka

Beze světla je tma

Beze světla je tmaKdyž není žádné světlo, je tma, ale to je, i když je noc. Hezké čtení. Poprosila bych o nějaké komentáře. SusanDark

Novinka

Injekční stříkačka

Injekční stříkačkaČasy se mění. Stejně jako strachy.

Novinka

Prázdná sklenka

Prázdná sklenkaNěkdy věci nemají důvod. Jen tady jsou. Stejně jako prázdná sklenka. Kdo ji tu zanechal?

Novinka

Šťastné konce

Šťastné konceDrabble o šťastných koncích.

Novinka

Stojím v dešti

Stojím v deštiO mé lásce ke stání jen tak v dešti.

Novinka

Cigaretový dým

Cigaretový dýmObčas prostě děláme věci jinak. Občas se snažíme před ostatními vypadat, že jsme lepší než doopravdy.

Ronnie

Novinka

Albus Percival Wulfric Brian Brumbál

Albus Percival Wulfric Brian BrumbálAlbus Brumbál jak ho neznáte.

Novinka

This is my life...

This is my life...To je můj život, který si zatěžuji obávami,na které mám ještě čas...

Novinka

Možná někdo porozumí

Možná někdo porozumíMám v pokoji šikmý strop (nebo zeď?). Občas jí jen tak věnuji písmena. (tripple drabble - 300 slov)

Novinka

Cudzinec

CudzinecObčas rozmýšľam, keby bolo keby... On je ale inde. A mám len spomienky.

Novinka

Věčný úsměv

Věčný úsměvNázev mluví za vše. Drabblík pro kamaráda, který byl sluníčkem celé naší třídy. Budeš nám chybět, Niki. Ať se ti v nové škole daří.

Novinka

Jsem osamělá

Jsem osaměláMůj první. Je o zkušenosti, kterou všichni moc dobře známé... O rozchodu!

Novinka

Je to za mnou...

Double drabble.
Co víc napsat? Snad jen, že vím, že se kdykoliv můžu dostat zpátky na hluboké dno, ale alespoň budu vědět, jak se mám odrazit...

« Předchozí  1 ... 10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!